hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / Зняття санкцій пошукових систем

Зняття санкцій пошукових систем

Пошукові алгоритми постійно удосконалюються, і для того, щоб ми мали доступ до сервісу найвищої якості, існують певні правила, при порушенні яких сайт потрапляє під санкції. Наслідком цього є виключення сторінок ресурсу з видачі або істотне зниження його позицій. Визначення причин, за якими пошукова машина «карає» сайт, а також методів, які допомагають поліпшити конверсію, відновити обсяг трафіку і позиції, - це завдання комплексної послуги «зняття санкцій пошукових систем».

Замовити послугу Зняття санкцій пошукових систем

Що таке «санкції пошукових систем»

Пошукові алгоритми постійно удосконалюються, і для того, щоб ми мали доступ до сервісу найвищої якості, існують певні правила, при порушенні яких сайт потрапляє під санкції. Наслідком цього є виключення сторінок ресурсу з видачі або істотне зниження його позицій. Визначення причин, за якими пошукова машина «карає» сайт, а також методів, які допомагають поліпшити конверсію, відновити обсяг трафіку і позиції, - це завдання комплексної послуги «зняття санкцій пошукових систем».

Покарання може послідувати після:

  • Покупки СЕО-посилань
  • Публікації низькоякісного або неунікального контенту
  • Дій, які спрямовані на штучне зростання посилальної маси або поліпшення поведінкових факторів.

Крім цього, причиною введення санкцій можуть стати дії з боку недобросовісних конкурентів.

Замовити послугу

Етапи робіт по зняттю санкцій ПС

serch-icon

Визначення санкцій

Проведення аналізу та визначення, під які санкції потрапив ваш сайт.

serch-icon

Розробка стратегії

На цьому етапі визначається склад і порядок проведення робіт з виведення ресурсу з-під фільтрів, після чого ми послідовно виконуємо все заплановане.

serch-icon

Розгорнута звітність

Надаємо звіт про виконану роботу і даємо рекомендації для подальшого просування сайту.

Які бувають фільтри Google

Під фільтри пошукової системи Google може потрапити абсолютно будь-який сайт, який тим чи іншим чином порушує рекомендації для веб-майстрів. Такими порушеннями можуть бути:

  • Публікація низькоякісного контенту. Сайт не повинен містити непотрібних текстів, які згенеровані автоматично в спеціальних додатках і містять велику кількість ключів. Помилкою також є копіювання контенту і мультимедійних матеріалів з інших ресурсів без їх доповнення інформацією.
  • Використання платних посилань для просування.
  • Маскування контенту (поділ контенту на контент для відвідувачів і контент для пошукових роботів).
  • Переадресація. Приховані редіректи на сторінки, що відрізняються від тих, які були відображені в пошуковій видачі.
  • Прихований текст або посилання. Наявність на сторінках невидимого контенту, в якому можуть бути посилання або ключі. Приховувати текст можна за допомогою CSS, спеціального оформлення шрифтів і т. д.
  • Дорвеї. Використання невеликих ресурсів, які оптимізовані під певні ключові запити і перенаправляють користувачів на потрібний сайт.
  • Використання ресурсу для шахрайства. До такого відноситься розкрадання особистих даних, установка вірусного ПЗ, зміна налаштувань браузера без дозволу користувача і т. д.
  • Використання автоматичних запитів до пошукової системи для отримання відомостей про рейтинг сторінок ресурсу.
Фільтри Google

Розглянемо найпоширеніші фільтри пошукової системи Google:

  • Google Penguin. Цей фільтр став застосовуватися в 2012 році і призначений для боротьби з недобросовісним нарощуванням посилальної маси. У результатах видачі пессімізують ті ресурси, які використовують контрольний спам, а також переоптімізіровані анкор-тексти. Через чотири роки він став невід'ємною частиною пошукових алгоритмів Google. В даний час фільтр не знижує позиції сайтів, які використовують посилальне просування, а просто ігнорує неприродні посилання.
  • Google Panda. Був створений на рік раніше, ніж попередній фільтр. Його завдання - видалення з індексу сторінок з недостатньо якісним контентом. Сюди можна віднести вміст, який було скопійовано на інших сайтах або згенеровано автоматично, з великою кількістю ключових слів або реклами. При наявності подібних проблем лише на деяких сторінках під фільтр може потрапити весь ресурс.
  • Mobile first indexing. Починаючи з 2019 року, відповідно до цього алгоритмом пошукова система індексує сайти з пріоритетом мобільного контенту. У ресурсів без мобільної версії можуть знизитися позиції.
  • Google Pirate. Сторінки сайту видаляються з видачі, якщо на них розміщений контент, що порушує авторські права.
  • Fred. Якщо на сайті спостерігається різке зниження трафіку, то можна припустити, що він потрапив під фільтр Fred. Даний алгоритм виключає з індексу сторінки, які не відповідають правилам, наприклад, при великій кількості реклами або неунікального контенту.
  • Rank Brain. Частина алгоритму, завданням якої є визначення істинних цілей користувача. Це дозволяє надавати результати видачі, які максимально відповідають запиту. Щоб сторінки сайту відповідали правилам алгоритму, вони повинні містити інформативні тексти, синоніми і словоформи, а сам ресурс повинен мати зручну структуру і навігацію.
Виведення сайту з-під фільтрів

Виведення сайту з-під фільтрів

Студія інтернет-маркетингу eMiS допоможе вам позбавитися автоматичних і ручних санкцій:

  • фільтр «Пінгвін» в пошуковій системі Гугл;
  • ручні санкції в Google за контрольний спам;
  • алгоритм «Панда» в Google;
  • фільтри за переоптімізацію, накрутку поведінкових факторів, АГС в Яндекс.
Замовити послугу

Зняття санкцій пошукових систем в студії інтернет-маркетингу eMiS

Кожен третій сайт, просуванням якого ми займаємося, знаходиться під дією будь-яких фільтрів. У більшості випадків його власники навіть не підозрюють про це. В цьому випадку діяти потрібно оперативно, щоб повернути ресурс в видачу і відновити його позиції.

Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.

Замовити послугу

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

case

Кейс зі створення сайту EngaMusic

case

Кейс зі створення сайту Ворота Центр

case

Кейс зі створення сайту SRS Pro Service

case

Кейс зі створення сайту Electric-House

case

Кейс зі створення сайту Mariana2Mars

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X