fbpx
hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / Краудмаркетинг

Крауд-маркетинг

Серед існуючих технологій маркетингу особливий інтерес викликає крауд-маркетинг, який також називають «прихованим», що дозволяє популяризувати товар або послугу за допомогою задоволення потреб цільової аудиторії. Місце його реалізації: соціальні мережі, блоги, форуми, а також спеціалізовані сервіси, які проводять опитування.

Замовити послугу Крауд-маркетинг

Вам це потрібно якщо:

Мета, яка стоїть перед даною технологією, - масова популяризація того чи іншого об'єкта, що досягається за допомогою формування громадської думки. У розпорядженні маркетологів групи виявляється велика кількість ефективних інструментів, в числі яких відгуки, рекомендації, опитування і т. д. Необхідна інформація розміщується максимально природним способом на тематичних форумах та інших спільнотах, в яких спочатку присутній інтерес до даної теми.

У крауд-маркетингу найчастіше не прийнято розміщувати прямі посилання на об'єкт. Агітація здійснюється шляхом згадки поляризованого продукту або послуги, формування мотивації та т. д.

Замовити послугу

Що таке крауд-маркетинг?

serch-icon

Прозора звітність

Працюємо з відкритому бюджету на закупівлю посилань. Надаємо звіт по кожному посиланню.

serch-icon

Величезна база акаунтів

За більш ніж 10 років роботи ми зібрали великий список робочих акаунтів для розміщення посилань на закритих форумах, продовжуючи його вдосконалювати.

Огромная база аккаунтов

Індивідуальний підхід

Складаємо технічне завдання з урахуванням специфіки вашого бізнесу.

Які завдання вирішує крауд-маркетинг

Грамотно проведена крауд-маркетингова кампанія дозволяє домогтися:

  • збільшення відвідуваності сайту потенційними споживачами;
  • підвищення впізнаваності товару або послуги у цільової аудиторії;
  • поліпшення поведінкових факторів;
  • максимально швидкого поширення необхідної інформації по максимальній кількості цільових груп.

Коли крауд-маркетинг є не найкращим вибором просування

  • бізнес має вузьке коло споживачів, ви пропонуєте специфічний товар або послуги (в цьому випадку важко підібрати достатню кількість майданчиків для розміщення необхідної інформації);
  • якщо послуги надаються в особливих випадках (наприклад, виготовлення ключів або послуги евакуатора - в цьому випадку клієнт не буде довго шукати виконавця, а скористається першій наявній нагоді пропозицією);
  • компанія реалізує товари для повсякденного використання (наприклад, продукти харчування);
  • якщо компанія спеціалізується на мережевому маркетингу, оскільки можливості крауд-маркетингу в цьому випадку обмежені: просунути вид діяльності в цілому буде важко;
  • при наявності у організації застарілого сайту з низькою якістю дизайну, незручною навігацією (в цьому випадку роботу потрібно починати з приведення в належний вигляд сайту компанії).
Замовити послугу

Які майданчики використовуються для крауд-маркетингу

Майданчики для крауд-маркетингу

Основні види майданчиків, які використовуються для реалізації крауд-маркетингових технологій:

  • сайти відгуків;
  • тематичні форуми;
  • соціальні мережі;
  • сайти питань;
  • довідники.

Сайти відгуків - це електронний різновид книги скарг і пропозицій, яка є в будь-якій торговельній мережі. Саме тут величезна кількість користувачів намагається знайти актуальну для них інформацію. Найвідоміші такі ресурси будуть у видачі на перших сторінках. Як правило, на подібних платформах обговорюються будь-які теми, але існують і вузькоспеціалізовані ресурси, які присвячені косметиці, туризму і т. Д. Це досить ефективний крауд-маркетинговий інструмент, незважаючи на те, що має певні недоліки, в числі яких тривала перевірка публікацій.

Тематичні форуми - найкраще місце для залучення в ваше запитання зацікавлених користувачів. Тут діляться проблемами, шукають відповіді на питання і просто однодумців. Все це відкриває необмежені можливості для крауд-маркетологів, але їх дії повинні бути гранично грамотними. Складність при роботі з форумами полягає в тому, що тут спілкування завжди ведеться активно, тому популярність гілок постійно змінюється і знайти актуальну «свою» тему буває досить складно.

