hello
Головна / Аналіз конкурентів Інтернет-маркетинг

Аналіз конкурентів

«Хто ніколи не робив помилок, той ніколи не пробував щось нове», - так справедливо вважав А. Ейнштейн, але розумніше, на наш погляд, було б використовувати чужий досвід. Причому він може бути як успішним, так і гірким - в будь-якому випадку ми отримуємо можливість набагато швидше і без втрат прийти до заповітної мети. Саме для цього ми проводимо аналіз сайту конкурента.

Замовити послугу

Аналіз конкурентів від eMiS

serch-icon

Працюють професіонали

Довірте свій проект досвідченим інтернет-маркетологам.

serch-icon

Докладний звіт

Отримайте детальний звіт про порівняльний аналіз вас і ваших конкурентів.

serch-icon

Стратегія розвитку

На основі отриманих даних виявіть шляхи і дізнайтеся вартості просування вашого бізнесу в Інтернеті.

Навіщо потрібен аналіз конкурентів сайту

З будь-якого посібника для маркетологів ви обов'язково дізнаєтеся, що основою успіху в сучасних умовах є порівняння себе з конкурентами. Для того щоб стати сильніше, потрібно зробити краще те, що не вдається вашим конкурентам, або те, що вони не беруть до уваги.

Знання сильних сторін конкурентів теж є дуже цінним, оскільки ви можете спокійно йти у фарватері, створеному конкурентом. Використовуючи його стратегію, молода компанія може швидко адаптуватися до умов ринку або навіть створити йому конкуренцію.

Скажемо більше, навіть якщо ви вже стали лідером у своїй галузі, то не повинні припиняти вивчати конкурентів. Не забувайте, що всі прагнуть до вершини, і в один прекрасний момент ви можете поступитися будь-кому місце. Утриматися на вершині простіше, ніж заново дертися на неї.

Отже, незалежно від напрямку вашої діяльності і положення на ринку, аналіз конкурентів є обов'язковою умовою вашої безпеки і успішності.

Моніторинг конкурентів дозволяє:

  • порівняти показники діяльності компанії з показниками діяльності конкурентів в даній сфері, визначити своє становище на ринку;
  • визначити критерії, що впливають на ваш успіх в галузі, і перспективи для розвитку;
  • сформувати маркетингові цілі;
  • розробити стратегію просування на ринку.

Як виконується аналіз конкурентів

Визначимо основні етапи аналізу та критерії, які дозволяють оцінити конкурентів.

Пошук конкурентів. Наше завдання - визначити основних конкурентів (на підставі сфери діяльності, географії, масштабів і доходів компанії).

Порівняння показників компанії з показниками конкурентів. Порівняльний аналіз дозволяє оцінити свою позицію і визначити пріоритетні завдання.

Вивчення стратегії конкурентів. Наше завдання - визначити, що допомагає конкурентам добитися успіху.

  • SEO. Необхідно з'ясувати, яка частка відвідувачів приходить на сайт конкурентів з органічного пошуку і завдяки яким ключам вони отримують найбільший трафік.
  • Зовнішні посилання. Визначається кількість зовнішніх посилань на ресурс конкурентів, порівнюється зі посилальним профілем нашої компанії, визначається авторитетність донорів.
  • Популярність сайту конкуруючої компанії. Визначається, наскільки популярний ресурс конкурентів в порівнянні з нашим, залученість відвідувачів і хто є його цільовою аудиторією.
  • Технічні характеристики сайту. Необхідно виявити технології, які використовуються для забезпечення працездатності сайту-конкурента, і те, наскільки вони впливають на їх показники успішності.
  • Контент. Яким контентом ділиться конкурент в соціальних мережах і що дійсно цікавить користувачів і підвищує авторитетність конкурента? Де розміщується контент, якими новинами з життя компанії ділиться компанія-конкурент?
  • Соціальні мережі. Які соціальні платформи він використовує найчастіше, що постить, чиїми послугами користується (інфлюенсери).
  • Реклама. Де проводить рекламні кампанії конкурент, які ключові слова використовує, як оформляє свої оголошення.
  • Ціни. Порівняння цін: яка вартість подібних товарів у конкуруючих компаній, чи є конкурентоспроможними наші ціни.
  • SEO. Необхідно з'ясувати, яка частка відвідувачів приходить на сайт конкурентів з органічного пошуку і завдяки яким ключам вони отримують найбільший трафік.
  • Розсилки. Наскільки регулярно конкуренти роблять розсилки, який їхній зміст.
Замовити послугу Аналіз конкурентів сайту в сервісі SerpStat

SEO-аналіз конкурентів: що це і навіщо він проводиться

СЕО-аналіз складається з двох основних етапів:

  • аналізу ключових запитів;
  • аналізу семантичного ядра сайту конкурентів.

У першому випадку ми визначаємо ключові слова, за якими користувачі знаходять конкурентів в пошукових машинах. Це дозволяє побачити ситуацію з боку потенційних клієнтів. На основі ключових запитів створюється семантичне ядро, яке і є основним фактором ранжування ресурсу в пошукових системах.

