fbpx
hello
Головна / Контекстна реклама

Контекстна реклама в Google Ads

Контекстна реклама включає різні види рекламних оголошень, що транслюються в пошукових системах Google і Яндекс. Якщо порівнювати послуги контекстної реклами в Яндекс Директ і Google Adwords з іншими методами просування сайтів в інтернеті, вона є найбільш швидким способом залучення цільової аудиторії. Незалежно від статусу і популярності за допомогою платних оголошень сайт буде знаходитися на першій сторінці пошукових систем.

Замовити послугу

Переваги контекстної реклами

serch-icon

Швидкість

Терміни та запуск рекламної кампанії від 1 до 5 днів

serch-icon

Економія і результативність

Ви сплачуєте за перехід потенційних клієнтів на ваш сайт

serch-icon

Цільова аудиторія

Объявление видят только заинтересованные пользователи — потенциальные клиенты

Коли вам потрібна контекстна реклама

Найчастіше контекстна реклама потрібна в таких випадках:

  • Просування нового сайту, послуги або товару
  • Коли попит на послугу або товар, який ви продаєте, існує, але в мережі інтернет його не шукають. Іншими словами, коли про вашому новому сайті, товар або послугу ніхто не знає.

  • Ви хочете охопити максимальний ринок в мережі інтернет
  • За допомогою цього каналу сайт отримає додаткову цільову аудиторію з високою конверсією. Оголошення потрапляють безпосередньо до зацікавленої аудиторії. Можливе додаткове налаштування системи обмежень за ключовими словами, часу трансляції, територіальному поширенню в містах України (для показу в Києві, Харкові, Одесі, Дніпропетровську, Запоріжжі).

  • Ви хочете в короткі терміни залучити велику кількість зацікавлених користувачів на сайт
  • Швидка настройка контекстної реклами і миттєве просування інтернет-магазину, будь-якого товару або послуги роблять її однією з найбільш рентабельних (пошукова реклама в Google і Яндекс може бути запущена протягом 2-7 днів і відразу приносить рекламодавцю свої плоди).

  • Ваш рекламний бюджет обмежений
  • Якщо ви не готові вкладати великі кошти в просування, вам підійде метод публікації платних оголошень в пошукових системах, настройка кампанії можлива під найскромніший бюджет. При цьому плата з рекламодавця стягується тільки в разі переходу користувача на рекламований сайт.

  • Ви хочете перевірити попит на певну послугу або товар
  • PPC дає можливість протестувати попит на пропонований продукт без особливих вкладень. Розробивши грамотну стратегію при запуску контекстної реклами можливо досягти відмінних результатів по просуванню товару або послуги. Компанія eMiS має багаторічний досвід успішного і результативного запуску контекстної реклами, в цьому ви можете переконатися, дослідивши наші кейси.

Замовити послугу
FAQ
Часто задавані питання

Як ми працюємо?

  • Ви телефонуєте або залишаєте заявку на прорахунок контекстної реклами Google або Яндекс.
  • Протягом дня ми відправляємо прорахунок для ознайомлення з бюджетом контекстної кампанії.
  • Укладаємо договір.
  • Домовляємося про зустріч, на якій визначаємо основні завдання та стратегію просування.
  • Вносите передоплату, і робота починається.

Скільки коштує контекстна реклама?

Існує думка, що вартість ведення і налаштування контекстної реклами через агентство досить висока. За фактом гонорар агентства не впливає на загальний бюджет контекстної кампанії і безпосередньо залежить від результату. Для кожного клієнта вартість розраховується індивідуально в залежності від поставлених цілей і обраної стратегії.

З чого складається бюджет контексту?

  • Щомісячна оплата за ведення контекстної кампанії - вартість від 2500 грн. Наші фахівці проводять аналіз ефективності платних оголошень. Додають стоп-слова, змінюють ставки, експериментують з часом показу, оптимізують бюджет. Ми робимо все, щоб отримати максимальний результат.
  • Бюджет на кліки - розраховується індивідуально. Рекламодавець платить за кліки відповідно за трафіком pay per click (розрахунок при переході клієнта на сайт рекламодавця), тому загальна ціна послуги, що надається в місяць виходить набагато нижче інших видів поширення рекламної інформації.

Що входить в наші послуги?

  • Аналіз ринку
  • Вивчення і оцінка діяльності конкурентів
  • Планування, затвердження і розподіл бюджету рекламної кампанії
  • Вибір типу піднесення інформації
  • Складання переліку ключових слів і фраз для оптимізації реклами в пошуку
  • Виділення цільових сторінок сайту, рекомендації по їх покращенню
  • Підготовка продаючих текстових оголошень
  • Запуск короткострокової рекламної кампанії в якості проби (тривалість проекту від 2 до 4 тижнів)
  • Аналіз пробного запуску, проведення необхідних доробок
  • Технічний супровід рекламної кампанії

Хто буде працювати над вашим проектом?

  • Менеджер проекту
  • Спеціаліст по контекстній рекламі
  • SMM спеціаліст
  • Інтернет-маркетолог
  • Дизайнер

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X