hello
Головна / Блог / Яндекс «Андромеда»: як зоряне оновлення вплине на SEO-просування

Яндекс «Андромеда»: як зоряне оновлення вплине на SEO-просування

photo
19 листопада 2018 року оновлення Яндекс «Андромеда» стало головною обговорюваною новиною в IT-співтоваристві. Компанія презентувала доопрацювання алгоритму пошукового ранжування, і, судячи за хвилюваннями на форумах вебмайстрів, доопрацювання потрясли трафік багатьох сайтів. Для Яндекса це наймасштабніше нововведення з серпня 2017 року, коли був представлений пошуковий алгоритм «Корольов», продовженням якого по суті є «Андромеда». Фахівці компанії заявляють, що було внесено понад 1000 змін, на формування і оцінку яких витрачено понад рік.

Нові сервіси Яндекс «Андромеди» Яндекс

Новий алгоритм Яндекс «Андромеда» торкнувся практично всіх аспектів пошукової системи, включаючи відмінності видачі для робочого столу і мобільних пристроїв. Після масштабного оновлення «Корольов» частка пошуковика «Яндекс» в мобільній версії збільшилася на 6%. Експерти компанії очікують, що «Андромеда» продовжить тенденцію зростання. Основні поліпшення зачіпають такі категорії, що сприяють зручності користувача:
  • Знаки відмінності. Сайтам присвоюються стікери: галочка, вогонь і корона. «Галочка» позначає офіційне джерело, сайт, дилер, профіль. Сайти, які є популярними в своїй категорії, отримують стікер «вогонь», що допомагає орієнтуватися. «Корона» - сайт з лояльною аудиторією, необов'язково високою відвідуваністю. Наприклад, вузькоспеціалізований форум.
  • Швидкі відповіді. Користувач отримує відповідь в пошуковій видачі без прямого переходу на сайт. Незважаючи на те, що це сильна сторона пошукача, це знижує CTR сайтів. Зараз швидкі відповіді нового алгоритму Яндекс «Андромеда» розширені і зачіпають сценарії кафе, готелів, магазинів і т. д. Значно опрацьована видача зі спортивних запитів: розклад матчів, турнірні таблиці, новини, посилання на прямі трансляції і повтори важливих моментів. У великому Пошуку додана інтеграція «чат з компанією». Користувач зможе спілкуватися з представником фірми без переходу на ресурс.
  • Яндекс. Колекції. До великого оновлення «Андромеда» користувачі могли додавати картинки. Тепер можна додавати і групувати в добірки такий контент, як сайти, відео, відвідані місця і фільми. Досить вибрати дію «Додати до колекції роботу». Також встановлюються налаштування приватності: приховані колекції, доступні тільки користувачу, і публічні. Публічні добірки беруть участь у великій видачі пошукової системи і в пошуку по сервісу.
  • Яндекс.Знатоки. Він став поліпшеною версією самого себе, так як компанія раніше вже тестувала і запускала його. Перша варіація сервісу з відповідями була запущена ще в лютому 2009 року, проте була закрита через рік.

Недоліки поновлення для SEO

Велике оновлення вплинуло на SEO-просування в Яндексі, однак через ранжирування, а не індексацію. Відбувається ускладнення пошукової оптимізації через поведінкові фактори, більш високі вимоги до сайту. CTR може падати, оскільки людина отримує відповідь, не переходячи на портал. Стікери, що говорять про характеристики сайту, привертають до себе більше аудиторії. При таких умовах інтернет-ресурсам доведеться інтегруватися в сервіси Яндекс, щоб користувачі віддали перевагу їм.

Думки експертів: як зміни позначаться на SEO seo яндекс

Негативна думка

Думки експертів з приводу поновлення Яндекс «Андромеда» для SEO неоднозначні. З одного боку, процес просування інтернет-майданчика в ТОП-10 ускладнюється. Маловідомим брендам доведеться задіяти зовнішні канали розвитку для залучення аудиторії і отримання популярності. Збільшиться частка рекламної видачі, в той час як органічна частина зменшиться. Передбачається, що впаде органічний трафік, але у випадку з комерційними проектами про цей фактор судити рано. Тепер враховується лояльність поточної аудиторії і молодим ресурсам складніше знайти свою публіку.

Позитивна думка

З іншого боку, Яндекс - пошукова система для людей. Її оновлення - це спосіб отримати більшу частку лояльних користувачів за допомогою задоволення пошукових запитів. «Андромеда» - оновлення пошуку Яндекс, яке в кращу сторону змінить якість контенту. Власникам комерційних проектів потрібно переглянути концепцію наповнення вмісту сторінки, що спричинить за собою високу залученість користувачів.

Новий алгоритм Яндекс «Андромеда»: складності SEO-оптимізації

На даному етапі просунути інтернет-майданчик стає складніше. Крім того, що щомісяця зростає конкуренція, пошукові системи також вносять свої корективи, ускладнюючи завдання. Тепер для SEO-просування недостатньо одного фахівця, а потрібен цілий комплекс послуг і заходів, які безперервно працюватимуть з метою привернути релевантний трафік. Emis - компанія, що працює на результат. Ми знайшли підхід до досягнення стабільних високих результатів при регулярно мінливих алгоритмах пошукових систем. Наші SEO-фахівці не просто відстежують тенденції в напрямку SEO, але і успішно реалізують їх, домагаючись результатів рівня ТОП. Ми знаємо, як зробити Ваш інтернет-проект прибутковим.
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X