Соціальні мережі - це завжди велика кількість інформації, тому знайти тут можна все. Потрібно скористатися пошуком і приєднатися до потрібного вам обговорення. Ще одним ефективним інструментом є парсинг - послуга, яку надають спеціальні онлайн-сервіси. З їх допомогою можна підібрати необхідну тему, регіон і ключові фрази.

Спеціальні платформи питань і відповідей є ще одним важливим інструментом крауд-маркетолога. Тут також створюються певні гілки обговорень, які починаються з питань, наприклад, «як вибрати ...», «що краще ...» і т. д.

Не варто нехтувати і всілякими довідниками, в яких міститься необхідна споживачам інформація про компанії, організації, торгові мережи, є можливість ознайомитися і залишити відгуки.

Замовити послугу Крауд-посилання

Алгоритми роботи з крауд-маркетингової технологією

У своїй роботі крауд-маркетолог використовує три основних алгоритми:

  • Класичний. Найпростіша схема роботи, яка підходить для популяризації брендів. Алгоритм виглядає наступним чином: підбирається товар або послуга, тематичний майданчик в мережі, створюються пости з посиланнями. Основні завдання: створення постів з тематичним контентом, пошук і створення нових обговорень, відповіді на коментарі, прокачування акаунта.
  • Використання природних посилань. Алгоритм подібний: реєстрація на майданчику, пошук тематичного обговорення, розгорнута відповідь і рішення у вигляді посилання. Живе спілкування допоможе залучити нових учасників до обговорення, а природні посилання прискорять індексацію сайту, підвищать його рейтинг в пошуковій системі.
  • Аналіз конкурентів. Завдяки йому ми отримуємо можливість використовувати «робочі» алгоритми, які використовують наші основні конкуренти. В цьому випадку належить зібрати базу релевантних майданчиків, які впливають на якість і кількість трафіку. Конкурентний аналіз повинен проводитися регулярно.
Замовити послугу

Як правильно впроваджувати крауд-технології?

Існують наступні основні критерії, які допомагають нам оцінювати те, наскільки правильно реалізуються крауд-технології:

  • має бути задіяно максимальну кількість майданчиків різного типу: блоги, сайти компаній, соціальні мережі, канали месенджерів і т. д.;
  • всі майданчики повинні бути структуровані за категоріями;
  • постинг повинен здійснюватися відповідно до контент-плану і графіку;
  • пости повинні бути заздалегідь підготовлені під кожен окремий вид майданчика;
  • розміщувати пости потрібно поступово на різних платформах, оскільки пошукові системи (Google, Yandex) не люблять різкого зростання трафіку по одному каналу;
  • повинна вестися цілеспрямована робота на підвищення лояльності до нового користувача на майданчику, створення авторитету;
  • крауд-посилання розміщуються поступово і за графіком, причому тільки на тих сайтах, де вам вже довіряють;
  • акаунт користувача повинен бути максимально заповнений, необхідно постійно підтримувати контакти з іншими користувачами;
  • пости повинні відповідати критеріям нативнї реклами.

Помилки в крауд-маркетингу характерні для багатьох, хто пробує свої сили в цьому способі просування. Перш за все, це очікування занадто високих результатів, неправильне визначення тематики майданчики і надлишок рекламних текстів. Крауд-маркетинг є одним з методів і повинен застосовуватися разом з іншими технологіями.

Дуже важливий підбір тематичних майданчиків, що є однією з умов отримання трафіку на ваш ресурс. Підбирати їх потрібно відповідно до роду діяльності компанії. Це можуть бути блоги, довідники, форуми, сайти відгуків. Крауд-маркетинг вимагає детального аналізу цільової аудиторії. Тільки в цьому випадку можна розраховувати на популяризацію товарів, послуг, бренду в спільнотах інтернету.

Замовити послугу Крауд

Замовити Сrowd marketing в студії інтернет-маркетингу eMiS

Основною метою крауд-маркетингу є стимулювання зростання продажів шляхом задоволення потреб цільової аудиторії. Але робити це потрібно правильно. Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Наші основні переваги:

  • просування сайтів в суворо обумовлених тимчасових діапазонах;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнтів;
  • широкий асортимент опцій для вирішення різних завдань, що стоять перед замовником;
  • розумна вартість всіх послуг, які надає студія;
  • персональні консультації;
  • використання перевірених досвідом технологій, які дозволяють домогтися необхідного ефекту в намічені терміни;
  • оптимальний час виконання поставлених завдань за рахунок добре організованою командної роботи;
  • відстеження процесів і оперативне внесення коректив;
  • детальні звіти по кожному проекту.

Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X