fbpx
hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / Структура сайта

Розробка структури сайту

Правильна, а значить, комфортна і логічна для звичайного користувача структура сайту дозволяє поліпшити юзабіліті сайту, що зменшує кількість відмов, а також робить позитивний вплив на конверсію і навіть пошуковий трафік, що в кінцевому підсумку підвищує прибуток вашої компанії.

Замовити послугу

Що таке розробка структури сайту?

serch-icon

Технічне завдання

Ми створимо детальне технічне завдання для розробки вашого майбутнього проекту.

serch-icon

Інтерактивний скетч-прототип

Розробимо схематичний макет, що відображає основний функціонал: кнопки, форми, текстові блоки, зображення і т.д.

serch-icon

UI/UX проектування

Проведемо проектування на основі досвіду користувачів і потреб вашої цільової аудиторії.

Структура сайту: що це, навіщо вона потрібна і яка буває

Слід розрізняти зовнішню і внутрішню структуру. Перша являє собою макет сторінки, а друга - це категорії і розташування сторінок або окремих матеріалів відповідно до них. Структура сайту залежить від призначення ресурсу. Найпростіше розробити її для сайту-візитки, а ось у комерційних сайтів все набагато складніше. Як правило, в цьому випадку ми маємо три рівня вкладеності:

Структура сайта

Слід розрізняти зовнішню і внутрішню структуру. Перша являє собою макет сторінки, а друга - це категорії і розташування сторінок або окремих матеріалів відповідно до них. Структура сайту залежить від призначення ресурсу. Найпростіше розробити її для сайту-візитки, а ось у комерційних сайтів все набагато складніше. Як правило, в цьому випадку ми маємо три рівня вкладеності:

  • головна сторінка ресурсу;
  • категорії, які описують групи товарів, послуг і т. д .;
  • підкатегорії, які необхідні для опису підвидів.

Інформаційний ресурс має подібну структуру з тією лише різницею, що з головної сторінки ми потрапляємо в окремі розділи, які інформаційної цінності не мають, а є каталогами статей. Причому кожна стаття є окремою сторінкою (розділи комерційних сайтів містять важливу інформацію про товари і послуги).

Найскладніша структура у інтернет-магазинів. Тут присутні ще більше рівнів: головна сторінка, категорії, підкатегорії і картки товарів. Одні характеристики повинні стати підкатегоріями, а інші використовуватися в якості фільтрів. Наприклад, в одязі можна виділити такі підкатегорії, як «жіноча», «чоловіча», «для дітей». «Зимова», «літня», «демісезонний» - можуть стати фільтрами, як і її колір і матеріали виготовлення - робити для кожної характеристики свою підкатегорію немає сенсу.

Правильна структура сайту повинна забезпечити комфортну роботу користувачів, а пошукові роботи без праці досліджують ваш ресурс, що дозволить уникнути проблем з індексацією.

Замовити послугу

Існують наступні види структур сайту:

Лінійна. Найзрозуіліша і проста схема. Тут кожна сторінка посилається послідовно одна на іншу. У користувача є тільки один шлях, щоб переглянути весь вміст сайту від першої до останньої сторінки. Ця структура підходить для сайтів-портфоліо, лендінгу. Використовуючи її, ми ставимо перед собою мету провести клієнта по потрібному нам найкоротшому шляху. Лінійна структура може мати відгалуження, якщо вам потрібно представити йому додаткові продукти.

Структура веб-сайту

Блокова. Використовується досить рідко, оскільки підходить переважно для випадків, коли необхідно презентувати один продукт. У кожному блоці ми описуємо одну перевагу, а на кожній сторінці є посилання на іншу. Структура максимально зрозуміла пошуковим системам: головне - забезпечити правильне наповнення сайту.

Структура інтернет-магазину

Деревоподібна. Найпоширеніший різновид, за допомогою якого можна чітко сформувати ієрархію сторінок ресурсу і зв'язати їх хлібними крихтами. Оптимальний варіант для просування сайту, тому в більшості випадків використовується саме вона.