Семантичне ядро пов'язано зі структурою сайту і контентом. Тому аналіз семантичного ядра включає два етапи:

  • Аналіз структури сайту. Від того, наскільки логічна і зрозуміла структура сайту користувачам, залежить їх досвід. Дуже важливо, щоб клієнт швидко знаходив потрібну йому інформацію, товари, легко проходив через весь ланцюг дій, необхідних для покупки. Можливо, на сайт потрібно додати додаткові фільтри, посадочні сторінки, категорії.
  • Аналіз контенту. У контенті містяться пошукові запити. За допомогою СЕО-аналізу ми визначаємо, який контент ранжируется пошуковими системами краще. Не менш важливим є оформлення вмісту сайту, тип контенту (відео, зображення). Такий аналіз дозволить розробити нову контент-стратегію, що, безумовно, поліпшить позиції сайту.

Розповімо докладніше про аналіз контенту. Для порівняння з конкурентом потрібно розбити сайт за типами сторінок, які використовуються для просування:

  • Головна сторінка;
  • категорії/підкатегорії;
  • картки товарів;
  • блог;
  • інші типові сторінки (залежать від сфери діяльності).

При аналізі контенту головної сторінки, категорій і підкатегорій враховують наступне:

  • кількість символів;
  • способи розмітки (h1, h2, h3);
  • чи присутні маркіровані й нумеровані списки;
  • чи використовуються зображення, відео;
  • як використовуються ключі.

При аналізі карток товарів враховується:

  • наявність опису товарів;
  • кількість символів в описі;
  • чи є характеристики товару, огляди та інший матеріал, корисний для користувача.

При аналізі сторінок блогу враховують:

  • періодичність публікації;
  • кількість статей в блозі;
  • обсяг кожної статті;
  • які посади використовуються: оптимізовані під запити, цікавий і корисний матеріал для користувачів, новини компанії.

Аналіз семантичного ядра повинен проводитися регулярно, причому не тільки на сайті конкурентів, а й на своєму. Ситуація постійно змінюється, і конкуренти регулярно проводять оптимізацію для поліпшення своїх позицій в пошукових машинах. Це дозволить оперативно реагувати на зміни, вносячи відповідні корективи, розробляючи нові стратегії, завдяки чому сайт завжди буде залишатися в ТОПі.

Яку ще інформацію можна одержати про конкурента

СЕО-аудит - це комплексний аналіз, проводячи який у конкурентів, ми отримуємо можливість побачити, як повинно здійснюватися просування нашого сайту. Для більш повної картини нам можуть знадобитися такі дані.

Вік домену. Перевірити його можна за допомогою сервісу Whois. При цьому не потрібно забувати, що вік сайту може бути іншим, оскільки нові ресурси можуть працювати на старих доменах (визначається з моменту індексації). Як ці показники впливають на ранжування? Чим більше вік, тим краще. В цьому випадку можна говорити про велику історію відвідувань, певний рівень довіри аудиторії. Не потрібно забувати, що довіра пошукових систем до сайту вибудовується на підставі думки користувачів, тому трастовість аудиторії є дуже важливим показником.

Чим вище трастовість, чим краще структура сайту, тим вище релевантність запитів, кількість і якість беклінків і т. д. Для молодих сайтів трастовість не є фактором просування - в цьому випадку увага приділяється іншим факторам ранжування.

Відвідуваність сайту. Великий трафік, як правило, підвищує шанси на хороші показники конверсії. Аналіз конкурентів дозволить внести корективи в свою стратегію, а для аналізу відвідуваності можна використовувати спеціальні сервіси. Основні показники, які вони надають:

  • кількість відвідувань;
  • джерело трафіку;
  • кількість унікальних користувачів;
  • з яких пристроїв здійснюється перегляд сторінок сайту;
  • тривалість сесій;
  • скільки сторінок було переглянуто.

Це дуже важливі показники для побудови правильної стратегії. Вони дозволяють визначити канали, через які потрібно залучати користувачів на свій сайт, а також краще зрозуміти цільову аудиторію, що, в свою чергу, допоможе правильно налаштувати таргетингову рекламу. Аналізуючи сайти успішних конкурентів, ми отримуємо можливість знайти оптимальне рішення для свого бізнесу.

Замовити послугу

Аналіз посилань конкурентів

Аналіз конкурентів сайту в студії інтернет-маркетингу eMiS

Незалежно від сфери вашої діяльності, положення на ринку і стратегії, яку ви використовуєте для просування своєї компанії, дослідження конкурентів є обов'язковою умовою для розвитку і безпеки вашого бізнесу, визначенні пріоритетних цілей.

Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Наші основні переваги:

  • просування сайтів в суворо обумовлених тимчасових діапазонах;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнтів;
  • широкий асортимент опцій для вирішення різних завдань, що стоять перед замовником;
  • розумна вартість всіх послуг, які надає студія;
  • персональні консультації;
  • використання перевірених досвідом технологій, які дозволяють домогтися необхідного ефекту в намічені терміни;
  • оптимальний час виконання поставлених завдань за рахунок добре організованою командної роботи;
  • відстеження процесів і оперативне внесення коректив;
  • детальні звіти по кожному проекту.

Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.

Замовити послугу

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

case

Кейс зі створення сайту EngaMusic

case

Кейс зі створення сайту Ворота Центр

case

Кейс зі створення сайту SRS Pro Service

case

Кейс зі створення сайту Electric-House

case

Кейс зі створення сайту Mariana2Mars

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X