hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / Англомовне SEO

Англомовне SEO

Якщо ви відчуваєте потребу і маєте можливості для масштабування свого бізнесу, ми рекомендуємо не обмежуватися вітчизняним споживачем, а реалізувати себе на надзвичайно перспективних ринках США, Європи, Канади, Австралії. Просування сайту за кордоном має свої особливості, а його успішна реалізація дозволить вам отримувати відвідувачів з англомовної версії Google.

Замовити послугу

Продвижение англоязычного сайта в eMiS это

serch-icon

Економія фінансів

Виняток додаткових витрат на виправлення помилок, доопрацювання функціоналу сайту

serch-icon

Економія часу

на виведення сайту в ТОП видачі Google і Яндекс, так як SEO фахівці відразу приступають до поліпшення позицій, приведення трафіку і генерації продажів

serch-icon

Ефективний веб-сайт

оптимізований і розроблений за нашими UX рекомендацій не тільки дає продажу, а й підвищує лояльність вашого бренду

Правда і міфи про пошуковому просуванні сайту за кордоном

СЕО для англомовних ресурсів більш довгострокове, ніж для сайтів в російськомовній зоні. В цьому випадку для досягнення максимальних результатів використовуються тільки «білі» природні методи просування. Основні відмінності англомовного від російськомовного SEO:

  • в англомовній зоні просування сайту займає більше часу і є більш трудомістким, ніж в російськомовній, що пов'язано перш за все з великою конкуренцією;
  • кількість потенційних відвідувачів вашого ресурсу в англомовній пошуковій системі Google незрівнянно вище, ніж у регіональній (російськомовній).

Теперь немного о мифах.

    Міф 1. Посилальне просування в зарубіжному сегменті неефективно. Це зовсім не так. Навіть західні фахівці стверджують, що СЕО-оптимізація сайту без закупівлі посилань малоефективна і не дозволяє вийти ресурсу в ТОП. Великі компанії дозволяють собі замовити публікацію в солідних виданнях, а більш дрібні використовують доступні їм варіанти.

    Міф 2. У англомовному сегменті немає бірж статей і посилань. Це теж не відповідає дійсності, оскільки вони є і їх досить багато. Методи просування, закупівля посилань - все це відбувається так само, як і в російськомовній версії Інтернету. Відмінності дуже незначні.

    Міф 3. Для просування на Заході необхідні великі капіталовкладення. Посилання на біржах далеко не завжди коштують дорого. Для просування по високо- і середньочастотних запитах буває достатньо 30-доларового бюджету, а для просування по низькочастотних запитах вистачить і 4-5 доларів.

Просування сайту за кордоном

Чому варто просувати бізнес на зарубіжних ринках

СЕО-оптимізація в зарубіжному сегменті Інтернету останнім часом стала справжнім трендом. Виводячи свій проект на нові ринки збуту, ви збільшуєте конверсію, обсяг продажів, прибуток. Тільки уявіть: якщо в рунеті ви можете розраховувати на сто мільйонів потенційних клієнтів, то в англомовній зоні вас чекає понад мільярд потенційних покупців.

До того ж не забувайте, що аудиторія на заході є дійсно платоспроможною. Якщо на пострадянському просторі середня зарплата становить близько 500-600 доларів, то в Європі, США, Канаді цей показник знаходиться на рівні 3000-3500 доларів.

Про масштабування бізнесу варто задуматися в першу чергу тим компаніям, які займаються збутом своєї продукції без географічної прихильності, надають послуги або реалізують інтелектуальні продукти. Просування англомовного сайту буде корисно для IT-компаній, що спеціалізуються на створенні сайтів і програмного забезпечення, туристичним фірмам, компаніям, що пропонують онлайн-навчання і т. д.

