hello
Головна / SMM / Таргетована реклама

Таргетована реклама в соціальних мережах

Каждый владелец сайта преследует цель: грамотно распорядиться рекламным бюджетом, при этом работать только с той целевой аудиторией, которую интересует предлагаемый товар или услуга. Эффективным инструментом для решения подобной задачи является таргетинговая реклама. Она подразумевает показ рекламных объявлений определенному сегменту пользователей.

Социальные сети – наиболее эффективное средство для отображения таргетинга. В них пользователи указывают необходимые личные данные: пол, место жительства, возраст, интересы.

Таргетированная реклама в Instagram, «Вконтакте», Facebook, «Одноклассниках», Twitter способствует оповещению о предлагаемом товаре только тех пользователей, которых он интересует. По статистике 80 % юзеров хотя бы раз в сутки посещают свои аккаунты в социальных сетях. На основании определенных критериев (место жительства, пол, возраст, семейное положение, хобби, профессия) таргетированная реклама в социальных сетях позволяет выбрать целевых клиентов. Реклама в соц. сетях позволяет рассказать о вашем сайте, предложении, акции, конференции и т.д. Комплекс данных мероприятий позволит привлечь заинтересованных пользователей на ваш сайт, чтобы купить товар или воспользоваться предлагаемой услугой.

Замовити послугу

Просуваючи певні товари або послуги, перед власником бізнесу стоїть завдання: грамотно розподілити наявні фінанси. Бюджет повинен бути використаний для залучення нової аудиторії, збільшення обсягів продажів, отримання додаткових ринків збуту і при цьому не виходити за встановлені рамки. Досягти цього допоможе таргетингова реклама — показ креативу заданої аудиторії.

Актуальність просування в соціальних мережах

Ефективність таргетингу обумовлена тим, що при правильному налаштуванні він з'являється в потрібний момент часу. Користувач вже налаштований на покупку, і йому тут же надходить « гаряча пропозиція » &Mdash; ймовірність успішного завершення угоди досить висока. Це допоможе:

  • збільшити обсяг продажів;
  • отримати прибуток навіть з мінімальним бюджетом;
  • визначити цільову аудиторію і працювати безпосередньо з потенційними клієнтами.

Ще одна перевага такого просування в соціальних мережах — підвищення впізнаваності бренду, що також принесе свої плоди.

Розробка кампанії для соцмереж

Перший крок — визначення стратегії дій, щоб в подальшому рухатися за чітко визначеним планом. Робота над проектом включає в себе кілька основних етапів — послідовне виконання всіх пунктів допоможе отримати максимальний ефект.

Майнд-мапи, або діаграма зв'язків

Ментальні інтелект-мапи, які також відомі як майнд МЕП, є основою успішної РК. Вони дозволяють структурувати наявну інформацію, щоб таргетинг в інстаграм, фейсбук, ВКонтакте, «бив» точно в ціль. Приклад майнд-схеми для фотографа:

Складання майнд-карти наочно демонструє всі групи потенційних клієнтів і ті переваги, якими їх можна зацікавити. Плюси такої схеми очевидні:

  • розподіл клієнтів по групах і розробка окремої кампанії для кожної з них;
  • оцінка ефективності обраних каналів просування і своєчасне коректування;
  • увага до деталей і можливість розробляти нові цікаві пропозиції на підставі поточних потреб ЦА.

Канали просування, як і текст рекламного оголошення, підбираються відповідно до віку і захоплень цільової аудиторії. Наприклад, для сімейних фотосесій клієнтів можна шукати через фейсбук, в той час як творчі зйомки більш цікаві користувачам Instagram.

Замовити послугу

Вибір цільової аудиторії

У вирішенні цього завдання варто довіритися штучному інтелекту. За допомогою сервісів веб-аналітики вдається отримати детальну інформацію про потенційних клієнтів:

  • вік;
  • стать;
  • геопозіція;
  • інтереси.

Відповідно, це допоможе визначити подальшу стратегію дій. Наприклад, для косметолога цільовою аудиторією є підлітки, але просування послуг в соцмережах може бути безглуздим, якщо зробити акцент на користувачів 12-17 років. Рішення приймають батьки, значить, актуальна таргетована реклама фейсбук, linkedin, ютуб, розрахована на вік 35+, а це зовсім інший підхід, як і текст майбутніх комерційних оголошень.

Розробка креативів

Креатив — це рекламне повідомлення, яке і буде продемонстровано користувачам соціальних мереж. При його створенні важливо врахувати інтереси потенційних покупців, перераховані в майнд-мапах, а також проаналізувати дані веб-аналітики. Щоб отримати відгук передплатників, важливо скласти оголошення, що володіє наступними характеристиками:

  • оригінальний контент;
  • відображення УТП (унікальної торговельної пропозиції) послуги або продукту;
  • відповідність інтересам ЦА.

Це завдання може здатися досить простим, але на практиці створити хороший креатив дуже складно. Фахівці ретельно аналізують наявні дані, враховують особливості різних соціальних мереж, проводять численні тести — сукупність цих дій дає можливість у результаті досягти потрібного ефекту.

