hello
Головна / SMM / Просування в Instagram Інтернет-маркетинг

Просування в Instagram

Останні пару років кардинально змінили Instagram. З'явилися нові можливості для реклами, кардинально змінилася аудиторія. На початку свого розвитку ядро ​​мережі становили жінки до 35 років, а сьогодні її аудиторія значно подорослішала. Правда, точних даних про структуру і чисельність аудиторії мережі Інстаграм не володіє ніхто, а її прес-служба повідомляє дані про чисельність тільки тоді, коли вона досягає нових вершин. Тому спиратися можна лише на відповідні незалежні дослідження, які допоможуть визначити те, наскільки «вашої» є аудиторія мережі і чи потрібна вам розкрутка Інстаграм.

Отже, дослідження показали, що соціальна мережа стала активно проникати в регіони, а по-друге - її аудиторія стала дорослішою. Сьогодні Інстаграм дійсно показує хороші результати в продажах, і тому є величезна кількість прикладів. Скажемо більше, існує чимало компаній, які використовують в якості платформи для своїх продажів тільки дану соціальну мережу і при цьому дуже активно розвиваються.

Замовити послугу

Що таке просування в Instagram від eMiS?

serch-icon

Відкритий бюджет

Ми не беремо гроші з бюджету на рекламу. Весь затверджений бюджет йде на просування.

serch-icon

Оптимізація вартості конверсії

Реалістичні прогнози на вартість конверсії дозволять вам розрахувати свій бюджет на довгий строк вперед.

serch-icon

Гнучка стратегія

Щоденний аналіз рекламних кампаній дозволяє виявити шляхи для оптимізації продажів.

Інстаграм для бізнесу: які його переваги

Визначимо, наскільки корисним може бути просування в Інстаграм для малого і середнього бізнесу. Основні переваги Instagram:

  • Розповісти світові про бренд. Інстаграм дозволяє зробити зв'язку з клієнтами більш особистими. Цьому сприяє мультимедіа контент: фотографії та відео з участю ваших співробітників і щасливих покупців. Стрічку новин можна наповнювати подіями з трудових буднів співробітників, новинами про заходи і відгуками клієнтів.
  • Стати експертом. Стати експертом для ваших фоловерів. Пропонуйте їм корисну інформацію про вашу продукцію або послуги. Якщо ви станете експертом в їхніх очах - ви підвищите довіру до всього, що ви робите. Ваші можливості тут не обмежені: публікуйте поради, огляди, розповідайте про свою діяльність в відео і т. д.
  • Збирати дані. Ініціюйте діалог з користувачами за допомогою опції «Опитування». Таким чином, ви зможете проаналізувати свою роботу, дізнатися думку споживача про продукцію, що дозволить вам оптимізувати роботу компанії. Не забувайте, що бізнес-акаунти мають доступ до аналітичної інформації (покази, демографічні дані фоловерів і т. д.).
  • Направляти відвідувачів на офіційний сайт і інші ресурси. В історії передбачена можливість додавати активні посилання, що дозволить направляти користувачів в акаунти інших соцмереж, блог, на сайт компанії і т. д. Для передплатників це перш за все доступ до додаткової інформації.
  • Збільшувати обсяги продажів. Інстаграм - це унікальна платформа, яка дозволяє представляти ваше УТП в найвигіднішій формі. Ви зможете розповідати про новинки, акції, нові послуги. Креативний підхід забезпечить збільшення кількості покупок.
  • Залучати аудиторію. У Інстаграмі є дуже корисний інструмент - Stories, який дозволяє проводити конкурси, відповідати на нагальні питання, оголошувати про розпродажі і т. д. Міні-ролики знаходяться в шапці профілю, і тому вони завжди на виду у користувачів.
  • Проводити прямі трансляції. Цю можливість перш за все оцінять освітні проекти, блогери, туристичні компанії. Хоча, напевно, у будь-якої компанії є моменти і події, які можна і потрібно показувати в реальному часі, щоб переживати їх разом з передплатниками. А ще це можливість брати інтерв'ю у цікавих гостей, проводити вікторини та багато іншого.
  • Встановлювати зв'язки. Інстаграм - соціальна мережа, тому де, як не тут, потрібно шукати однодумців, партнерів і просто хороших знайомих, які будуть корисні вашому бізнесу. Ви можете обмінюватися показами реклами в Stories, що дозволить генерувати кліки та переходи
  • Залучати нових передплатників. Використовуючи хештеги і теги геолокації, ви надасте користувачам можливість легко знаходити ваш профіль в мережі, а значить, кількість ваших передплатників буде зростати.
  • Завжди бути на виду. Використовуйте будь-яку можливість для того, щоб залишатися на зв'язку з вашими передплатниками. Соціальна мережа - це дуже вдале для цього місце, де у вас є можливість публікувати матеріали до свят, важливих подій в житті країни та інше, що може бути цікавим і важливим для ваших користувачів.
Замовити послугу Просування в Інстаграм 1

