Кожен власник сайту має на меті: грамотно розпорядитися рекламним бюджетом, при цьому працювати тільки з включеною аудиторією, яку цікавить пропонований товар або послуга. Ефективним засобом вирішення такого завдання є реклама, що таргетує. Вона передбачає показ рекламних оголошень сегменту користувачів.
Соціальні мережі – найбільш ефективний засіб для відображення націлювання. Вони користувачі вказують необхідні особисті дані: стать, місце проживання, вік, інтереси.
Таргетована реклама в Instagram, Facebook, Twitter інформує про пропонований товар тільки тих користувачів, яких він цікавить. За статистикою 80% користувачів хоча б раз на день відвідують свої акаунти в соціальних мережах. На підставі визначення місця розташування (місце проживання, стать, вік, сімейний стан, хобі, професія) цільова реклама в соціальних мережах дозволяє вибирати цільових клієнтів. Реклама у соц. мережах дозволяє розповісти про ваш сайт, пропозицію, акцію, конференцію і т.д. Комплекс цих заходів дозволить залучити зацікавлених користувачів на ваш сайт, щоб купити товар або скористатися запропонованою послугою.
Просуваючи певні товари або послуги, перед власником бізнесу стоїть завдання: грамотно розподілити наявні фінанси. Бюджет повинен бути використаний для залучення нової аудиторії, збільшення обсягів продажів, отримання додаткових ринків збуту і при цьому не виходити за встановлені рамки. Досягти цього допоможе таргетингова реклама — показ креативу заданої аудиторії.
Актуальність просування в соціальних мережах
Ефективність таргетингу обумовлена тим, що при правильному налаштуванні він з'являється в потрібний момент часу. Користувач вже налаштований на покупку, і йому тут же надходить « гаряча пропозиція » &Mdash; ймовірність успішного завершення угоди досить висока. Це допоможе:
- збільшити обсяг продажів;
- отримати прибуток навіть з мінімальним бюджетом;
- визначити цільову аудиторію і працювати безпосередньо з потенційними клієнтами.
Ще одна перевага такого просування в соціальних мережах — підвищення впізнаваності бренду, що також принесе свої плоди.
Розробка кампанії для соцмереж
Перший крок — визначення стратегії дій, щоб в подальшому рухатися за чітко визначеним планом. Робота над проектом включає в себе кілька основних етапів — послідовне виконання всіх пунктів допоможе отримати максимальний ефект.
Майнд-мапи, або діаграма зв'язків
Ментальні інтелект-мапи, які також відомі як майнд МЕП, є основою успішної РК. Вони дозволяють структурувати наявну інформацію, щоб таргетинг в інстаграм, фейсбук, «бив» точно в ціль.
Складання майнд-карти наочно демонструє всі групи потенційних клієнтів і ті переваги, якими їх можна зацікавити. Плюси такої схеми очевидні:
- розподіл клієнтів по групах і розробка окремої кампанії для кожної з них;
- оцінка ефективності обраних каналів просування і своєчасне коректування;
- увага до деталей і можливість розробляти нові цікаві пропозиції на підставі поточних потреб ЦА.
Канали просування, як і текст рекламного оголошення, підбираються відповідно до віку і захоплень цільової аудиторії. Наприклад, для сімейних фотосесій клієнтів можна шукати через фейсбук, в той час як творчі зйомки більш цікаві користувачам Instagram.
Вибір цільової аудиторії
У вирішенні цього завдання варто довіритися штучному інтелекту. За допомогою сервісів веб-аналітики вдається отримати детальну інформацію про потенційних клієнтів:
- вік;
- стать;
- геопозіція;
- інтереси.
Відповідно, це допоможе визначити подальшу стратегію дій. Наприклад, для косметолога цільовою аудиторією є підлітки, але просування послуг в соцмережах може бути безглуздим, якщо зробити акцент на користувачів 12-17 років. Рішення приймають батьки, значить, актуальна таргетована реклама фейсбук, linkedin, ютуб, розрахована на вік 35+, а це зовсім інший підхід, як і текст майбутніх комерційних оголошень.