Замовити послугу Просування англомовного сайту

Як відбувається просування англомовних сайтів

Основні принципи, які ми використовуємо при просуванні сайтів за кордоном:

  • визначаємо потреби проекту, його цільову аудиторію;
  • проводимо аналіз конкурентів і пропонуємо рішення, результатом яких буде пошуковий трафік і збільшення відсотка цільових дій;
  • використовуємо особисто перевірені тактики, які абсолютні безпечні для бізнесу;
  • контролюємо реалізацію всіх рекомендацій і завдань, які були визначені на етапі планування;
  • визначаємо найбільш пріоритетні на даний момент завдання і виділяємо самі результативні.

Традиційно англомовне SEO проводиться за наступним алгоритмом:

  • аналітика ніші;
  • аудит сайту;
  • збір семантичного ядра;
  • роботи по внутрішній оптимізації;
  • підготовка якісного контенту;
  • нарощування маси;
  • аналіз аналітичної інформації;
  • робота з соціальними і призначеними для користувача факторами ранжування.

Велика увага приділяється контент-маркетингу. На цьому етапі проводиться наповнення ресурсу новими статтями, фото- і відеоматеріалами. Пропонуючи користувачам якісний контент, ми не тільки стимулюємо їх підписатися на матеріали з розділу блогу, але і покращуємо позиції сайту у видачі по певних ключових запитах. Контент повинен бути гранично інформативним і корисним для користувачів. Оновлюватися він повинен не рідше двох разів на тиждень. Не можна забувати про актуальні вимоги до вмісту ресурсу, яке повинно не тільки містити релевантні ключові фрази, LSI-запити, але і підштовхувати користувачів до цільових дій.

Замовити послугу Просування англомовних сайтів

Робота над контентом поєднується з роботою по внутрішній оптимізації, яка складається з наступних етапів:

  • виявлення та виправлення помилок в коді;
  • внутрішня перелінковка;
  • редизайн з урахуванням адаптивності (коректної роботи на різних платформах);
  • розробка UI/UX;
  • створення/оптимізація мета-тегів;
  • лінки на соціальні акаунти.

Під час оптимізації СЕО знадобиться покупка зворотних посилань. Просування сайту в англомовному сегменті базується виключно на «білих» методах, тому лінкбілдінг повинен бути максимально природним.

Щоб бути в тренді, потрібно відповідати сучасним віянням і запитам користувачів. У нашій країні, а тим більше в США і європейських країнах, найактивніше розвивається маркетинг в мобільному Інтернеті. На заході, згідно зі статистикою, близько 60-70% всіх покупок відбувається за допомогою смартфона, тому, як ми вже писали вище, ресурс повинен бути адаптивним.

Просування сайту має здійснюватися таким чином, щоб користувачі отримували максимально точні і швидкі відповіді на свої запити. Це не тільки зменшує кількість відмов, а й формує лояльне ставлення до ресурсу, бажання продовжити співпрацю.

Пошукові алгоритми чудово ставляться до різноманітності контенту. Саме тому потрібно приділити належну увагу відеоконтенту. Досвід його використання доводить, що активне впровадження відео в контент з відповідною СЕО-оптимізацією є ефективним доповненням для просування в ТОП.

Важливим етапом просування є поширення контенту, мета якого - підвищення впізнаваності сайту (бренду). Для цього купуються медійні банери, задіюється контекстна реклама, ведеться робота в соціальних мережах (SMM).

Замовити послугу Просування сайтів в англомовному інтернеті

Просування сайту за кордоном в студії інтернет-маркетингу eMiS

Рано чи пізно ваші можливості і амбіції змусять вас взяти орієнтир на західний ринок. Це великі перспективи, які стануть доступні вам, якщо просування буде організовано правильно. Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Наші основні переваги:

  • просування сайтів в суворо обумовлених тимчасових діапазонах;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнтів;
  • широкий асортимент опцій для вирішення різних завдань, що стоять перед замовником;
  • розумна вартість всіх послуг, які надає студія;
  • персональні консультації;
  • використання перевірених досвідом технологій, які дозволяють домогтися необхідного ефекту в намічені терміни;
  • оптимальний час виконання поставлених завдань за рахунок добре організованою командної роботи;
  • відстеження процесів і оперативне внесення коректив;
  • детальні звіти по кожному проекту.

Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X