hello
Головна / SMM / Просування в Instagram Інтернет-маркетинг

Просування в Instagram

Останні пару років кардинально змінили Instagram. З'явилися нові можливості для реклами, кардинально змінилася аудиторія. На початку свого розвитку ядро ​​мережі становили жінки до 35 років, а сьогодні її аудиторія значно подорослішала. Правда, точних даних про структуру і чисельність аудиторії мережі Інстаграм не володіє ніхто, а її прес-служба повідомляє дані про чисельність тільки тоді, коли вона досягає нових вершин. Тому спиратися можна лише на відповідні незалежні дослідження, які допоможуть визначити те, наскільки «вашої» є аудиторія мережі і чи потрібна вам розкрутка Інстаграм.

Отже, дослідження показали, що соціальна мережа стала активно проникати в регіони, а по-друге - її аудиторія стала дорослішою. Сьогодні Інстаграм дійсно показує хороші результати в продажах, і тому є величезна кількість прикладів. Скажемо більше, існує чимало компаній, які використовують в якості платформи для своїх продажів тільки дану соціальну мережу і при цьому дуже активно розвиваються.

Замовити послугу

Що таке просування в Instagram від eMiS?

serch-icon

Відкритий бюджет

Ми не беремо гроші з бюджету на рекламу. Весь затверджений бюджет йде на просування.

serch-icon

Оптимізація вартості конверсії

Реалістичні прогнози на вартість конверсії дозволять вам розрахувати свій бюджет на довгий строк вперед.

serch-icon

Гнучка стратегія

Щоденний аналіз рекламних кампаній дозволяє виявити шляхи для оптимізації продажів.

Інстаграм для бізнесу: які його переваги

Визначимо, наскільки корисним може бути просування в Інстаграм для малого і середнього бізнесу. Основні переваги Instagram:

  • Розповісти світові про бренд. Інстаграм дозволяє зробити зв'язку з клієнтами більш особистими. Цьому сприяє мультимедіа контент: фотографії та відео з участю ваших співробітників і щасливих покупців. Стрічку новин можна наповнювати подіями з трудових буднів співробітників, новинами про заходи і відгуками клієнтів.
  • Стати експертом. Стати експертом для ваших фоловерів. Пропонуйте їм корисну інформацію про вашу продукцію або послуги. Якщо ви станете експертом в їхніх очах - ви підвищите довіру до всього, що ви робите. Ваші можливості тут не обмежені: публікуйте поради, огляди, розповідайте про свою діяльність в відео і т. д.
  • Збирати дані. Ініціюйте діалог з користувачами за допомогою опції «Опитування». Таким чином, ви зможете проаналізувати свою роботу, дізнатися думку споживача про продукцію, що дозволить вам оптимізувати роботу компанії. Не забувайте, що бізнес-акаунти мають доступ до аналітичної інформації (покази, демографічні дані фоловерів і т. д.).
  • Направляти відвідувачів на офіційний сайт і інші ресурси. В історії передбачена можливість додавати активні посилання, що дозволить направляти користувачів в акаунти інших соцмереж, блог, на сайт компанії і т. д. Для передплатників це перш за все доступ до додаткової інформації.
  • Збільшувати обсяги продажів. Інстаграм - це унікальна платформа, яка дозволяє представляти ваше УТП в найвигіднішій формі. Ви зможете розповідати про новинки, акції, нові послуги. Креативний підхід забезпечить збільшення кількості покупок.
  • Залучати аудиторію. У Інстаграмі є дуже корисний інструмент - Stories, який дозволяє проводити конкурси, відповідати на нагальні питання, оголошувати про розпродажі і т. д. Міні-ролики знаходяться в шапці профілю, і тому вони завжди на виду у користувачів.
  • Проводити прямі трансляції. Цю можливість перш за все оцінять освітні проекти, блогери, туристичні компанії. Хоча, напевно, у будь-якої компанії є моменти і події, які можна і потрібно показувати в реальному часі, щоб переживати їх разом з передплатниками. А ще це можливість брати інтерв'ю у цікавих гостей, проводити вікторини та багато іншого.
  • Встановлювати зв'язки. Інстаграм - соціальна мережа, тому де, як не тут, потрібно шукати однодумців, партнерів і просто хороших знайомих, які будуть корисні вашому бізнесу. Ви можете обмінюватися показами реклами в Stories, що дозволить генерувати кліки та переходи
  • Залучати нових передплатників. Використовуючи хештеги і теги геолокації, ви надасте користувачам можливість легко знаходити ваш профіль в мережі, а значить, кількість ваших передплатників буде зростати.
  • Завжди бути на виду. Використовуйте будь-яку можливість для того, щоб залишатися на зв'язку з вашими передплатниками. Соціальна мережа - це дуже вдале для цього місце, де у вас є можливість публікувати матеріали до свят, важливих подій в житті країни та інше, що може бути цікавим і важливим для ваших користувачів.
Замовити послугу Просування в Інстаграм 1

Інстаграм: просування по етапах

Основні етапи при просуванні акаунта вашої компанії:

