fbpx
hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / SERM Збільшення лояльності формуванням думок

SERM — Управління репутацією в пошукових системах

SERM (управління репутацією в пошукових системах) - дії в інтернеті, спрямовані на формування думок користувачів про компанії, бренд, товар або послугу. Чим більше позитивних оцінок, тим вище лояльність до бренду, тим вище шанс, що вас порекомендують і у вас зроблять покупку інші користувачі. Це можуть бути заохочення залишення відгуків, обробка негативних відгуків, замовлення огляду лідерів думок.

Сьогодні ігнорування негативних відгуків від незадоволених клієнтів, негативного інформаційного поля стало неможливим. Люди довіряють відгукам інших людей, і тому власники онлайн бізнесу все частіше вживають заходи, щоб владнати розбіжності, негативні ситуації, стежити за якістю сервісу.

SERM послуги також допомагають реалізувати план по захисту населення від наслідків недобросовісної конкуренції, розгорнутої вашими бізнес-опонентами і по створенню сприятливого інформаційного простору.

В процесі проведення SERM-заходів ми розміщуємо і просуваємо позитивну інформацію про вашу компанію (бренд, товар, послугу), працюємо з негативом, формуємо хороший діловий імідж і лояльне інформаційне поле.

Замовити послугу

Які інструменти ми використовуємо в eMiS, роблячи SERM

serch-icon

PR розміщення

Про вашу продукцію або послуги на третіх ресурсах, розміщення гостьових постів, новин на інших сайтах

serch-icon

Коментарі та відгуки

На форумах, відгуковиках, маркетплейсах, в соціальних мережах

serch-icon

Робота з негативом

Вирішення конфліктів від імені клієнта

Що вам дасть проведення SERM-послуги з eMiS

Управління репутацією в мережі призводить до того, що

  • Під контролем знаходиться контент, який потрапляє в ТОП-10 брендової видачі
  • Негативні відгуки оперативно виявляються, обробляються і / або витісняються з верхніх позицій видачі в ПС
  • Створюється сприятливе інформаційне поле навколо вашого бізнесу
  • Зростає ступінь довіри до вас не тільки пошукових систем, але і партнерів, потенційних покупців
  • Створюються умови для розкрутки бренду. Зростає трафік. Стає більш міцним становище компанії на ринку
  • Робота з негативом дає зрозуміти слабкі сторони, вузькі місця бізнесу, помилки в роботі ресурсу, маркетингової стратегії, в функціонуванні філій, діяльності окремо взятих співробітників
Замовити послугу
FAQ
Часто задавані питання

Скільки коштує управління репутацією компанії?

Вартість послуги SERM буде залежати від загальної ситуації, обсягу майбутніх робіт. Ціна розраховується за місяць і обговорюється після моніторингу поточної ситуації, підготовки проекту робіт в сегменті SERM.

Скільки часу потрібно для реалізації SERM?

На нейтралізацію негатива на адресу вашої компанії та формування позитивного іміджу потрібно від 1 місяця до 1 року, в ідеалі - проводити роботи постійно, таким чином збільшуючи пул постійних клієнтів.

Чому варто замовити послугу SERM в eMiS?

Управління репутацією в мережі максимально результативно при комплексному підході - комбінуванні SERM і SEO. Для аналізу ситуації і взяття вашій репутації під контроль вам потрібна допомога професіоналів. Студія інтернет-маркетингу eMiS має великий досвід, всі необхідні інструменти і професійну команду для повного і оперативного вирішення завдань з розвитку, просування, підвищення прибутковості онлайн бізнесу.

Які фахівці будуть працювати над SERM?

У eMiS підбором майданчиків займається middle SEO фахівець, для написання контенту, корисних для репутації відгуків залучається контент-менеджер і редактор.

Як надається SERM в eMiS?

  1. Ми проходимо такі етапи SERM послуги:
  • Промацування цільової аудиторії.
  • Моніторинг веб-сайтів, де є згадка про вашу компанію.
  • Аналіз тональності інформаційного поля.
  • Визначення кола проблем.
  1. Розробка стратегії щодо виправлення репутації
  • Виявлення причин негативу.
  • Пошук авторитетних донорів (майданчиків) для розміщення позитивних думок, оглядів.
  • Підготовка якісного позитивного і нейтрального контенту.
  • Розробка інструкцій щодо поліпшення роботи веб-сайту.
  1. Впровадження стратегії
  • Створення привабливого іміджу.
  • Робота з негативом.
  • Налагодження зворотного зв'язку, підвищення якості послуг, що надаються.

Як проводиться відбір донорів для Search Engine Reputation Management?

Джерелами позитивних відгуків можуть стати:

  • Google My Business або Гугл Карти, 2gis.
  • Геосервіси, сайти з довідковою інформацією.
  • Відгуковики.
  • Прайс-агрегатори.
  • Тематичні форуми.
  • Розділ відгуків на власному ресурсі і на ресурсах дистриб'юторів.

Які платформи заслуговують на окрему увагу?

  • Котрі потрапляють в ТОП-20 видачі по ключовим запитам.
  • Ресурси, що видаються пошуковими системами по розширеню ключовими словами, які можуть привести на сайти з відгуками про вашу компанію.

Пошук потрібних ресурсів ми проводимо за двома найбільш відвідуваним ПС: Гугл (Google), Яндекс (Yandex). Основні критерії пошуку:

  • Брендові запити - це запитана назва фірми в чистому вигляді і в поєднанні з конкретизуючими словами ( «якість», «відгуки»).
  • Тематичні запити — охоплюють всю галузь, тобто користувач шукає в даному сегменті компанію, яка здатна задовольнити його запити.
  • Запити на певний товар (послугу чи товар).
Давайте виробимо стратегію для вас

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X