Довірте свій проект досвідченим інтернет-маркетологам.
Отримайте детальний звіт про порівняльний аналіз вас і ваших конкурентів.
На основі отриманих даних виявіть шляхи і дізнайтеся вартості просування вашого бізнесу в Інтернеті.
З будь-якого посібника для маркетологів ви обов'язково дізнаєтеся, що основою успіху в сучасних умовах є порівняння себе з конкурентами. Для того щоб стати сильніше, потрібно зробити краще те, що не вдається вашим конкурентам, або те, що вони не беруть до уваги.
Знання сильних сторін конкурентів теж є дуже цінним, оскільки ви можете спокійно йти у фарватері, створеному конкурентом. Використовуючи його стратегію, молода компанія може швидко адаптуватися до умов ринку або навіть створити йому конкуренцію.
Скажемо більше, навіть якщо ви вже стали лідером у своїй галузі, то не повинні припиняти вивчати конкурентів. Не забувайте, що всі прагнуть до вершини, і в один прекрасний момент ви можете поступитися будь-кому місце. Утриматися на вершині простіше, ніж заново дертися на неї.
Отже, незалежно від напрямку вашої діяльності і положення на ринку, аналіз конкурентів є обов'язковою умовою вашої безпеки і успішності.
Моніторинг конкурентів дозволяє:
Визначимо основні етапи аналізу та критерії, які дозволяють оцінити конкурентів.
Пошук конкурентів. Наше завдання - визначити основних конкурентів (на підставі сфери діяльності, географії, масштабів і доходів компанії).
Порівняння показників компанії з показниками конкурентів. Порівняльний аналіз дозволяє оцінити свою позицію і визначити пріоритетні завдання.
Вивчення стратегії конкурентів. Наше завдання - визначити, що допомагає конкурентам добитися успіху.
Замовити послугуСЕО-аналіз складається з двох основних етапів:
У першому випадку ми визначаємо ключові слова, за якими користувачі знаходять конкурентів в пошукових машинах. Це дозволяє побачити ситуацію з боку потенційних клієнтів. На основі ключових запитів створюється семантичне ядро, яке і є основним фактором ранжування ресурсу в пошукових системах.
Семантичне ядро пов'язано зі структурою сайту і контентом. Тому аналіз семантичного ядра включає два етапи:
Розповімо докладніше про аналіз контенту. Для порівняння з конкурентом потрібно розбити сайт за типами сторінок, які використовуються для просування:
При аналізі контенту головної сторінки, категорій і підкатегорій враховують наступне:
При аналізі карток товарів враховується:
При аналізі сторінок блогу враховують:
Аналіз семантичного ядра повинен проводитися регулярно, причому не тільки на сайті конкурентів, а й на своєму. Ситуація постійно змінюється, і конкуренти регулярно проводять оптимізацію для поліпшення своїх позицій в пошукових машинах. Це дозволить оперативно реагувати на зміни, вносячи відповідні корективи, розробляючи нові стратегії, завдяки чому сайт завжди буде залишатися в ТОПі.
СЕО-аудит - це комплексний аналіз, проводячи який у конкурентів, ми отримуємо можливість побачити, як повинно здійснюватися просування нашого сайту. Для більш повної картини нам можуть знадобитися такі дані.
Вік домену. Перевірити його можна за допомогою сервісу Whois. При цьому не потрібно забувати, що вік сайту може бути іншим, оскільки нові ресурси можуть працювати на старих доменах (визначається з моменту індексації). Як ці показники впливають на ранжування? Чим більше вік, тим краще. В цьому випадку можна говорити про велику історію відвідувань, певний рівень довіри аудиторії. Не потрібно забувати, що довіра пошукових систем до сайту вибудовується на підставі думки користувачів, тому трастовість аудиторії є дуже важливим показником.
Чим вище трастовість, чим краще структура сайту, тим вище релевантність запитів, кількість і якість беклінків і т. д. Для молодих сайтів трастовість не є фактором просування - в цьому випадку увага приділяється іншим факторам ранжування.
Відвідуваність сайту. Великий трафік, як правило, підвищує шанси на хороші показники конверсії. Аналіз конкурентів дозволить внести корективи в свою стратегію, а для аналізу відвідуваності можна використовувати спеціальні сервіси. Основні показники, які вони надають:
Це дуже важливі показники для побудови правильної стратегії. Вони дозволяють визначити канали, через які потрібно залучати користувачів на свій сайт, а також краще зрозуміти цільову аудиторію, що, в свою чергу, допоможе правильно налаштувати таргетингову рекламу. Аналізуючи сайти успішних конкурентів, ми отримуємо можливість знайти оптимальне рішення для свого бізнесу.
Незалежно від сфери вашої діяльності, положення на ринку і стратегії, яку ви використовуєте для просування своєї компанії, дослідження конкурентів є обов'язковою умовою для розвитку і безпеки вашого бізнесу, визначенні пріоритетних цілей.
Щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Наші основні переваги:
Ми працюємо з будь-якими проектами, незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.
Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!