  • Розробка стратегії. Основою майбутнього поступу є аналіз ринку і конкурентів, на підставі якого, а також визначення цільової аудиторії буде сформована стратегія просування. Тема публікацій та їх частота повинні визначатися заздалегідь. Пости повинні бути регулярними, при цьому важливо визначити цільову аудиторію вашої компанії, а також суміжні теми, оскільки потенційних клієнтів цікавлять не тільки покупки. Потреба здійснювати покупки повинна формуватися власником акаунту.
  • Створення акаунту і наповнення інформацією. Перші враження про ваш акаунт, а значить, і про вашу компанію, формуються після візуального знайомства з профілем. Важливо розробити фірмовий стиль, який у фоловерів буде однозначно асоціюватися з вашою компанією. Опис бренду або інтернет-магазину повинен бути інформативним, але лаконічним. Тут потрібно вказати контакти, місце розташування, рід діяльності, посилання на офіційний сайт.
  • Створення контент-плану. Сторінка повинна наповнюватися якісним і цікавим контентом. Якщо зважаючи на специфіку вашої продукції фотоматеріали виходять однотипними, можна розбавляти їх більш цікавим матеріалом. На цьому ж етапі підбираються високочастотні і ефективні хештеги. Не варто забувати про різноманітність контенту. В Інстаграмі можна розміщувати не тільки фото, але і відео, які будуть мотивувати ваших передплатників, робити їх перебування на сторінках профілю більш захоплюючим.
  • Підготовка і проведення рекламних кампаній. Для стимулювання інтересу до продукції компанії і збільшення кількості передплатників проводиться масова рекламна кампанія з таргетуванням.
  • Аналіз статистики і корекція стратегії. Вивчається охоплення аудиторії, її залученість, кількість переходів по зовнішнім посиланням. При необхідності вносяться зміни в стратегію, метою яких може бути розширення охоплення або, навпаки, орієнтація тільки на потенційних клієнтів.

Отже, фундаментом майбутнього поступу і ведення аккаунта в цілому є візуальна складова, оскільки користувачі Інстаграма, та й інших соціальних мереж, є перш за все візуалами. Це фотографії, перші рядки поста, які повинні викликати інтерес у фоловерів і потенційних передплатників. З цією метою до процесу оформлення і просування підключаються дизайнери і копірайтери.

Перед початком робіт SMM-спеціалісти визначають цільову аудиторію, аналізують конкурентів з метою визначення їх слабких і сильних сторін. Крім цього, визначається попит на продукцію або послуги компанії-замовника, виконується аналіз того, наскільки відомий бренд (продукція) і як до нього ставляться споживачі.

Після оформлення профілю приступають до розробки власного стилю публікацій на підставі контент-плану. Публікації робляться під час найбільшої активності користувачів, для чого вивчається статистика, визначаються оптимальні тимчасові проміжки для постінгу. Контент-план передбачає обов'язкове застосування хештегів, геотегів, оптимізованих заголовків і постійної підтримки активності профілю. Також використовуються сторіз і прямі взаємодії з аудиторією, проводяться конкурси та опитування.

Для підвищення ефективності рекламних кампаній не зайвим буває співпраця з інфлюенсерамі. Це блогери з високим рівнем авторитету в своїй ніші і великою базою передплатників. Працюючи з ними, можна істотно збільшити кількість своїх фоловерів або значно підвищити обсяги продажів товарів або послуг.

Результати просування профілю в Інстаграмі

Просуваючи свій бізнес-аккаунт з нами, ви можете розраховувати на:

  • суттєве органічне зростання передплатників;
  • поліпшення конверсії;
  • у вас з'являється фірмовий стиль і унікальний формат;
  • унікальний контент вашої сторінки, створений професійними дизайнерами, фотографами, копірайтерами, маркетологами;
  • підтримання активності профілю, що залучає нових передплатників, підвищує їх лояльність до бренду, компанії.
Замовити послугу Розкрутка в Інстаграм

Інстаграм: розкрутка профілю в студії інтернет-маркетингу eMiS

Соціальні мережі є клондайком для бізнесу будь-якого масштабу і в будь-якій сфері діяльності. Правильно скористатися цією можливістю - наше основне завдання, а щоб не збитися з курсу, вам знадобиться хороший провідник в SMM, яким може стати студія інтернет-маркетингу eMiS. Наші основні переваги:

  • замовити просування профілю Інстаграм в суворо обумовлених тимчасових діапазонах;
  • індивідуальний підхід до потреб клієнтів;
  • широкий асортимент опцій для вирішення різних завдань, що стоять перед замовником;
  • розумна вартість всіх послуг, які надає студія;
  • персональні консультації;
  • використання перевірених досвідом технологій, які дозволяють домогтися необхідного ефекту в намічені терміни;
  • оптимальний час виконання поставлених завдань за рахунок добре організованої командної роботи;
  • відстеження процесів і оперативне внесення коректив;
  • детальні звіти по кожному проекту.

Ми працюємо з будь-якими проектами, незалежно від вашого фактичного місцезнаходження (Київ, Харків, Одеса та інші міста України), незважаючи на масштаби і область інтересів, а підкорюємо якісним сервісом і майстерністю.

Є питання або хочете замовити послугу?

Залиште свої контакти, і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

або Телефонуйте нам прямо зараз (050)070-30-40

Останні кейси

case

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

case

Комплексне просування магазину професійної косметики

case

Кейс по таргетованій рекламі ArtGarden

case

Комплексне просування STEM-школи «INVENTOR»

case

Комплексне просування сайту школи усного рахунку «Соробан»

case

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

case

Кейс зі створення сайту ОДЦПІТ

case

Кейс зі створення сайту для поліграфії "Днепрограф"

case

Кейс зі створення сайту EngaMusic

case

Кейс зі створення сайту Ворота Центр

case

Кейс зі створення сайту SRS Pro Service

case

Кейс зі створення сайту Electric-House

case

Кейс зі створення сайту Mariana2Mars

Всі кейси
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X