hello
Головна / Блог / З чого почати створення сайту: 11 цінних порад

З чого почати створення сайту: 11 цінних порад

photo

Сьогодні Інтернет і соціальні мережі присутні в житті кожної людини. За даними останніх досліджень, людина проводить в Інтернеті понад 5 годин, а загальна кількість аудиторії вже становить понад 4 мільярди чоловік. Така інформація говорить про те, що найефективнішими інструментами для просування бізнесу є Інтернет і власний сайт.

Прочитавши цю статтю, ви отримаєте ключову інформацію про те, як з нуля створити сайт і перетворити його в безперервну генерацію клієнтів і прибутку в бізнес-клієнта або ж свій проект.

Пошук ідеї і ніші для створення сайту

На початку роботи вам необхідно провести аналіз бізнесу і визначити свої ключові цілі та завдання. До чого ви хочете прийти і яких результатів бажаєте досягти? Від відповідей на ці питання залежить вигляд сайту і його контент. Також важливо провести роботу над вашим позиціонуванням і відбудовою від конкурентів. Потенційний покупець з перших секунд візиту на ваш сайт повинен розуміти, яку вигоду отримає для себе і яку користь ви йому можете дати.

Перш ніж приступити до роботи над створенням сайту, оцініть всі ризики, ситуацію на ринку, напрямок самої діяльності, популярність обраної ніші. Важливо відповідально підійти до створення портрета вашої цільової аудиторії або ж ваших читачів. Необхідно створювати сайт, відштовхуючись від потреб, запитів та інтересів ваших потенційних клієнтів.

С чего начать создание сайта?

Детальний аналіз ніші перед розробкою власного сайту

Чому настільки важливо провести ретельний аналіз бізнесу? Справа в тому, що завдання бізнесу впливають і на функціонал сайту, і на його дизайн, і на його тип. Перед тим як звернутися до фахівця, вам необхідно розуміти, яким чином ви збираєтеся працювати з конверсією, як збираєтеся монетизувати трафік, який надходить на ваш сайт. Вам слід проаналізувати свій бізнес і зрозуміти, чи він легко масштабується, чи може ваша компанія працювати одночасно з великою кількістю клієнтів.

ТОП 5 порад, які не дозволять вам витратити бюджет при створенні сайту

  1. Перш ніж створювати сайт, радимо вам провести аналіз серед ключових слів і запитів. За статистикою, середня людина в світі створює більше 20 запитів в Інтернеті з різних сфер, і це поширений факт.

Перед тим як створювати сайт, перевірте, чи цікавляться вашим продуктом і вашою діяльністю люди, наскільки вона затребувана у вашій країні і регіоні. У разі, якщо ваш продукт не є затребуваним, радимо не створювати сайт і спробувати себе в офлайн-бізнесі.

Как сэкономить деньги при создании сайта?

Як же визначити частотність запитів в Інтернеті? У цьому вам допоможе планувальник ключових слів від Google і сервіс Yandex Wordstat.

  1. Радимо вам зробити аналіз запитів потенційних клієнтів з комерційного боку. Під час аналізу звертайте увагу на те, скільки разів зустрічаються запити зі словами «замовити», «придбати», «скачати», «купити онлайн», «замовлення онлайн», «дізнатися ціну», «яка ціна» і т. д. Кількість запитів з наявністю таких слів біля типу вашого продукту - це лакмус того, що ваш товар шукають і він необхідний людям.
  2. Проводячи аналіз вашого бізнесу, дайте відповідь на питання, чи можна у вашій ніші заробляти весь рік або все ж таки ваш продукт має сезонний характер? Справа в тому, що розвиток бізнесу в Інтернеті орієнтоване на щоденні продажі і їх постійне збільшення.

У разі, якщо ваш товар актуальне всього лише кілька місяців, радимо вам почати шукати шляхи, як уникнути цього, або ж зовсім відмовитися від створення сайту і заробітку в Інтернеті.

  1. Перед створенням сайту радимо провести аналіз вашого чистого заробітку від продажів тих чи інших товарів. Враховуйте той факт, що можна продавати досить бюджетні продукти в досить великих обсягах і заробляти більше, ніж при продажу дорогих товарів в малій кількості.

Після створення сайту і наповнення його контентом необхідно зайнятися його просуванням і виведенням в ТОП пошуку Google, а для цього вам необхідний додатковий бюджет. Прорахуйте, скільки вам в місяць знадобиться виділити на просування і чи окупляться ваші витрати при даній вартості на ваші продукти або послуги.

