Цілісне уявлення про стан рекламної кампанії.
Виявлення помилок, некоректних налаштувань, інших причин низької ефективності реклами.
Рекомендації по роботі з недоліками і сильними сторонами рекламної стратегії.
Основні переваги реклами в Google:
Отже, визначимо основні етапи настройки контекстної реклами:
Контекстна реклама представляє собою ефективний інструмент, перед використанням якого потрібно чітко визначити цілі його застосування. Останні, в свою чергу, повинні відповідати бюджету.
Отже, бізнес-цілі. Безумовно, основною метою є отримання прибутку, але тут потрібні уточнення:
Маркетингові цілі:
Перелік маркетингових цілей залежить від поточного стану бізнесу. Основні питання, на які належить відповісти:
Відповісти на ці питання можна після детального вивчення ринку, яке проводиться на другому етапі.
Основні завдання:
Аналіз конкуренції проводиться за кілька етапів:
Пошук конкурентів здійснюється шляхом введення відповідних пошукових запитів, для чого попередньо налаштовується таргетинг, що відповідає цільовій аудиторії. Крім звичайних оголошень, слід долучати до аналізу видачу Google Shopping - товари, які відображаються в верхній частині сторінки або праворуч.
Використовуючи ключові цільові запити, ми визначаємо конкурентів і проводимо аналіз за допомогою автоматичних сервісів, які дозволяють отримати наступну важливу для нас інформацію:
Також ми визначаємо приблизний бюджет конкурентів. Щоб мати більш повну картину, слід враховувати весь перелік ключових слів в поєднанні з даними щодо попиту на окремі продукти і продукцію бренду в цілому. Таким чином ми визначимо необхідність в додаткових вкладеннях на розвиток попиту і просування бренду.
На цьому етапі виконуються наступні роботи:
Після запуску першої компанії проводиться робота над ефективною структурою кабінету, що в подальшому спростить роботу з ним і зробить її більш ефективною.
Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!