hello
Головна / SEO-оптимізація сайту в Дніпрі / Аудит контекстної реклами

Аудит контекстної реклами

Основна причина, по якій проводиться аудит контекстної реклами, - бажання домогтися більш високих результатів, а виникає воно після порівняння своїх досягнень з досягненнями конкурентів або з результатами своєї діяльності за минулий звітний період. Завдання експертів - виявити слабкі і сильні сторони діючої рекламної кампанії.

Якщо точніше, то аудит рекламних кампаній є не чим іншим, як аналізом їх якості, тобто налаштувань і статистики, а також формуванням рекомендацій, які допоможуть замовнику домогтися необхідних KPI і збільшити прибуток.

Замовити послугу Аудит контекстної реклами

Що дає вам аудит рекламних кампаній (РК)?

serch-icon

Впізнаваність бренду

Цілісне уявлення про стан рекламної кампанії.

serch-icon

Лояльність бренду

Виявлення помилок, некоректних налаштувань, інших причин низької ефективності реклами.

serch-icon

Зростання продажів

Рекомендації по роботі з недоліками і сильними сторонами рекламної стратегії.

Спробуємо все ж визначити ті причини, які спонукають клієнтів замовляти аналіз контекстної реклами і як це вони пояснюють самі:

  • не влаштовують показники KPI: розбираюся в контекстній рекламі, але не розумію, як досягти бажаних СРА;
  • потрібен прибуток, а його немає: нічого не розумію в контекстній рекламі, нічого не розумію в показниках;
  • ще півроку тому все було ідеально, а останні три місяці все погано: по всій видимості, щось не так зробили маркетологи;
  • хочу зрозуміти, чи правильно все налаштовано: ми самі з колегами налаштовуємо контекстну рекламу;
  • все працює, але хочеться більшого: потрібні нові рішення і стратегія розвитку.

Будь-яка з цих болів клієнтів є приводом для того, щоб замовити аудит контекстної реклами у фахівців.

Як проводиться аудит рекламних кампаній

Визначимо основні етапи перевірки, що не залежать від типу і ніші бізнесу:

  • Збір даних. На цьому етапі фахівець має визначити основні цілі замовника, труднощі, з якими йому довелося зіткнутися, виділити пріоритети і бажані показники KPI. Далі виконується аналіз ніші, в якій працює клієнт, визначається цільова аудиторія і рівень конкуренції. Для повноцінного аналізу знадобиться доступ до рекламного кабінету Google Ads.
  • Перевірка за чек-листом. Проводиться технічний аудит рекламної кампанії і аналіз показників KPI.
  • Підсумки. Формується звіт з результатами аудиту із зазначенням існуючих слабких місць, які були виявлені в рекламному кабінеті. Даються рекомендації щодо усунення виявлених проблем, пропонується стратегія просування бізнесу за допомогою контекстної реклами.
Замовити послугу Аудит рекламних кампаній

Самим трудомістким і часозатратним етапом є другий. Зупинимося на ньому докладніше. Технічний аудит передбачає перевірку всіх налаштувань в рекламному кабінеті: акаунта працюючих кампаній, груп оголошень, безпосередньо самих рекламних оголошень і ключових фраз. На цьому етапі особлива увага приділяється:

  • Налаштуванням і структурі акаунта. Перевіряється зв'язок з Google Ads та Analytics, назви груп і кампаній, налаштування правил, скриптів, процесів автоматизації та ін.
  • Налаштувань кампаній. Перевіряється відповідність денного бюджету плановому, підключення мінус-слів, геоналаштування, розклад і регулярність показів, коректність мовних налаштувань і типу охоплення.
  • Ключовими фразам. Перевіряється їх розподіл за групами, використання в різних типах відповідності, а також те, як застосовуються модифікатори.
  • Оголошенням. Перевіряється їх релевантність посадковим сторінкам і запитам, відсутність помилок, коректність посилань на сторінки ресурсу, застосування якісних зображень і логотипів, а також зміст оголошень, в яких повинні бути вказані переваги бізнесу.

