hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / Структура сайта

Розробка структури сайту

Правильна, а значить, комфортна і логічна для звичайного користувача структура сайту дозволяє поліпшити юзабіліті сайту, що зменшує кількість відмов, а також робить позитивний вплив на конверсію і навіть пошуковий трафік, що в кінцевому підсумку підвищує прибуток вашої компанії.

Замовити послугу

Що таке розробка структури сайту?

serch-icon

Технічне завдання

Ми створимо детальне технічне завдання для розробки вашого майбутнього проекту.

serch-icon

Інтерактивний скетч-прототип

Розробимо схематичний макет, що відображає основний функціонал: кнопки, форми, текстові блоки, зображення і т.д.

serch-icon

UI/UX проектування

Проведемо проектування на основі досвіду користувачів і потреб вашої цільової аудиторії.

Структура сайту: що це, навіщо вона потрібна і яка буває

Слід розрізняти зовнішню і внутрішню структуру. Перша являє собою макет сторінки, а друга - це категорії і розташування сторінок або окремих матеріалів відповідно до них. Структура сайту залежить від призначення ресурсу. Найпростіше розробити її для сайту-візитки, а ось у комерційних сайтів все набагато складніше. Як правило, в цьому випадку ми маємо три рівня вкладеності:

Структура сайта

Слід розрізняти зовнішню і внутрішню структуру. Перша являє собою макет сторінки, а друга - це категорії і розташування сторінок або окремих матеріалів відповідно до них. Структура сайту залежить від призначення ресурсу. Найпростіше розробити її для сайту-візитки, а ось у комерційних сайтів все набагато складніше. Як правило, в цьому випадку ми маємо три рівня вкладеності:

  • головна сторінка ресурсу;
  • категорії, які описують групи товарів, послуг і т. д .;
  • підкатегорії, які необхідні для опису підвидів.

Інформаційний ресурс має подібну структуру з тією лише різницею, що з головної сторінки ми потрапляємо в окремі розділи, які інформаційної цінності не мають, а є каталогами статей. Причому кожна стаття є окремою сторінкою (розділи комерційних сайтів містять важливу інформацію про товари і послуги).

Найскладніша структура у інтернет-магазинів. Тут присутні ще більше рівнів: головна сторінка, категорії, підкатегорії і картки товарів. Одні характеристики повинні стати підкатегоріями, а інші використовуватися в якості фільтрів. Наприклад, в одязі можна виділити такі підкатегорії, як «жіноча», «чоловіча», «для дітей». «Зимова», «літня», «демісезонний» - можуть стати фільтрами, як і її колір і матеріали виготовлення - робити для кожної характеристики свою підкатегорію немає сенсу.

Правильна структура сайту повинна забезпечити комфортну роботу користувачів, а пошукові роботи без праці досліджують ваш ресурс, що дозволить уникнути проблем з індексацією.

Замовити послугу

Існують наступні види структур сайту:

Лінійна. Найзрозуіліша і проста схема. Тут кожна сторінка посилається послідовно одна на іншу. У користувача є тільки один шлях, щоб переглянути весь вміст сайту від першої до останньої сторінки. Ця структура підходить для сайтів-портфоліо, лендінгу. Використовуючи її, ми ставимо перед собою мету провести клієнта по потрібному нам найкоротшому шляху. Лінійна структура може мати відгалуження, якщо вам потрібно представити йому додаткові продукти.

Структура веб-сайту

Блокова. Використовується досить рідко, оскільки підходить переважно для випадків, коли необхідно презентувати один продукт. У кожному блоці ми описуємо одну перевагу, а на кожній сторінці є посилання на іншу. Структура максимально зрозуміла пошуковим системам: головне - забезпечити правильне наповнення сайту.

Структура інтернет-магазину

Деревоподібна. Найпоширеніший різновид, за допомогою якого можна чітко сформувати ієрархію сторінок ресурсу і зв'язати їх хлібними крихтами. Оптимальний варіант для просування сайту, тому в більшості випадків використовується саме вона.