Розробка креативів
Креатив — це рекламне повідомлення, яке і буде продемонстровано користувачам соціальних мереж. При його створенні важливо врахувати інтереси потенційних покупців, перераховані в майнд-мапах, а також проаналізувати дані веб-аналітики. Щоб отримати відгук передплатників, важливо скласти оголошення, що володіє наступними характеристиками:
- оригінальний контент;
- відображення УТП (унікальної торговельної пропозиції) послуги або продукту;
- відповідність інтересам ЦА.
Це завдання може здатися досить простим, але на практиці створити хороший креатив дуже складно. Фахівці ретельно аналізують наявні дані, враховують особливості різних соціальних мереж, проводять численні тести — сукупність цих дій дає можливість у результаті досягти потрібного ефекту.
Піксель Facebook
Піксель — &Laquo;секретний агент», який методично збирає інформацію про користувачів, фіксуючи всі виконані дії. Відповідно, його можливості варто використовувати для просування бренду:
- підбір користувачів по заданій ознаці (відвідування певних сторінок, виконання порядку дій);
- збільшення числа конверсій (навіть коротка реклама в Сторіс інстаграма буде ефективною, якщо вона буде розрахована на передплатників, інтереси яких мають на увазі використання товарів або послуг, що просуваються);
- аналіз ефективності (доступні користувачеві інструменти дозволяють моніторити показники, своєчасно вносячи зміни).
Грамотна таргетингова реклама — це відмінний спосіб залучення клієнтів за умови правильного використання доступних інструментів. Налаштування пікселя Facebook варто довірити фахівцеві. Це дозволить отримати результат в задані терміни, повністю окупивши початкові вкладення за рахунок стабільного зростання продажів, а відповідно, і прибутку.
Рекламні тексти - секрет успіху
Бажання писати від душі, ділячись своєю щирою любов'ю до реалізованого продукту, похвально, але безглуздо. Ринок перенасичений пропозиціями — якщо користувач не зацікавився з перших секунд, то він прогорне сторінку, залишивши текст без уваги. Тому при написанні рекламного оголошення важливо дотримуватися наступних правил:
- унікальність;
- лаконічність;
- яскравий заголовок.
Не потрібно нав'язувати товар — в маркетингу цінується нестандартний підхід. Важливо зацікавити, привернути увагу, грамотно подати переваги. При цьому ряд питань повинен залишитися без відповіді, щоб потенційний клієнт відвідав сайт для більш детального ознайомлення з продукцією.
Тестова рекламна кампанія
Еталонний варіант — визначення інтересів ЦА, створення рекламного креативу, моментальне отримання десятків відгуків і успішне закриття угод. Але ж аудиторія примхлива — формат, виконаний за всіма правилами, може «не зайти», зате нестандартний підхід моментально викличе інтерес.
Саме тому тестування оголошень є обов'язковим етапом, який не варто упускати. Це допоможе зрозуміти, які пропозиції найбільш цікаві. Аналізуючи реакцію передплатників в соцмережах на ті чи інші дії, можна складати нові пропозиції, розширювати поточну нішу, створювати те, що цікаво аудиторії.
Контроль показників і аналіз результатів
Таргетована рекламу в інстаграм здатна швидко забезпечити постійний приплив клієнтів за умови вливання великих сум. Але це нераціональне використання бюджету, адже за фактом на рекламу йде основна частина прибутку. Саме тому проводиться аналіз конверсій для вивчення того, скільки коштує:
Якщо один з показників «просяде», то оперативна реакція дозволить не допустити перевитрати коштів, виділених на просування.
Таргетована реклама
Стабільність — прекрасний варіант на етапі становлення бізнесу, але при відсутності росту і розвитку цей період не такий вже й добрий. Справитися з «застоєм» допоможе грамотне масштабування — конверсія збільшиться, а її вартість залишиться незмінною.
Перш ніж переходити до вирішення цього завдання, важливо переконатися, що запуск і оптимізація кампанії раніше пройшли успішно, а отже, можна переходити на новий етап. Зробити це можна кількома способами:
- збільшення добового бюджету на 10-20%;
- дублювання кампанії;
- поділ на сегменти для підвищення релевантності оголошень;
- ретаргетінг.
Небезпека масштабування в тому, що помилки неприпустимі. Неправильна стратегія дій — це відкат назад і втрата результатів, отриманих раніше. Важливо оцінити доцільність змін в поточний момент і не експериментувати самостійно, а довіритися тим, хто добре знайомий з тонкощами роботи з ВК, ютубом, інстаграмом і фейсбуком.