Інстаграм: просування по етапах

Основні етапи при просуванні акаунта вашої компанії:

  • Розробка стратегії. Основою майбутнього поступу є аналіз ринку і конкурентів, на підставі якого, а також визначення цільової аудиторії буде сформована стратегія просування. Тема публікацій та їх частота повинні визначатися заздалегідь. Пости повинні бути регулярними, при цьому важливо визначити цільову аудиторію вашої компанії, а також суміжні теми, оскільки потенційних клієнтів цікавлять не тільки покупки. Потреба здійснювати покупки повинна формуватися власником акаунту.
  • Створення акаунту і наповнення інформацією. Перші враження про ваш акаунт, а значить, і про вашу компанію, формуються після візуального знайомства з профілем. Важливо розробити фірмовий стиль, який у фоловерів буде однозначно асоціюватися з вашою компанією. Опис бренду або інтернет-магазину повинен бути інформативним, але лаконічним. Тут потрібно вказати контакти, місце розташування, рід діяльності, посилання на офіційний сайт.
  • Створення контент-плану. Сторінка повинна наповнюватися якісним і цікавим контентом. Якщо зважаючи на специфіку вашої продукції фотоматеріали виходять однотипними, можна розбавляти їх більш цікавим матеріалом. На цьому ж етапі підбираються високочастотні і ефективні хештеги. Не варто забувати про різноманітність контенту. В Інстаграмі можна розміщувати не тільки фото, але і відео, які будуть мотивувати ваших передплатників, робити їх перебування на сторінках профілю більш захоплюючим.
  • Підготовка і проведення рекламних кампаній. Для стимулювання інтересу до продукції компанії і збільшення кількості передплатників проводиться масова рекламна кампанія з таргетуванням.
  • Аналіз статистики і корекція стратегії. Вивчається охоплення аудиторії, її залученість, кількість переходів по зовнішнім посиланням. При необхідності вносяться зміни в стратегію, метою яких може бути розширення охоплення або, навпаки, орієнтація тільки на потенційних клієнтів.

Отже, фундаментом майбутнього поступу і ведення аккаунта в цілому є візуальна складова, оскільки користувачі Інстаграма, та й інших соціальних мереж, є перш за все візуалами. Це фотографії, перші рядки поста, які повинні викликати інтерес у фоловерів і потенційних передплатників. З цією метою до процесу оформлення і просування підключаються дизайнери і копірайтери.

Перед початком робіт SMM-спеціалісти визначають цільову аудиторію, аналізують конкурентів з метою визначення їх слабких і сильних сторін. Крім цього, визначається попит на продукцію або послуги компанії-замовника, виконується аналіз того, наскільки відомий бренд (продукція) і як до нього ставляться споживачі.

Після оформлення профілю приступають до розробки власного стилю публікацій на підставі контент-плану. Публікації робляться під час найбільшої активності користувачів, для чого вивчається статистика, визначаються оптимальні тимчасові проміжки для постінгу. Контент-план передбачає обов'язкове застосування хештегів, геотегів, оптимізованих заголовків і постійної підтримки активності профілю. Також використовуються сторіз і прямі взаємодії з аудиторією, проводяться конкурси та опитування.

Для підвищення ефективності рекламних кампаній не зайвим буває співпраця з інфлюенсерамі. Це блогери з високим рівнем авторитету в своїй ніші і великою базою передплатників. Працюючи з ними, можна істотно збільшити кількість своїх фоловерів або значно підвищити обсяги продажів товарів або послуг.

Результати просування профілю в Інстаграмі

Просуваючи свій бізнес-аккаунт з нами, ви можете розраховувати на:

  • суттєве органічне зростання передплатників;
  • поліпшення конверсії;
  • у вас з'являється фірмовий стиль і унікальний формат;
  • унікальний контент вашої сторінки, створений професійними дизайнерами, фотографами, копірайтерами, маркетологами;
  • підтримання активності профілю, що залучає нових передплатників, підвищує їх лояльність до бренду, компанії.
Замовити послугу Розкрутка в Інстаграм

Інстаграм: розкрутка профілю в студії інтернет-маркетингу eMiS

Соціальні мережі є клондайком для бізнесу будь-якого масштабу і в будь-якій сфері діяльності. Правильно скористатися цією можливістю - наше основне завдання, а щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник в SMM, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Наші основні переваги:

  • замовити просування профілю Інстаграм в суворо обумовлених тимчасових діапазонах;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнтів;
  • широкий асортимент опцій для вирішення різних завдань, що стоять перед замовником;
  • розумна вартість всіх послуг, які надає студія;
  • персональні консультації;
  • використання перевірених досвідом технологій, які дозволяють домогтися необхідного ефекту в намічені терміни;
  • оптимальний час виконання поставлених завдань за рахунок добре організованої командної роботи;
  • відстеження процесів і оперативне внесення коректив;
  • детальні звіти по кожному проекту.

Ми працюємо з будь-якими проектами, незалежно від вашого фактичного місцезнаходження (Київ, Харків, Одеса та інші міста України), незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X