fbpx
hello
Головна / Блог / 10 причин, чому на сайті впала конверсія?

10 причин, чому на сайті впала конверсія?

photo

Низька конверсія - це прямий показник неефективної роботи сайту. Як використовувати всі можливості вашого ресурсу з максимальною ефективністю для користувачів? Адже саме від зручності користувача і залежить його подальша поведінка на сайті. Хотілося б нагадати, що конверсія - це показник, що відображає відсоток відвідувачів, які вчинили цільову дію до загальної кількості відвідувачів. Наші фахівці вивели кілька поширених проблем роботи сайтів, які ведуть до падіння показника конверсії. Давайте докладніше їх розглянемо.

Причина #1. Нецільовий трафік

Залучаючи відвідувачів на сайт, важливо точно знати свою цільову аудиторію. Відсутність точної орієнтації на клієнта може сприяти залученню нецільових відвідувачів за допомогою контекстної реклами.

Цільовий трафік - це аудиторія інтернет-ресурсу, яка зацікавлена в товарах або послугах, які він надає.

tselevoi-trafik-1

Вкрай важливо орієнтуватися виключно на свою цільову аудиторію, для якої, власне кажучи, і створений ваш ресурс. Багато підприємців припускаються помилки, вважаючи, що їх продукт або послуга потрібні всім людям. Природно, це зовсім не так. Для того, щоб виключити залучення нецільових відвідувачів на сайт необхідно визначити свою цільову аудиторію і портрет потенційного покупця. Це допоможе знизити витрати на залучення трафіку і збільшити конверсію.

Причина #2. Неякісний контент

Неякісний контент може зіпсувати навіть найкрасивіший і оригінальний сайт. У 2018 році контент і зовсім стане одним з основних чинників ранжування пошукових систем. Але його якість впливає не тільки на SEO-просування, але і на поведінку відвідувачів. Зверніть увагу на контент вашого сайту. Чи корисний він для відвідувача ресурсу? Він повинен відповідати на основні "болю" клієнта, бути інформативним і актуальним.

content-marketing-1

Текстовий контент не повинен бути переповнений ключовими словами, зараз подібні тексти потрапляють під фільтр пошукових систем. Намагайтеся використовувати унікальні тексти спрямовані на вашого потенційного покупця, а не тільки на пошукових роботів. Це підвищить лояльність користувачів і сприятиме збільшенню конверсії.

Причина #3. Погана навігація сайту

Навігація є важливою частиною абсолютно будь-якого ресурсу. Якщо користувачеві на сайті складно знайти необхідну інформацію або товар, він швидше за все піде до ваших конкурентів. А від того, наскільки продумана структура сайту збільшується ймовірність здійснення покупки. Для того щоб сприяти вчиненню цільової дії користувачем необхідно максимально спростити структуру сайту, щоб візуально було відразу зрозуміло, де знайти необхідну інформацію.

navigacia

Користувач повинен зробити в середньому 3 кліка для переходу на потрібну сторінку. На ресурсі повинні коректно працювати фільтри, які дають змогу впорядкувати товари по необхідним критеріям. Також необхідно використовувати пошук на сайті, з його допомогою можна швидко і зручно переміщатися по сторінках ресурсу.

Причина # 4. Не налагоджена система контакту з клієнтом

Коли клієнт готовий зробити покупку, важливим етапом є налагоджена система комунікації на сайті. Буває так, що відвідувачі кидають оформлення покупки. Чому так відбувається? Проаналізуйте етап замовлення товару або послуги на вашому сайті.

  • Чи зрозумілий користувачеві алгоритм дій?
  • Чи є можливість проконсультуватися з фахівцем?
  • Чи справно працюють віджети?
main

Правильне використання спільних позицій з клієнтом дозволить збільшити конверсію в рази. Тому на сайті обов'язково повинні бути присутніми віджети «Замовлення дзвінка» і «Онлайн-консультанта».

Причина #5. Невідповідність ціни з ціною конкурентів

Цінова політика вашого ресурсу вкрай важлива для користувачів. Найчастіше перед здійсненням покупки або замовленням послуги клієнт моніторить сайти на предмет вартості. Для того, щоб гідно конкурувати на ринку, необхідно постійно аналізувати ціни конкурентів. Можливо, потенційні покупці йдуть з вашого сайту через завищені ціни або раптову акцію у ваших конкурентів.