  1. Продовжуючи пораду з попереднього пункту, радимо вам звернути увагу на конкуренцію у вашій ніші і бюджет на просування в таких умовах. Наприклад, ніша чоловічого та жіночого одягу заповнена, і для того, щоб просунутися в результатах пошуку, вам доведеться виділити достатню кількість коштів через велику конкуренцію. Перед тим як створювати сайт, радимо прорахувати, чи буде ваш бізнес окупатися при постійних витратах на рекламу і просування.
Типы сайтов

Як в залежності від вашої діяльності вибрати найбільш придатний тип сайту?

На самому початку радимо вам прописати портрет вашого цільового клієнта. Які фактори слід враховувати? До найбільш ключових параметрів відносяться:

  • стать;
  • вік;
  • рівень прибутку;
  • місце проживання;
  • освіта;
  • сімейний стан;
  • сфера діяльності;
  • наявність або відсутність дітей і їх кількість;
  • культурний рівень;
  • бажані види відпочинку;
  • інтереси і хобі;
  • рівень платоспроможності;
  • покупка для себе або для близької людини;
  • споживчий статус представника цільової аудиторії;
  • основні цінності і пріоритети вашого клієнта;
  • проблеми і болі вашої цільової аудиторії;
  • потреби ваших клієнтів, чого вони потребують;
  • що стимулює представника цільової аудиторії, що спонукає його до покупки;
  • який механізм прийняття рішення (довге або швидке рішення);
  • якою інформацією володіє ваш клієнт, чи знайомий він з вашими компаніями-конкурентами і їх продуктами або послугами?

Після того, як ви створили портрет вашої цільової аудиторії, визначте рівень затребуваності вашої сфери діяльності в світі, країні, місті чи регіоні. Щоб це зробити, вам допоможе аналіз запитів споживачів, про який ми вже згадували вище. Враховуйте той факт, що чим більше в Інтернеті запитів від людей з приводу того чи іншого продукту, тим більшу кількість конкурентів вас оточує. Відповідно, у вас буде йти набагато більше бюджету на рекламу і оплату послуг з просування. Якщо в таких умовах ваш бізнес зможе рости і бути таким, що окупається, сміливо створюйте сайт і йдіть в цю нішу. У разі, якщо у вас недостатньо бюджету, радимо шукати менш заповнені сфери.

Що стосується ваших конкурентів, то вони бувають: прямими, локальними і непрямими. Прямим конкурентом називаємо того, хто пропонує таку ж послугу або товар по ціновій політиці. До локальних конкурентів відносяться ті, хто пропонує таку ж послугу за типом і вартістю, тільки в іншому регіоні або країні. До непрямих конкурентів відносяться ті компанії, які пропонують схожий тип товару або послуги.

Схема анализа конкурентов

Для ефективного аналізу конкурентів радимо вам скласти приблизний портрет аудиторії конкурентів за тими параметрами, які ми описували вище. Також важливо розділити їх попередньо на ці три типи. Пропрацьований аналіз дозволить вам виділитися поміж конкурентів, побачити їх недоліки та переваги в роботі з клієнтами. Після аналізу ви зможете створити оффер краще, ніж у конкурентів. Ви зрозумієте, чого не вистачає вашій аудиторії і що люди не можуть знайти в інших компаніях.

Тільки після роботи над цими кроками ви можете переходити до визначення типу сайту. Які бувають сайти:

  • сайт візитка;
  • сайт інтернет-магазин;
  • сайт-каталог;
  • промо-сайт;
  • лендінг;
  • новинний або інформаційний портал;
  • блог-платформа;
  • корпоративний сайт.

Тепер поговоримо більш детально про види сайтів.

  1. Сайт візитка.

Це ідеальне рішення для тих хлопців, у яких проект знаходиться на стадії запуску або розвитку. Сайт-візитка дозволяє ознайомитися з вашим продуктом або послугою, вашими контактами. Він є досить бюджетним за ціною. При наявності базових знань і навичок його навіть можна створити самостійно на конструкторі.

  1. Сайт інтернет-магазин.

Цей сайт підходить для тих компаній, які є вже досить великими брендами. Інтернет-магазин передбачає наявність досить великої кількості сторінок і контенту. На такому сайті цільова аудиторія може замовити товар. В інтернет-магазинах користувач може здійснити онлайн-платіж. Що стосується вартості таких сайтів, то вони не дешеві. За створення сайту з презентабельним дизайном і функціоналом вам доведеться віддати значну суму.

  1. Сайт-каталог.

Зовні ці сайти мають деякі схожі особливості з інтернет-магазинами. Головною відмінністю таких сайтів є те, що на них неможливо замовити продукт. Вони створюються з метою ознайомити людину з продукцією бренду. Інтернет-магазини ж дають можливість здійснювати покупки.

  1. Промо-сайт.

У таких сайтів невелику кількість сторінок. Дизайн сайту та його контент націлені лише на те, щоб привернути увагу людини і познайомити його з брендом. Промо-сайти дають можливість ознайомитися з усіма перевагами продукту. Вони пробуджують інтерес і сприяють гарному першому контакту між потенційним покупцем і продуктом.

