fbpx
hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / Юзабіліті-аудит

Юзабіліті-аудит

Результати, яких ви очікуєте від реалізації свого проекту, будуть тим вище, чим зрозуміліше буде ваш веб-сайт для користувачів. Щоб сформувати чек-лист «вузьких» місць вашого ресурсу і приступити до роботи над його оптимізацією, необхідний юзабіліті-аудит сайту.

Аналіз юзабіліті можливий як на етапі створення веб-ресурсу, так і для тих сайтів, які вже працюють. У першому випадку ви зможете з найперших днів роботи проекту використовувати найбільш вдалі сценарії взаємодії з цільовою аудиторією. Проведений аудит допоможе удосконалювати їх, а не тестувати всі відомі методики, якими дуже багатий UX дизайн. До того ж не забувайте, що зменшення показника відмов позитивно впливає на просування сайту.

Замовити послугу Юзабиліті-аудит

Навіщо проводиться аналіз юзабіліті сайту

Перш ніж розповісти, з яких етапів складається аналіз юзабіліті, ми пояснимо, як випадковий відвідувач бачить ваш ресурс.

Не варто порівнювати веб-сайт з поліграфічною продукцією, де читач звертає увагу на ефектні ілюстрації і якість супроводжуючого тексту. Знайомство користувача з ресурсом відбувається дуже швидко, тому йому потрібно допомагати рухатися в потрібному напрямку. Як це зробити? Запропонувати потенційному клієнту стимулюючі елементи: підзаголовки, списки, виділені тим чи іншим чином абзаци, в яких є «корисна» для нього інформація (знижки, бонуси і т. д.).

Однак подавати інформацію лаконічно, але при цьому робити її максимально змістовної і привабливою для відвідувача, - це далеко не все. Користувачеві має бути комфортно: зрозумілий інтерфейс, ненав'язлива графіка, можливість знаходити будь-які необхідні йому опції швидко і не думаючи (сюди можна віднести списки товарів, способи оплати та доставки, контактну інформацію і т. д.).

Замовити послугу

Аудит юзабіліті сайту відповідає на дуже важливі питання, в числі яких: чи задовольняє організація елементів веб-сайту відвідувача, чи комфортно йому після переходу на посадкову сторінку в найважливіші перші 30 секунд - чи захочеться йому в подальшому ознайомитися з каталогом і т. д.

Важливість «зручності користування» ресурсом можна недооцінювати. Уявіть, що використані вами технології просування привели на сайт 500 відвідувачів, з яких 50 знайшли «свій» товар і помістили його в кошик. Це хороший результат, але до етапу оплати своєї покупки дійшло тільки 2-3 клієнта. Таким чином, ми маємо цільовий трафік, але через внутрішні проблеми ресурсу ми втрачаємо 95% продажів.

Якщо власник ресурсу не робить ніяких дій, то ситуація повторюється. Одного разу відвідавши сайт і отримавши негативний досвід потенційний клієнт в 80% випадків не перейде на нього повторно. Накопичивши негативний досвід, компанія може зіткнутися з ситуацією, коли кількість цільових відвідувачів впаде до 10 і менше відсотків, а причиною цього є неоптимізований юзабіліті.

І хоча наведений приклад може здатися перебільшеним, така ситуація можлива, а проблема з юзабіліті характерна в тій чи іншій мірі для більшої частини працюючих зараз ресурсів.

Замовити послугу

Цілі аналізу юзабіліті

serch-icon

Оптимізація елементів інтерфейсу

На основі поведінкового аналізу.

serch-icon

Зменшення показника відмов

За рахунок підвищення комфорту користувачів.

serch-icon

Підвищення конверсії

Завдяки поліпшенню поведінкового фактора.

Основні етапи аудиту юзабіліті

Аудит юзабіліті в eMiS включає:

  • Аналіз поведінки користувачів. Проводиться на основі даних систем аналітики.
  • Експертна оцінка роботи ресурсу.
  • Розробка і впровадження нових рішень, що поліпшать призначений для користувача досвід.
  • Визначення пріоритетів для змін на сайті відповідно до цілей бізнесу.
  • Аналіз цільової аудиторії. Дозволяє зрозуміти, що заважає відвідувачам ресурсу вчинити цільову дію. Такою причиною може бути, наприклад, недолік для прийняття рішення інформації.
  • Аналіз переміщення відвідувачів по сайту. Визначення конверсійних шляхів: від входу до вчинення дії.
  • Виявлення перешкод. Аналіз причин, які знижують конверсію.
  • Визначення конкурентних переваг. Вивчення особливостей бізнесу з урахуванням особливостей конкурентів і їх тактики, що дозволяє за допомогою візуальних засобів підкреслити унікальність компанії.
  • Формування рекомендацій. Перелік рекомендацій, виконання яких дозволить поліпшити архітектуру, функціональні можливості і візуальний ефект.

Комерційна ефективність ресурсу залежить від багатьох факторів. Це не тільки грамотна СЕО-оптимізація, його позиції у видачі по ключових запитах, ефективні рекламні кампанії, але і здатність конвертувати генерований трафік. Залежить вона від usability сайту, яке забезпечує комфортне рішення задач відвідувачів, що в переважній більшості випадків призводить до скоєння цільової дії.

Замовити послугу Аналіз юзабиліті сайта

Аналіз юзабіліті в студії інтернет-маркетингу eMiS

Очікування споживачів зростають, а це значить, що перед усіма, хто зайнятий в інтернет-маркетингу, стоять нові виклики і завдання. Відповідати тенденціям - значить пропонувати користувачам унікальну, релевантну і персоналізовану інформацію. Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS.

Наші основні переваги:

  • просування сайтів в суворо обумовлених часових діапазонах;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнтів;
  • широкий асортимент опцій для вирішення різних завдань, що стоять перед замовником;
  • розумна вартість всіх послуг, які надає студія;
  • персональні консультації;
  • використання перевірених досвідом технологій, які дозволяють домогтися необхідного ефекту в намічені терміни;
  • оптимальний час виконання поставлених завдань за рахунок добре організованої командної роботи;
  • відстеження процесів і оперативне внесення коректив;
  • детальні звіти по кожному проекту.

Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а покоряємо якісним сервісом і майстерністю.

Замовити послугу

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X