hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / Зняття санкцій пошукових систем

Зняття санкцій пошукових систем

Пошукові алгоритми постійно удосконалюються, і для того, щоб ми мали доступ до сервісу найвищої якості, існують певні правила, при порушенні яких сайт потрапляє під санкції. Наслідком цього є виключення сторінок ресурсу з видачі або істотне зниження його позицій. Визначення причин, за якими пошукова машина «карає» сайт, а також методів, які допомагають поліпшити конверсію, відновити обсяг трафіку і позиції, - це завдання комплексної послуги «зняття санкцій пошукових систем».

Замовити послугу Зняття санкцій пошукових систем

Що таке «санкції пошукових систем»

Пошукові алгоритми постійно удосконалюються, і для того, щоб ми мали доступ до сервісу найвищої якості, існують певні правила, при порушенні яких сайт потрапляє під санкції. Наслідком цього є виключення сторінок ресурсу з видачі або істотне зниження його позицій. Визначення причин, за якими пошукова машина «карає» сайт, а також методів, які допомагають поліпшити конверсію, відновити обсяг трафіку і позиції, - це завдання комплексної послуги «зняття санкцій пошукових систем».

Покарання може послідувати після:

  • Покупки СЕО-посилань
  • Публікації низькоякісного або неунікального контенту
  • Дій, які спрямовані на штучне зростання посилальної маси або поліпшення поведінкових факторів.

Крім цього, причиною введення санкцій можуть стати дії з боку недобросовісних конкурентів.

Замовити послугу

Етапи робіт по зняттю санкцій ПС

serch-icon

Визначення санкцій

Проведення аналізу та визначення, під які санкції потрапив ваш сайт.

serch-icon

Розробка стратегії

На цьому етапі визначається склад і порядок проведення робіт з виведення ресурсу з-під фільтрів, після чого ми послідовно виконуємо все заплановане.

serch-icon

Розгорнута звітність

Надаємо звіт про виконану роботу і даємо рекомендації для подальшого просування сайту.

Які бувають фільтри Google

Під фільтри пошукової системи Google може потрапити абсолютно будь-який сайт, який тим чи іншим чином порушує рекомендації для веб-майстрів. Такими порушеннями можуть бути:

  • Публікація низькоякісного контенту. Сайт не повинен містити непотрібних текстів, які згенеровані автоматично в спеціальних додатках і містять велику кількість ключів. Помилкою також є копіювання контенту і мультимедійних матеріалів з інших ресурсів без їх доповнення інформацією.
  • Використання платних посилань для просування.
  • Маскування контенту (поділ контенту на контент для відвідувачів і контент для пошукових роботів).
  • Переадресація. Приховані редіректи на сторінки, що відрізняються від тих, які були відображені в пошуковій видачі.
  • Прихований текст або посилання. Наявність на сторінках невидимого контенту, в якому можуть бути посилання або ключі. Приховувати текст можна за допомогою CSS, спеціального оформлення шрифтів і т. д.
  • Дорвеї. Використання невеликих ресурсів, які оптимізовані під певні ключові запити і перенаправляють користувачів на потрібний сайт.
  • Використання ресурсу для шахрайства. До такого відноситься розкрадання особистих даних, установка вірусного ПЗ, зміна налаштувань браузера без дозволу користувача і т. д.
  • Використання автоматичних запитів до пошукової системи для отримання відомостей про рейтинг сторінок ресурсу.
Фільтри Google

Розглянемо найпоширеніші фільтри пошукової системи Google:

  • Google Penguin. Цей фільтр став застосовуватися в 2012 році і призначений для боротьби з недобросовісним нарощуванням посилальної маси. У результатах видачі пессімізують ті ресурси, які використовують контрольний спам, а також переоптімізіровані анкор-тексти. Через чотири роки він став невід'ємною частиною пошукових алгоритмів Google. В даний час фільтр не знижує позиції сайтів, які використовують посилальне просування, а просто ігнорує неприродні посилання.
  • Google Panda. Був створений на рік раніше, ніж попередній фільтр. Його завдання - видалення з індексу сторінок з недостатньо якісним контентом. Сюди можна віднести вміст, який було скопійовано на інших сайтах або згенеровано автоматично, з великою кількістю ключових слів або реклами. При наявності подібних проблем лише на деяких сторінках під фільтр може потрапити весь ресурс.
  • Mobile first indexing. Починаючи з 2019 року, відповідно до цього алгоритмом пошукова система індексує сайти з пріоритетом мобільного контенту. У ресурсів без мобільної версії можуть знизитися позиції.
  • Google Pirate. Сторінки сайту видаляються з видачі, якщо на них розміщений контент, що порушує авторські права.
  • Fred. Якщо на сайті спостерігається різке зниження трафіку, то можна припустити, що він потрапив під фільтр Fred. Даний алгоритм виключає з індексу сторінки, які не відповідають правилам, наприклад, при великій кількості реклами або неунікального контенту.
  • Rank Brain. Частина алгоритму, завданням якої є визначення істинних цілей користувача. Це дозволяє надавати результати видачі, які максимально відповідають запиту. Щоб сторінки сайту відповідали правилам алгоритму, вони повинні містити інформативні тексти, синоніми і словоформи, а сам ресурс повинен мати зручну структуру і навігацію.
Виведення сайту з-під фільтрів

Виведення сайту з-під фільтрів

Студія інтернет-маркетингу eMiS допоможе вам позбавитися автоматичних і ручних санкцій:

  • фільтр «Пінгвін» в пошуковій системі Гугл;
  • ручні санкції в Google за контрольний спам;
  • алгоритм «Панда» в Google;
  • фільтри за переоптімізацію, накрутку поведінкових факторів, АГС в Яндекс.
Замовити послугу

Зняття санкцій пошукових систем в студії інтернет-маркетингу eMiS

Кожен третій сайт, просуванням якого ми займаємося, знаходиться під дією будь-яких фільтрів. У більшості випадків його власники навіть не підозрюють про це. В цьому випадку діяти потрібно оперативно, щоб повернути ресурс в видачу і відновити його позиції.

Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.

Замовити послугу

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X