hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / Юзабіліті-аудит

Юзабіліті-аудит

Результати, яких ви очікуєте від реалізації свого проекту, будуть тим вище, чим зрозуміліше буде ваш веб-сайт для користувачів. Щоб сформувати чек-лист «вузьких» місць вашого ресурсу і приступити до роботи над його оптимізацією, необхідний юзабіліті-аудит сайту.

Аналіз юзабіліті можливий як на етапі створення веб-ресурсу, так і для тих сайтів, які вже працюють. У першому випадку ви зможете з найперших днів роботи проекту використовувати найбільш вдалі сценарії взаємодії з цільовою аудиторією. Проведений аудит допоможе удосконалювати їх, а не тестувати всі відомі методики, якими дуже багатий UX дизайн. До того ж не забувайте, що зменшення показника відмов позитивно впливає на просування сайту.

Замовити послугу Юзабиліті-аудит

Навіщо проводиться аналіз юзабіліті сайту

Перш ніж розповісти, з яких етапів складається аналіз юзабіліті, ми пояснимо, як випадковий відвідувач бачить ваш ресурс.

Не варто порівнювати веб-сайт з поліграфічною продукцією, де читач звертає увагу на ефектні ілюстрації і якість супроводжуючого тексту. Знайомство користувача з ресурсом відбувається дуже швидко, тому йому потрібно допомагати рухатися в потрібному напрямку. Як це зробити? Запропонувати потенційному клієнту стимулюючі елементи: підзаголовки, списки, виділені тим чи іншим чином абзаци, в яких є «корисна» для нього інформація (знижки, бонуси і т. д.).

Однак подавати інформацію лаконічно, але при цьому робити її максимально змістовної і привабливою для відвідувача, - це далеко не все. Користувачеві має бути комфортно: зрозумілий інтерфейс, ненав'язлива графіка, можливість знаходити будь-які необхідні йому опції швидко і не думаючи (сюди можна віднести списки товарів, способи оплати та доставки, контактну інформацію і т. д.).

Замовити послугу

Аудит юзабіліті сайту відповідає на дуже важливі питання, в числі яких: чи задовольняє організація елементів веб-сайту відвідувача, чи комфортно йому після переходу на посадкову сторінку в найважливіші перші 30 секунд - чи захочеться йому в подальшому ознайомитися з каталогом і т. д.

Важливість «зручності користування» ресурсом можна недооцінювати. Уявіть, що використані вами технології просування привели на сайт 500 відвідувачів, з яких 50 знайшли «свій» товар і помістили його в кошик. Це хороший результат, але до етапу оплати своєї покупки дійшло тільки 2-3 клієнта. Таким чином, ми маємо цільовий трафік, але через внутрішні проблеми ресурсу ми втрачаємо 95% продажів.

Якщо власник ресурсу не робить ніяких дій, то ситуація повторюється. Одного разу відвідавши сайт і отримавши негативний досвід потенційний клієнт в 80% випадків не перейде на нього повторно. Накопичивши негативний досвід, компанія може зіткнутися з ситуацією, коли кількість цільових відвідувачів впаде до 10 і менше відсотків, а причиною цього є неоптимізований юзабіліті.

І хоча наведений приклад може здатися перебільшеним, така ситуація можлива, а проблема з юзабіліті характерна в тій чи іншій мірі для більшої частини працюючих зараз ресурсів.

Замовити послугу

Цілі аналізу юзабіліті

serch-icon

Оптимізація елементів інтерфейсу

На основі поведінкового аналізу.

serch-icon

Зменшення показника відмов

За рахунок підвищення комфорту користувачів.

serch-icon

Підвищення конверсії

Завдяки поліпшенню поведінкового фактора.

Основні етапи аудиту юзабіліті

Аудит юзабіліті в eMiS включає:

  • Аналіз поведінки користувачів. Проводиться на основі даних систем аналітики.
  • Експертна оцінка роботи ресурсу.
  • Розробка і впровадження нових рішень, що поліпшать призначений для користувача досвід.
  • Визначення пріоритетів для змін на сайті відповідно до цілей бізнесу.
  • Аналіз цільової аудиторії. Дозволяє зрозуміти, що заважає відвідувачам ресурсу вчинити цільову дію. Такою причиною може бути, наприклад, недолік для прийняття рішення інформації.
  • Аналіз переміщення відвідувачів по сайту. Визначення конверсійних шляхів: від входу до вчинення дії.
  • Виявлення перешкод. Аналіз причин, які знижують конверсію.
  • Визначення конкурентних переваг. Вивчення особливостей бізнесу з урахуванням особливостей конкурентів і їх тактики, що дозволяє за допомогою візуальних засобів підкреслити унікальність компанії.
  • Формування рекомендацій. Перелік рекомендацій, виконання яких дозволить поліпшити архітектуру, функціональні можливості і візуальний ефект.

Комерційна ефективність ресурсу залежить від багатьох факторів. Це не тільки грамотна СЕО-оптимізація, його позиції у видачі по ключових запитах, ефективні рекламні кампанії, але і здатність конвертувати генерований трафік. Залежить вона від usability сайту, яке забезпечує комфортне рішення задач відвідувачів, що в переважній більшості випадків призводить до скоєння цільової дії.

Замовити послугу Аналіз юзабиліті сайта

Аналіз юзабіліті в студії інтернет-маркетингу eMiS

Очікування споживачів зростають, а це значить, що перед усіма, хто зайнятий в інтернет-маркетингу, стоять нові виклики і завдання. Відповідати тенденціям - значить пропонувати користувачам унікальну, релевантну і персоналізовану інформацію. Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS.

Наші основні переваги:

  • просування сайтів в суворо обумовлених часових діапазонах;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнтів;
  • широкий асортимент опцій для вирішення різних завдань, що стоять перед замовником;
  • розумна вартість всіх послуг, які надає студія;
  • персональні консультації;
  • використання перевірених досвідом технологій, які дозволяють домогтися необхідного ефекту в намічені терміни;
  • оптимальний час виконання поставлених завдань за рахунок добре організованої командної роботи;
  • відстеження процесів і оперативне внесення коректив;
  • детальні звіти по кожному проекту.

Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а покоряємо якісним сервісом і майстерністю.

Замовити послугу

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

case

Кейс зі створення сайту EngaMusic

case

Кейс зі створення сайту Ворота Центр

case

Кейс зі створення сайту SRS Pro Service

case

Кейс зі створення сайту Electric-House

case

Кейс зі створення сайту Mariana2Mars

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X