  1. Лендінги.

Останнім часом Лендінзі стали особливо популярними, що пов'язано з великою кількістю товарів і послуг на ринку. Це досить невеликий за обсягом сайт, який покликаний ознайомити людину з продуктом або послугою і продати йому її. На цьому сайті знаходиться мінімум текстового контенту. Лендінги створюються в мінімалістичному стилі і несуть в собі лише найціннішу і необхідну інформацію. Що це може бути:

  • інформація про захід, продукт або послугу;
  • основні переваги;
  • прайс або пакети послуг;
  • за потребою ДО і ПІСЛЯ;
  • контакти.

Найчастіше такі сайти необхідні при просуванні через соціальні мережі. Вони спрямовують користувача за посиланням, і людина знайомиться з додатковою інформацією.

  1. Новинний, інформаційний портал і блог-платформа.

Створення таких ресурсів актуально для власників ЗМІ. Новинні портали - це величезні ресурси, які несуть в собі велику кількість контенту, що постійно оновлюється. Вони покликані інформувати і давати певну користь. На блог-платформах ви зможете зустріти велику кількість акаунтів, в яких люди знайомлять своїх читачів з корисними порадами, рекомендаціями.

Створення такого типу платформ і порталів може окупитися в разі популярності і постійного розміщення реклами на сторінках ресурсу.

  1. Корпоративний сайт.

Створення корпоративних сайтів актуально для тих компаній, яким важливо зберегти і підтримати імідж на займаному ринку. Заходячи на такий сайт, людина знаходить: основну інформацію, контакти, публікації в ЗМІ про цю компанію. Також користувач має можливість ознайомитися з діяльністю через відео. Співробітники компанії, в свою чергу, можуть підтримувати спілкування і обмін інформацією через цей сайт.

Після того як ви визначилися з типом сайту, вам необхідно знайти підрядника для його створення. Як можна це зробити і де його шукати?

  1. Ви можете розпитати своїх колег, партнерів по бізнесу і порадитися з ними. Напевно вони вже стикалися з питанням про розробку сайту і зможуть вам порадити перевіреного фахівця.
  2. Пошуки в Інтернеті. Ви можете звернутися в агентство або ж до фрілансера. При виборі попросіть ознайомитися з кейсами попередніх проектів. Для сумлінного фахівця важливо також наявність відгуків.
  3. Нетворкінг. Без нього в бізнесі не обійтися. Радимо вам також шукати підрядників на бізнес-івентах. Відвідуйте різні заходи, заводьте друзів і знайомства. Обмінюйтеся ідеями і досвідом.

Після того як ви вибрали фахівця для розробки сайту, узгодьте при особистій зустрічі:

  • тип сайту;
  • терміни;
  • побажання;
  • бюджет;
  • дизайн і функції.

Вибір назви та домену

Після того, як ви узгодили всі деталі по розробці сайту з вашим підрядником, вам необхідно почати роботу над вибором назви вашої компанії. Назва вашої компанії - це те слово, яке за одну секунду дасть зрозуміти, чим ви займаєтеся і в якій ніші перебуваєте. Виходячи з цього, радимо вам вибрати найбільш просте, зрозуміле і назву, що легко запам'ятовується, яке не дасть забути про вас потенційному покупцеві.

Вибір назви та домену

Що стосується домену, то він також є ім'ям, яке знаходиться в адресному рядку. При виборі назви для домену радимо також уникати довгих слів, які погано запам'ятовуються.

Якщо ви прагнете якісного просування, радимо не економити при виборі доменної зони. Вона прямо впливає на ранжування і показ вашого сайту аудиторії, тому придбати її необхідно. Доменні зони - це позначення в кінці назви сайту, як наприклад: com, us, info, ua, net, org і т. д. Подивіться в Інтернеті інформацію про те, до якого типу компанії та чи інша доменна зона підходить краще.

Враховуйте той факт, що більша частина легких і простих назв для домену вже зайнята. Якщо ви потрапили в таку ж ситуацію, радимо вибрати назву, яке описує філософію і концепцію компанії, як варіант.

Перед орендою доменного імені настійно рекомендуємо вам дізнатися, чи знаходиться це ім'я під фільтром. Це збереже ваш бюджет при розробці.

Збори семантичного ядра для сайту

Прописання семантичного ядра для сайту - це ключовий етап при його розробці.

Що ж це таке?

Що таке семантичне ядро?

Семантичне ядро - це всі слова, словосполучення, які характеризують ваш напрям в бізнесі, вашу нішу, тип продукту, який ви пропонуєте споживачеві. Семантичне ядро необхідно для того, щоб SЕО-фахівець в подальшому зміг просувати ваш бізнес. Існують два види збору семантичного ядра. Перший - це зібрання ядра з усього сайту. Другий тип - це збори з кожної сторінки.

