fbpx
hello
Головна / Блог / Просування молодого сайту

Просування молодого сайту

photo

Після визначення концепції сайту, розробки його графічної складової і сервісу, наступає не менш важливий етап - просування нового сайту, без якого навіть найцікавіший контент буде недоступний користувачам. Для того щоб наші рекомендації по внутрішній оптимізації сайту були максимально доступні для користувачів різного рівня підготовки, ми розбили їх на окремі етапи:

  1. Внутрішня оптимізація;
  2. Підготовка якісного контенту;
  3. Посилальна маса;
  4. Аналіз конкурентів;
  5. Просування в соціальних мережах (SMM).

Внутрішня оптимізація

На цьому етапі вам належить провести аудит свого сайту і зробити наступне:

  • Видалити дублікати. Це дуже важливий момент, при невиконанні якого велика ймовірність потрапити під санкції пошукових систем Google і Яндекс.
  • Зробити унікальними заголовки всіх сторінок ресурсу. Кожна сторінка повинна мати свій унікальний title-тег, який також повинен бути seo-оптимізований.
  • Створити семантичне ядро. Ключові слова підбираються таким чином, щоб охопити всі сфери діяльності вашої організації.
  • Перевірити помилки. Для цих цілей використовуйте інструменти для веб-майстрів - Google Webmaster, Яндекс.

Підготовка якісного контенту

Ефективна розкрутка нового сайту неможлива без використання якісного контенту. Вміст ресурсу в першу чергу повинен відповідати потребам користувача, а в другу - відповідати алгоритмам роботи пошукових систем, що є запорукою подальшого розвитку проекту. Цікавий та якісний контент користується незмінним інтересом у користувачів Інтернету - на нього посилаються в соціальних мережах, його додають в закладки, а це робить позитивний вплив на просування сайту в цілому. Текст повинен бути оптимізований під LSI і БМ-25 стандарти.

Посилальна маса

Нарощування маси посилань (зворотних посилань на сайт) або лінкбілдінг є ще одним важливим етапом в пошуковому просуванні молодого сайту. Якісні посилання дозволяють поліпшити SEO-показники і провести зовнішню оптимізацію під певні запити. Основні особливості лінкбілдінга:

  • Тематика посилання. Це дуже важливий момент - ви повинні залучати на сайт тільки тематичні посилання, що важливо як для Google, так і для Яндекса.
  • Якість посилань. Віддавайте перевагу посиланням з авторитетних ресурсів, що в довгостроковій перспективі набагато цінніше, ніж посилання з добре розкручених сайтів незрозумілого призначення.
  • Використовуйте безанкорні посилання. Це дозволить уникнути проблем з пошуковими машинами і особливо з Google.
  • Посилання повинні бути з різних джерел. Це добре позначається як на розвитку ресурсу в цілому, так і на його безпеку.
  • Збільшуйте кількість зворотних посилань. Для постійного розвитку проекту необхідно забезпечити регулярний приріст посилальної маси.prodvizhenie-molodogo-sajta-

Аналіз конкурентів

Цей етап допоможе нам зрозуміти, яким чином працюють основні конкуренти і як досягають тих чи інших результатів. Особливості проведення аналізу:

  • Аналізуйте типи і джерела зворотних посилань. Це допоможе створити свою стратегію просування, найбільш наближену до реальних умов.
  • Піддавайте аналізу всі сайти, що потрапили в ТОП. Аналізувати потрібно не перші сайти з ТОП-списку, згідно з основними ключовими словами і напрямками, а 10-15 ресурсів з нього.
  • Аналіз конкурентів повинен проводитися регулярно. Це дозволить вчасно побачити нові джерела отримання трафіку, інші зміни та внести корективи.

Просування в соціальних мережах (SMM)

Соціальні чинники на сучасному етапі є ефективним способом просування. Найдієвіший метод - залучення відвідувачів за допомогою якісного контенту і взаємодії з користувачами соцмереж. З цією метою створюється цікавий контент, що розміщується в групах соціальних мереж, із залученням соціальних сигналів (твіти, лайки, плюси і т.д.). Альтернативним методом просування товарів або послуг компанії, який може використовуватися поряд з розкручуванням молодого сайту, є використання контекстної реклами з будь-якого конкурентного запиту (SEA) - послуги, пропонованої усіма пошуковими машинами.

Компанія Emis надає послуги з просування сайтів різного напрямку (інтернет-магазинів, прайс-агрегаторів, блогів, сайтів-візиток і ін.), Замовити які можна на нашому сайті. Дізнатися скільки коштує комплексне просування, що входить у вартість, ціни на окремі послуги, можна заповнивши онлайн-заявку або за контактними телефонами.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X