Причина #6. Тривалий час завантаження сайту

Ви любите стояти в черзі, щоб купити щось важливе для вас? Звичайно ж ні! Ось і з вашими користувачами відбувається абсолютно та ж ситуація. Якщо при переході на ваш сайт доводиться довго чекати поки він завантажиться, користувачі швидше за все його покинуть. Виміряйте швидкість завантаження вашого ресурсу, якщо вона перевищує 1-2 секунд, тоді варто вжити заходів щодо усунення цієї проблеми. Як можна збільшити швидкість сайту:

  • Спробуйте перейти на інший хостинг або оновити сервер.
  • Якщо ваш сайт перевантажений великими зображеннями, необхідно їх стиснути за допомогою спеціальних сервісів для більш швидкого завантаження.
  • Видаліть непотрібні плагіни або невикористовувані файли.
  • Виправте биті посилання.
vremya-zagruzki

Після виправлення цієї проблеми ви помітите як знизилося число відмов, збільшився показник глибини переглядів і конверсія. Крім того, швидкість завантаження в 2018 році - вкрай вагомий фактор ранжування пошукових систем.

Причина #7. Недостатня різноманітність вибору

Ассортимент-товаров

Перед покупкою користувач зазвичай порівнює товари. Тому різноманітність асортименту буде великою перевагою. Впровадити сервіси для порівняння функціоналу товарів, це утримає користувача на сайті і надасть йому можливість прискорити етап прийняття рішення. Корисними будуть блоки популярні товари, новинки і хіти продажів. Вони привертають увагу користувачів і допомагають докладніше вивчити асортимент.

Причина #8. Підвищення кількості відмов

otkazi

Обов'язково відстежуйте показники відмов на вашому сайті. Низька конверсія часто тісно пов'язана з відмовами. Якщо ви спостерігаєте високий рівень цього показника, значить варто тестувати сторінки сайту на предмет помилок або аналізувати методи залучення трафіку. Обов'язково рекомендуємо знайти проблему і усунути її.

Причина #9. Неадаптивний сайт

response-web

Ви колись робили покупки на сайтах, які абсолютно некоректно відображаються? Так ось чому користувачі, які прийшли на подібний сайт повинні це робити? Цього року частка мобільного трафіку значно зросла. Якщо ваш сайт незручно переглядати з більшості мобільних пристроїв, користувачі швидше за все покинуть сайт, не здійснюючи цільову дію. Протестуйте як відображається ваш сайт на різних пристроях і браузерах. Не забувайте про вашу мобільну аудиторію, якщо ваш сайт не кращим чином відображається на мобільних пристроях, ви втрачаєте великий сегмент клієнтів, який міг би принести прибуток.

Причина 10. Неполадки кошика

Клієнт вже готовий зробити покупку, оформляє замовлення і ось він вийшов з сайту. Чому так відбувається? Вам варто протестувати оформлення замовлення в кошику. Наведемо основні помилки, які ведуть до зниження конверсії.

  • Занадто багато полів в формі замовлення. Його користувачі не люблять витрачати свій час на тривале оформлення покупки. Тому спростіть форму, приберіть зайві поля, зробіть оформлення замовлення швидким і зручним.
  • В кошику відсутня можливість видалити товари. Якщо покупець додав зайві товари в кошик або передумав замовляти певний товар, а видалити його він не може, швидше за все він кине подальше оформлення замовлення.
  • Відсутня можливість змінити дані про спосіб і адресу доставки та даних одержувача. Можливо ваш покупець зробив помилку або просто вирішив зробити самовивіз замість доставки додому. Прикладів можна навести безліч. Дозвольте клієнту проводити редагування даних і спростіть оформлення замовлення.
korzina

Висновки

Як з'ясувалося, падіння конверсії - індикатор некоректної роботи вашого сайту. Для того, щоб збільшити цей показник створіть для клієнта комфортні умови, надайте цікавий і унікальний контент, комуніцюйте з ним і пропонуйте зробити покупку за актуальними цінами. Клієнт повинен отримати відповіді на всі питання і не замислюватися над тим як знайти необхідний товар або послугу. Постійно аналізуючи роботу вашого ресурсу і удосконалюючи його ви зможете домогтися підвищення конверсії в рази!

Автор: Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу

Читайте також:

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X