При виявленні великої кількості помилок пропонується створення нового облікового запису, що набагато раціональніше, ніж вносити корективи в старий. Побудова правильної стратегії просування бізнесу залежить від розуміння багатьох процесів, наприклад, як поводяться ліди після оформлення замовлення або що дає можливість конкурентам встановлювати більш високу ціну за клік за окремими товарними позиціями.

Оптимізація рекламних кампаній повинна вестися з урахуванням наступних показників:

  • CPA - вартість конверсії, яка повинна відповідати очікуванням замовника;
  • CR - коефіцієнт конверсії, який варіюється в залежності від цілей, скажімо, для форм зворотного зв'язку він може бути на рівні 10%, а для транзакцій - не перевищувати 3%;
  • ROAS - повернення коштів, які були витрачені на контекстну рекламу.

При проведенні аудиту також слід тримати в фокусі уваги такі показники, як CTR, CPC, кількість кліків, кількість показів у верхній частині сторінки. Повинен бути оптимізований бюджет кампанії, оскільки не у всіх нішах є сенс платити за 1 місце у видачі. Як показує досвід, оголошення на 2 або 3 місці можуть мати більш високу конверсію.

Проведення аудиту рекламної кампанії вимагає скрупульозного вивчення аккаунта Google ADS і Analytics, що в поєднанні з необхідним досвідом в цій сфері дозволить виявити поточні недоробки, скласти план усунення помилок. Як ми вже писали вище, дуже часто для досягнення поставлених цілей краще створити новий обліковий запис.

Отже, піддавши аудиту свою рекламну кампанію, ви отримуєте детальний звіт про стан рекламного аккаунта і кожної працюючої кампанії, а крім цього, ми формуємо рекомендації, дотримуючись яких, ви підвищите рівень прибутку і знизите витрати на рекламу.

Замовити послугу Аналіз контекстної реклами

Аудит контекстної реклами в студії інтернет-маркетингу eMiS

Ефективність рекламних кампаній залежить від багатьох факторів, врахувати які без відповідного досвіду неможливо. Ваше завдання - знайти те горезвісне поєднання «ціна/якість», яке дозволить систематизувати витрати і доходи. Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Наші основні переваги:

  • просування сайтів в суворо обумовлених тимчасових діапазонах;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнтів;
  • широкий асортимент опцій для вирішення різних завдань, що стоять перед замовником;
  • розумна вартість всіх послуг, які надає студія;
  • персональні консультації;
  • використання перевірених досвідом технологій, які дозволяють домогтися необхідного ефекту в намічені терміни;
  • оптимальний час виконання поставлених завдань за рахунок добре організованою командної роботи;
  • відстеження процесів і оперативне внесення коректив;
  • детальні звіти по кожному проекту.
Замовити послугу

Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.

FAQ
Часто задавані питання

Навіщо потрібен аудит РК?

Експрес-аудит контекстної реклами надає можливість об'єктивної оцінки параметрів рекламних кабінетів і визначення напрямків розвитку маркетингової кампанії, які будуть максимально корисні для вашого бізнесу.

Головні етапи аудиту РК (чек-лист послуги)

Налаштування акаунту

  • Комунікація з системами відстеження конверсій
  • Збір зацікавленої аудиторії

Структура

  • Можливість нарощування функціоналу
  • Зручність управління

Налаштування РК

  • Аудит заданого сегмента ринку
  • Оцінка правильності вибору маркетингових інструментів
  • Регіональний таргетинг
  • Мовні налаштування

Ключові слова

  • Релевантність
  • Якість контекстної реклами
  • Коректність налаштувань по SEO запитам

Трафік

  • Аналітика частоти трафіку
  • Підрахунок втрачених показів
  • Робота з мінус-словами

Установка налаштувань в контекстно-медійній мережі

  • Таргетингові налаштування
  • Аудит інтернет-майданчиків для показу оголошень

Перевірка оголошень

  • Налаштування показів
  • Релевантність запитам
  • Інформаційність контенту
  • Перевірка посадочних сторінок, аудит URL

Бюджет

  • Об'єктивність ставок
  • Обгрунтованість розподілу коштів

Аудит рекламних кампаній вказує на технічні та стратегічні помилки, проблемні зони в роботі з різними пристроями, підказує шляхи вирішення проблем.