Піксель Facebook

Піксель — &Laquo;секретний агент», який методично збирає інформацію про користувачів, фіксуючи всі виконані дії. Відповідно, його можливості варто використовувати для просування бренду:

  • підбір користувачів по заданій ознаці (відвідування певних сторінок, виконання порядку дій);
  • збільшення числа конверсій (навіть коротка реклама в Сторіс інстаграма буде ефективною, якщо вона буде розрахована на передплатників, інтереси яких мають на увазі використання товарів або послуг, що просуваються);
  • аналіз ефективності (доступні користувачеві інструменти дозволяють моніторити показники, своєчасно вносячи зміни).

Грамотна таргетингова реклама — це відмінний спосіб залучення клієнтів за умови правильного використання доступних інструментів. Налаштування пікселя Facebook варто довірити фахівцеві. Це дозволить отримати результат в задані терміни, повністю окупивши початкові вкладення за рахунок стабільного зростання продажів, а відповідно, і прибутку.

Замовити послугу

Рекламні тексти - секрет успіху

Бажання писати від душі, ділячись своєю щирою любов'ю до реалізованого продукту, похвально, але безглуздо. Ринок перенасичений пропозиціями — якщо користувач не зацікавився з перших секунд, то він прогорне сторінку, залишивши текст без уваги. Тому при написанні рекламного оголошення важливо дотримуватися наступних правил:

  • унікальність;
  • лаконічність;
  • яскравий заголовок.

Не потрібно нав'язувати товар — в маркетингу цінується нестандартний підхід. Важливо зацікавити, привернути увагу, грамотно подати переваги. При цьому ряд питань повинен залишитися без відповіді, щоб потенційний клієнт відвідав сайт для більш детального ознайомлення з продукцією.

Тестова рекламна кампанія

Еталонний варіант — визначення інтересів ЦА, створення рекламного креативу, моментальне отримання десятків відгуків і успішне закриття угод. Але ж аудиторія примхлива — формат, виконаний за всіма правилами, може «не зайти», зате нестандартний підхід моментально викличе інтерес.

Саме тому тестування оголошень є обов'язковим етапом, який не варто упускати. Це допоможе зрозуміти, які пропозиції найбільш цікаві. Аналізуючи реакцію передплатників в соцмережах на ті чи інші дії, можна складати нові пропозиції, розширювати поточну нішу, створювати те, що цікаво аудиторії.

Контроль показників і аналіз результатів

Таргетована рекламу в інстаграм здатна швидко забезпечити постійний приплив клієнтів за умови вливання великих сум. Але це нераціональне використання бюджету, адже за фактом на рекламу йде основна частина прибутку. Саме тому проводиться аналіз конверсій для вивчення того, скільки коштує:

  • перехід;
  • заявка;
  • лід.

Якщо один з показників «просяде», то оперативна реакція дозволить не допустити перевитрати коштів, виділених на просування.

Замовити послугу

Таргетована реклама

Стабільність — прекрасний варіант на етапі становлення бізнесу, але при відсутності росту і розвитку цей період не такий вже й добрий. Справитися з «застоєм» допоможе грамотне масштабування — конверсія збільшиться, а її вартість залишиться незмінною.

Перш ніж переходити до вирішення цього завдання, важливо переконатися, що запуск і оптимізація кампанії раніше пройшли успішно, а отже, можна переходити на новий етап. Зробити це можна кількома способами:

  • збільшення добового бюджету на 10-20%;
  • дублювання кампанії;
  • поділ на сегменти для підвищення релевантності оголошень;
  • ретаргетінг.

Небезпека масштабування в тому, що помилки неприпустимі. Неправильна стратегія дій — це відкат назад і втрата результатів, отриманих раніше. Важливо оцінити доцільність змін в поточний момент і не експериментувати самостійно, а довіритися тим, хто добре знайомий з тонкощами роботи з ВК, ютубом, інстаграмом і фейсбуком.

Что вы получите,
заказав таргетированную рекламу в eMiS

serch-icon

Економія бюджету

Оплата за покази чи переходи за порівняно невисокою ціною

serch-icon

Тільки цільова аудиторія

Таргетована реклама буде спрямована тільки на ту цільову аудиторію, яка вас цікавить

serch-icon

Зрозуміла звітність

Надаємо докладні аргументовані звіти про ефективність проведеної кампанії

Вам потрібен таргетинг якщо

На вивчення особливостей просування товарів і послуг в соціальних мережах може знадобитися багато часу. Набагато вигідніше звернутися в спеціалізоване агентство, тому що в результаті — це:

  • Для вашого бізнесу важлива візуальна складова - медіа-контент
  • Якщо ви надаєте послуги в сфері краси, продаєте одяг, дитячі товари
  • Якщо у вас локальний B2C бізнес
  • У вас невеликий асортимент товару
Замовити послугу

На вивчення особливостей просування товарів і послуг в соціальних мережах може знадобитися багато часу. Набагато вигідніше звернутися в спеціалізоване агентство, тому що в результаті — це:

А головне, замовник може самостійно переконатися в тому, наскільки доцільна таргетингова реклама, вивчивши представлені звіти та оцінивши співвідношення вкладень, спрямованих на просування, і отриманого прибутку.

FAQ
Часто задавані питання

Скільки коштує замовити таргетовану рекламу в eMiS?

Вартість ведення таргетированной реклами становить від 5000 UAH. Рекламний бюджет повинен становити не менше 5$ в день

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

case

Кейс зі створення сайту EngaMusic

case

Кейс зі створення сайту Ворота Центр

case

Кейс зі створення сайту SRS Pro Service

case

Кейс зі створення сайту Electric-House

case

Кейс зі створення сайту Mariana2Mars

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X