fbpx
hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / Налаштування Google Ads Налаштування Google Ads

Интернет-маркетинг

Власники бізнесу отримали доступ до великої кількості інструментів, які дозволяють з різним ступенем ефективності залучати на свій сайт цільових відвідувачів. Одним з найпопулярніших і робочих є контекстна реклама Google Ads. Це досить унікальний інструмент, який знаходиться в постійному розвитку, тому управління рекламними кампаніями стає складніше, але разом з цим зростає їх ефективність. Налаштування Google Ads повинна проводитися з максимальною точністю, що дозволить в умовах високої конкуренції домогтися бажаних результатів і оптимізувати витрати на рекламу.

Налаштування Google Ads Замовити послугу

Що дає вам настройка Google Ads від eMiS?

serch-icon

Впізнаваність бренду

Цілісне уявлення про стан рекламної кампанії.

serch-icon

Лояльність бренду

Виявлення помилок, некоректних налаштувань, інших причин низької ефективності реклами.

serch-icon

Зростання продажів

Рекомендації по роботі з недоліками і сильними сторонами рекламної стратегії.

Що таке Google Ads

Пошукова система Google за запитом користувача показує оголошення на основі ключових фраз, які використовуються останніми. Рекламодавці отримали можливість задавати ставки для ключових слів, які конкурують зі ставками інших рекламодавців з такими ж ключовими словами, а результатом є показ оголошень на сторінках результатів пошуку.

Вище за інших показуються оголошення з більш високими ставками. Однак ставка є далеко не єдиним фактором ранжування таких оголошень. Істотний вплив робить релевантність і якість оголошення, самого ресурсу. Тому, навіть роблячи найвищу ставку, але використовуючи неякісно написане оголошення і посадкову сторінку, яка не відповідає опису в оголошенні, ймовірність показу оголошення в ТОПі вкрай низька.

Замовити послугу

Переваги, які ви отримуєте з Google Ads

Основні переваги реклами в Google:

  • Показ реклами аудиторії, яка готова робити покупки. Користувач сам визначає фрази, за якими буде виконуватися показ оголошень. Якщо скласти перелік ключових фраз з комерційними доповненнями, то можна істотно зменшити кількість неефективних показів, оскільки користувачі вже визріли для покупок.
  • Показ реклами тільки в тих регіонах, де вам необхідно. Геотаргетинг дозволяє гранично точно задавати місця показу оголошень, що істотно розширює маркетингові можливості. Наприклад, в налаштуваннях можна задати показ оголошень користувачам, які проживають в радіусі 20 кілометрів від вашої компанії. Це ще одна можливість пропонувати свою продукцію тільки тим, хто дійсно її потребує.
  • Гнучкість налаштувань. Змінювати налаштування в рекламному акаунті можна швидко, а їх кількість гарантує створення по-справжньому ефективних кампаній. Можливості рекламного кабінету дозволяють створювати кампанії з будь-яким бюджетом.
  • Ви сплачуєте тільки за клік на оголошенні. В Гугл використовується модель оплати за клік, тому ви сплачуєте тільки в тому випадку, якщо вашим оголошенням дійсно хтось зацікавився. Вартість за клік формується в залежності від конкуренції за певним ключем. Для обмеження витрат можна встановити щоденний бюджет і вказати ліміт ставок за клік. Таким чином, на відміну від класичної реклами, Google-оголошення показуються тільки зацікавленим особам, а плата стягується тільки за дію.
  • Контроль ефективності. Кабінет користувача забезпечує повний контроль над рекламною кампанією з можливістю відстеження цілого ряду параметрів ефективності, наприклад, яку кількість користувачів бачать оголошення, скільки переходів скоєно або цільових дій. Це в поєднанні з можливостями системи Google Analytics дозволяє оперативно вносити корективи і домагатися бажаної ефективності.

Основні етапи настройки Google Ads

Отже, визначимо основні етапи настройки контекстної реклами:

  • визначення цілей рекламної кампанії;
  • вивчення ринку перед стартом кампанії;
  • створення акаунта Google Ads та налаштування.

Визначення цілей рекламної кампанії

Контекстна реклама представляє собою ефективний інструмент, перед використанням якого потрібно чітко визначити цілі його застосування. Останні, в свою чергу, повинні відповідати бюджету.

Отже, бізнес-цілі. Безумовно, основною метою є отримання прибутку, але тут потрібні уточнення:

  • продаж конкретної групи товарів;
  • очікуваний прибуток;
  • час, який знадобиться для того, щоб окупити вкладені в рекламу кошти.

Маркетингові цілі:

  • підвищення впізнаваності бренду;
  • поліпшення попиту на продукцію;
  • прямий збут продукції або послуг;
  • формування лояльного ставлення до бренду і ін.

Перелік маркетингових цілей залежить від поточного стану бізнесу. Основні питання, на які належить відповісти:

  • чи користується попитом продукція;
  • відомий споживачеві бренд і як це впливає на динаміку попиту;
  • яка репутація у бренду.

Відповісти на ці питання можна після детального вивчення ринку, яке проводиться на другому етапі.

Вивчення ринку перед стартом кампанії

Основні завдання:

  • аналіз конкуренції в ніші;
  • аналіз популярності бренду і його репутації;
  • аналіз попиту;
  • аналіз трендів.

Аналіз конкуренції проводиться за кілька етапів:

  • пошук конкурентів;
  • аналіз стратегії конкурентів;
  • визначення бюджету рекламних кампаній конкурентів.

Пошук конкурентів здійснюється шляхом введення відповідних пошукових запитів, для чого попередньо налаштовується таргетинг, що відповідає цільовій аудиторії. Крім звичайних оголошень, слід долучати до аналізу видачу Google Shopping - товари, які відображаються в верхній частині сторінки або праворуч.

Використовуючи ключові цільові запити, ми визначаємо конкурентів і проводимо аналіз за допомогою автоматичних сервісів, які дозволяють отримати наступну важливу для нас інформацію:

  • ключові запити;
  • поліпшення попиту на продукцію;
  • ключові слова для різних регіонів;
  • зміст оголошень.

Також ми визначаємо приблизний бюджет конкурентів. Щоб мати більш повну картину, слід враховувати весь перелік ключових слів в поєднанні з даними щодо попиту на окремі продукти і продукцію бренду в цілому. Таким чином ми визначимо необхідність в додаткових вкладеннях на розвиток попиту і просування бренду.

Створення облікового запису Google Ads та налаштування

На цьому етапі виконуються наступні роботи:

  • Створення облікового запису Google Ads.
  • Налаштування рекламної кампанії (визначення орієнтування показів, денного бюджету, мови інтерфейсів браузерів, настройка системи призначення ставок).
  • Налаштування додаткових елементів оголошення, які здатні підвищити CTR.
  • Підбір ключових фраз на основі пріоритетних груп товарів, сегментування аудиторії, аналізу ключів конкурентів.

Після запуску першої компанії проводиться робота над ефективною структурою кабінету, що в подальшому спростить роботу з ним і зробить її більш ефективною.

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X