Логічна структура сайту

Замовити послугу

Основні вимоги до структури:

  • Структура повинна бути зрозуміла відвідувачу. Вся ієрархія категорій і підкатегорій товарів, послуг, інформації повинна бути інтуїтивно доступна, щоб відвідувач і ваш потенційний клієнт швидко знаходив те, що йому потрібно.
  • Вкладеність сторінок повинна бути оптимальною і логічною. Навіть потрапивши на ваш сайт вперше, користувач повинен швидко зорієнтуватися, знайти потрібну йому позицію за кілька кліків, що можливо тільки при оптимізованій структурі.
  • Проста навігація - важлива умова комфортної роботи з сайтом. Навігаційні елементи повинні розташовуватися у видимій частині ресурсу, а при переході в одну з категорій потрібно забезпечити доступ до додаткових керуючих елементів, щоб користувач зміг зорієнтуватися в асортименті, мав можливість переходити з однієї сторінки на іншу.
  1. Аналіз структури і аудит стану:
  • вивчення поточної структури ресурсу, аналіз семантичного ядра і виявлення слабких місць;
  • аудит стану ресурсу і створення технічного завдання по оптимізації сайту відповідно до вимог пошукових машин.
  1. Аналіз попиту і конкурентів:
  • аналіз конкурентів і асортименту в пошуку;
  • визначення джерел трафіку і їх аналіз;
  • аналіз контенту на ресурсах конкурентів.
  1. Створення структури сайту:
  • визначення посадочних сторінок;
  • формування логічної ієрархії всіх розділів, в яких повинні бути присутні категорії, підкатегорії, фільтри і т. д .;
  • узгодження структури.
  1. Впровадження нової структури:
  • внесення коректив відповідно до цілей компанії та її пріоритетами;
  • формування рекомендацій щодо впровадження розроблених змін.

Найбільш трудомістким є процес створення структури інтернет-магазинів, оскільки тут присутня велика кількість товарів, які поділяються за категоріями, виробниками, характеристиками і т. д. Щоб оптимізувати роботу сайту, перед початком робіт слід визначити пріоритетні завдання:

  • найприбутковіші позиції;
  • які товари реалізуються швидше і простіше за все;
  • наявність товарних позицій у вас і на складах виробника.

На підставі цього визначаються позиції, які повинні просуватися в першу чергу. При СЕО-оптимізації саме їм буде приділятися більше уваги. Якщо підвищеним попитом користуються товари одного з виробників — створюються окремі сторінки під бренди.

Переваги сайтів з продуманою структурою

Визначимо основні переваги ресурсів з SEO-структурою:

  • Прискорення індексації ресурсів з великою кількістю сторінок, наприклад, великих майданчиків для продажу товарів.
  • Продумана структура дозволяє не допускати технічних помилок, що впливають на SEO, наприклад, порожніх сторінок і т. д.
  • Поліпшення юзабіліті, що позитивно впливає на поведінкові фактори, зменшує кількість відмов.
  • Збільшення конверсії, що є наслідком двох попередніх факторів: користувачі задоволені і купують більше.
Замовити послугу Аналіз структури сайту

Правильна структура сайту інтернет-магазину за допомогою студії інтернет-маркетингу eMiS

Створіть основу для свого бізнесу і впевнено рухайтеся вперед. Структура веб-сайту - це і є той необхідний фундамент, без якого всі ваші дії в web-просторі будуть малоефективні. Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Наші основні переваги:

  • просування сайтів в суворо обумовлених тимчасових діапазонах;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнтів;
  • широкий асортимент опцій для вирішення різних завдань, що стоять перед замовником;
  • розумна вартість всіх послуг, які надає студія;
  • персональні консультації;
  • використання перевірених досвідом технологій, які дозволяють домогтися необхідного ефекту в намічені терміни;
  • оптимальний час виконання поставлених завдань за рахунок добре організованої командної роботи;
  • відстеження процесів і оперативне внесення коректив;
  • детальні звіти по кожному проекту.

Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

case

Кейс зі створення сайту EngaMusic

case

Кейс зі створення сайту Ворота Центр

case

Кейс зі створення сайту SRS Pro Service

case

Кейс зі створення сайту Electric-House

case

Кейс зі створення сайту Mariana2Mars

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X