Хто проводить аудит РК в агентстві інтернет-маркетингу eMiS?

До аналізу контекстної реклами залучається senior PPC фахівець, який має досвід, що відповідає особливостям вашого онлайн-бізнесу.

Що потрібно для успішного виконання аудиту контекстної реклами?

Замовнику необхідно відкрити доступ для нашого фахівця до аккаунту в системі РК, а також в системі веб-аналітики:

  • Yandex Direct
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Яндекс Метрика

Як відкрити доступ фахівцю?

В Яндекс Дірект

  • Перейти на сторінку «Мої кампанії»
  • У «Зареєстровані представники» вказати нового представника
  • У вікнах таблиці внести його анкетні дані
  • Натиснути на віконце «Зареєструвати»
  • Оновити сторінку. В оновленому переліку представників вашої компанії ви побачите нове ім'я.

В Яндекс Метрика

Щоб подивитися статистику, можна налаштувати в Yandex Metrika представницький або гостьовий доступ.

Представницький тип доступу реєструється за такою схемою:

  • У розділі «Представники» ввести логін для нового учасника
  • Натиснути «Зберегти»

Гостьовий доступ реєструється в такий спосіб:

  • Знайдіть в ЯМ розділ «Налаштування лічильника»
  • Клацніть на «Доступ»
  • Виберіть підпункт «Індивідуальний доступ»
  • Клацнути на «Додати користувача»
  • У з'явилися вікнах ввести логін, потім вибрати варіант доступу, який ви готові надати: тільки перегляд або редагування
  • Завершити процедуру «Додати»

Доступ Google AdWords

  • Зайдіть в «Інструменти»
  • «Оплата і Налаштування»
  • Знайдіть «Доступ до аккаунту»
  • Вкажіть e-mail новому користувачеві

Зазначте для нього рівень доступу:

  • Адміністратор (повний доступ з можливістю управління, редактури, читання статистики)
  • Стандартний (з правом створення і зміни кампаній, без доступу до грошових транзакцій, видалення і додавання нових учасників
  • Тільки читання (перегляд, створення звітності без права їх редагування, обмеження доступу до деяких розділів)
  • Тільки оповіщення (право на отримання поштових повідомлень)
  • Завершити відкриття доступу клацанням на вікні «Надіслати запрошення»

Доступ Google AdWords

«Адміністратор»

Вибрати рівень доступу:

  • Вільний вхід на будь-який сайт компанії - «акаунт», шлях тільки до одного сайту - «ресурс», частковий доступ - «представлення»
  • Навпроти рівня довіри натисніть на «Управління користувачами»
  • Введіть ел.адресу і логін користувача, а також виберіть зі списку надані йому дозволи. Сюди входить можливість управління, дозвіл на внесення змін, на читання і аналіз.
  • Відмітити «Повідомити користувача по електронній пошті»
  • На завершення процедури: «Додати»

Скільки потрібно часу, щоб провести комплексний аудит контекстної реклами?

Аналіз базовий займає від 2 годин.

Скільки коштує аудит РК?

Ціна послуги в рекламному агентстві eMiS - безкоштовно.

Давайте виробимо стратегію для вас

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

case

Кейс зі створення сайту EngaMusic

case

Кейс зі створення сайту Ворота Центр

case

Кейс зі створення сайту SRS Pro Service

case

Кейс зі створення сайту Electric-House

case

Кейс зі створення сайту Mariana2Mars

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X