Налаштування ремаркетингу Google Ads
1. Установка коду.
Можна встановити відповідний тег в Google Рекламі і використовувати код в налаштуваннях Google Аналітики. Якщо зв'язати ці акаунти, можна створювати цільовий трафік в обох системах.
2. Створення списку ремаркетингу.
- Відбір користувачів в Рекламі Google за певними критеріями (поведінковий фактор, інформованість, інші).
- Вибір ЦА в Google Analytics (відбір за поведінковим, демографічним фактором, часом першого відвідування, з яких пристроїв, з якого сайту здійснений перехід).
3. Налаштування в Google Рекламі
- настройка кампанії (КМС);
- вибір ставки (ціна за кліки);
- установка доступів;
- налаштування мови;
- геодані;
- исключение из списка нерелевантной ЦА, нежелательных платформ для размещения.
4. Створення та налагодження якісних, оригінальних оголошень (графічні, банери).
5. Запуск кампанії.
6. Ведення статистики, оптимізація кампанії в процесі роботи.
Налаштування ретаргетінга в Яндекс Директ
1. Створення облікового запису в Рекламній мережі Яндекс (рос. "РСЯ").
2. Налаштування Яндекс Метрики.
3. Налагодження зв'язку між Yandex Direct і Метрикою.
4. Створення списків:
- по числу переглядів;
- по відвідуванню певної сторінки;
- по досконалим на сайті діям (перегляд, створення в кошик);
- по складовою мети ретаргетінга.
5. Вибір цілей, ніші.
6. Налаштування доступів.
7. Підготовка цільової рекламної пропозиції.
8. Визначення бюджету (ціна за кліки).
9. Складання рекламних оголошень (релевантні заголовки, продаючий текст, ефективні посилання).
10. Підготовка візуального контенту (картинки, фотографії). Використовуються тільки унікальні зображення, так як в рекламі Яндекса візуальний контент значить більше, ніж текст.
11. Написання тегів.
12. Налаштування рекламних оголошень в РСЯ.
13. Запуск кампанії.
14. Відстеження результатів, оптимізація налаштувань в процесі роботи.
Налаштування динамічного ремаркетингу
1. Реєстрація акаунта в GoogleAds.
2. Вибір типу компанії (тільки Медійна мережа) і цілей (покупки на сайті).
3. Налаштування доступів.
4. Вибір стратегії ставок, розмір бюджету, вказівка назви фірми.
5. Додаткові налаштування.
6. Ретаргетінгові настройки (формування списків, тегів, фідів).
7. Налаштування оголошень.
8. Створення динамічних оголошень.
9. Початок кампанії.
10. Аналіз, зміна налаштувань з метою оптимізації.