Логічна структура сайту

Замовити послугу

Основні вимоги до структури:

  • Структура повинна бути зрозуміла відвідувачу. Вся ієрархія категорій і підкатегорій товарів, послуг, інформації повинна бути інтуїтивно доступна, щоб відвідувач і ваш потенційний клієнт швидко знаходив те, що йому потрібно.
  • Вкладеність сторінок повинна бути оптимальною і логічною. Навіть потрапивши на ваш сайт вперше, користувач повинен швидко зорієнтуватися, знайти потрібну йому позицію за кілька кліків, що можливо тільки при оптимізованій структурі.
  • Проста навігація - важлива умова комфортної роботи з сайтом. Навігаційні елементи повинні розташовуватися у видимій частині ресурсу, а при переході в одну з категорій потрібно забезпечити доступ до додаткових керуючих елементів, щоб користувач зміг зорієнтуватися в асортименті, мав можливість переходити з однієї сторінки на іншу.
  1. Аналіз структури і аудит стану:
  • вивчення поточної структури ресурсу, аналіз семантичного ядра і виявлення слабких місць;
  • аудит стану ресурсу і створення технічного завдання по оптимізації сайту відповідно до вимог пошукових машин.
  1. Аналіз попиту і конкурентів:
  • аналіз конкурентів і асортименту в пошуку;
  • визначення джерел трафіку і їх аналіз;
  • аналіз контенту на ресурсах конкурентів.
  1. Створення структури сайту:
  • визначення посадочних сторінок;
  • формування логічної ієрархії всіх розділів, в яких повинні бути присутні категорії, підкатегорії, фільтри і т. д .;
  • узгодження структури.
  1. Впровадження нової структури:
  • внесення коректив відповідно до цілей компанії та її пріоритетами;
  • формування рекомендацій щодо впровадження розроблених змін.

Найбільш трудомістким є процес створення структури інтернет-магазинів, оскільки тут присутня велика кількість товарів, які поділяються за категоріями, виробниками, характеристиками і т. д. Щоб оптимізувати роботу сайту, перед початком робіт слід визначити пріоритетні завдання:

  • найприбутковіші позиції;
  • які товари реалізуються швидше і простіше за все;
  • наявність товарних позицій у вас і на складах виробника.

На підставі цього визначаються позиції, які повинні просуватися в першу чергу. При СЕО-оптимізації саме їм буде приділятися більше уваги. Якщо підвищеним попитом користуються товари одного з виробників — створюються окремі сторінки під бренди.

Переваги сайтів з продуманою структурою

Визначимо основні переваги ресурсів з SEO-структурою:

  • Прискорення індексації ресурсів з великою кількістю сторінок, наприклад, великих майданчиків для продажу товарів.
  • Продумана структура дозволяє не допускати технічних помилок, що впливають на SEO, наприклад, порожніх сторінок і т. д.
  • Поліпшення юзабіліті, що позитивно впливає на поведінкові фактори, зменшує кількість відмов.
  • Збільшення конверсії, що є наслідком двох попередніх факторів: користувачі задоволені і купують більше.
Замовити послугу Аналіз структури сайту

Правильна структура сайту інтернет-магазину за допомогою студії інтернет-маркетингу eMiS

Створіть основу для свого бізнесу і впевнено рухайтеся вперед. Структура веб-сайту - це і є той необхідний фундамент, без якого всі ваші дії в web-просторі будуть малоефективні. Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Наші основні переваги:

  • просування сайтів в суворо обумовлених тимчасових діапазонах;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнтів;
  • широкий асортимент опцій для вирішення різних завдань, що стоять перед замовником;
  • розумна вартість всіх послуг, які надає студія;
  • персональні консультації;
  • використання перевірених досвідом технологій, які дозволяють домогтися необхідного ефекту в намічені терміни;
  • оптимальний час виконання поставлених завдань за рахунок добре організованої командної роботи;
  • відстеження процесів і оперативне внесення коректив;
  • детальні звіти по кожному проекту.

Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X