Працюємо з відкритому бюджету на закупівлю посилань. Надаємо звіт по кожному посиланню.
За більш ніж 10 років роботи ми зібрали великий список робочих акаунтів для розміщення посилань на закритих форумах, продовжуючи його вдосконалювати.
Складаємо технічне завдання з урахуванням специфіки вашого бізнесу.
Грамотно проведена крауд-маркетингова кампанія дозволяє домогтися:
Основні види майданчиків, які використовуються для реалізації крауд-маркетингових технологій:
Сайти відгуків - це електронний різновид книги скарг і пропозицій, яка є в будь-якій торговельній мережі. Саме тут величезна кількість користувачів намагається знайти актуальну для них інформацію. Найвідоміші такі ресурси будуть у видачі на перших сторінках. Як правило, на подібних платформах обговорюються будь-які теми, але існують і вузькоспеціалізовані ресурси, які присвячені косметиці, туризму і т. Д. Це досить ефективний крауд-маркетинговий інструмент, незважаючи на те, що має певні недоліки, в числі яких тривала перевірка публікацій.
Тематичні форуми - найкраще місце для залучення в ваше запитання зацікавлених користувачів. Тут діляться проблемами, шукають відповіді на питання і просто однодумців. Все це відкриває необмежені можливості для крауд-маркетологів, але їх дії повинні бути гранично грамотними. Складність при роботі з форумами полягає в тому, що тут спілкування завжди ведеться активно, тому популярність гілок постійно змінюється і знайти актуальну «свою» тему буває досить складно.
Соціальні мережі - це завжди велика кількість інформації, тому знайти тут можна все. Потрібно скористатися пошуком і приєднатися до потрібного вам обговорення. Ще одним ефективним інструментом є парсинг - послуга, яку надають спеціальні онлайн-сервіси. З їх допомогою можна підібрати необхідну тему, регіон і ключові фрази.
Спеціальні платформи питань і відповідей є ще одним важливим інструментом крауд-маркетолога. Тут також створюються певні гілки обговорень, які починаються з питань, наприклад, «як вибрати ...», «що краще ...» і т. д.
Не варто нехтувати і всілякими довідниками, в яких міститься необхідна споживачам інформація про компанії, організації, торгові мережи, є можливість ознайомитися і залишити відгуки.
Замовити послугуУ своїй роботі крауд-маркетолог використовує три основних алгоритми:
Існують наступні основні критерії, які допомагають нам оцінювати те, наскільки правильно реалізуються крауд-технології:
Помилки в крауд-маркетингу характерні для багатьох, хто пробує свої сили в цьому способі просування. Перш за все, це очікування занадто високих результатів, неправильне визначення тематики майданчики і надлишок рекламних текстів. Крауд-маркетинг є одним з методів і повинен застосовуватися разом з іншими технологіями.
Дуже важливий підбір тематичних майданчиків, що є однією з умов отримання трафіку на ваш ресурс. Підбирати їх потрібно відповідно до роду діяльності компанії. Це можуть бути блоги, довідники, форуми, сайти відгуків. Крауд-маркетинг вимагає детального аналізу цільової аудиторії. Тільки в цьому випадку можна розраховувати на популяризацію товарів, послуг, бренду в спільнотах інтернету.
Замовити послугуОсновною метою крауд-маркетингу є стимулювання зростання продажів шляхом задоволення потреб цільової аудиторії. Але робити це потрібно правильно. Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Наші основні переваги:
Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.
Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!