Звертаємо вашу увагу на те, що при зборі семантичного ядра не повинно бути помилок. Слова, запити, словосполучення і фрази повинні бути розміщені по частоті. Для будь-якого бізнесу важливо, щоб сайт був максимально зручним для клієнта. Однією з функцій семантичного ядра є адаптація сайту для комфорту клієнта.

Як зібрати семантичне ядро?

Виділяють кілька способів. Перший спосіб передбачає використання ключових слів у таких сервісах, як Yandex Wordstat, планувальник від Google. Зібрати семантичне ядро можна самостійно, але для цього вам знадобиться значний запас часу. Ще один шлях - це звернення в агентство до професіоналів.

Існують кілька способів просування сайту: це контекстна реклама і SEO-просування. У разі, якщо для вас в пріоритеті SEO, вам не обійтися без семантичного ядра.

Робота над концепцією і структурою сайту

На даний момент споживачами цінується логічна простота в усьому: в покупках, продажах, послуги, додатках і т. д. Це ж стосується і сайтів. Заходячи на ваш сайт, людині з перших секунд повинно бути зрозуміло:

  • Хто ви?
  • Чим ви займаєтесь?
  • Що пропонуєте?
  • Яка у вас основна відмінність від інших компаній?
  • Який у вас оффер?
  • Яке УТП?
  • Наскільки великий у вас вибір?
  • Наскільки сильна у вас репутація?
  • На яку приблизно аудиторію розрахований сайт?

Приділіть велику увагу структурі сайту і його наповненню. Поставте себе на місце вашого потенційного клієнта і подумайте над тим, що хотіла би бачити людина на вашому ресурсі і яким повинен бути сам ресурс. Зробіть свій сайт логічно зрозумілим і простим. Приберіть непотрібний контент, зайві значки і символи. Якщо у вас багатосторінковий сайт, то кожна сторінка повинна нести в собі лише ключову інформацію щодо вашої компанії. Радимо вам на сторінці розміщати:

  • унікальну торгову пропозицію;
  • опис товару, послуги, продукту або заходу;
  • основні характеристики і параметри;
  • контактну інформацію;
  • відео або фото товару в дії;
  • вартість і можливості оплати;
  • умови повернення;
  • опис термінів доставки;
  • CTA, або call to action.

Зробивши свій сайт зрозумілим, ваша компанія автоматично набирає очки в очах вашого потенційного клієнта. Відповідно, у вашого клієнта сайт залишить приємні враження від взаємодії і ви збільшите ймовірність того, що до вас будуть звертатися знову і знову.

Структура сайта

Якщо ви хочете, щоб ваша компанія гарантовано виділялася серед великої кількості конкурентів і привертала увагу клієнтів, приділіть увагу брендингу. Над чим вам також необхідно провести роботу?

  • розробка логотипу компанії;
  • виділення фірмових шрифтів;
  • підбір фірмових кольорів;
  • розробка унікального дизайну сайту;
  • робота над створенням унікального контенту.

Дизайн сайту

У 21-му столітті упаковка значить дуже багато. Вона може як залучати, так і відштовхувати клієнтів, як створювати репутацію, так і руйнувати її. Тому при розробці сайту необхідно приділити їй максимум уваги, оскільки вона - це перше, що помітить ваш потенційний клієнт. Радимо поставити себе на місце людини, яка буде відвідувати ваш сайт. Яким ви б хотіли бачити власний сайт? Які колірні рішення повинні в ньому превалювати? Яким повинен бути шрифт і наскільки він буде підходити для вашої цільової аудиторії?

Дизайн сайта

Важливо враховувати той факт, що дизайн, по своїй суті, повинен відображати філософію, цінності і концепцію вашої компанії або бренду. До того ж ваш сайт повинен бути естетично привабливим для вашої аудиторії. Це спонукає її затриматися на деякий час і почати взаємодіяти з вашою компанією.

При розробці сайту настійно рекомендуємо звернутися за допомогою до дизайнера. Обговоріть з ним на консультації всі рішення та ідеї. Якщо ви не орієнтуєтеся в дизайнерських трендах, пошукайте приклади в Інтернеті, які вам подобаються, і обговоріть їх з фахівцем.

Кольорові рішення щодо вашої компанії відіграють важливу роль в її успіху на ринку. Як вам відомо, кожен відтінок викликає певні неусвідомлені реакції і емоції у людини, і кожен колір підходить під певний тип бізнесу. При виборі колористики сайту радьтеся зі своїм дизайнером і враховуйте всі його побажання.

З власного досвіду можемо сказати, що не слід вибирати для сайту надто насичені світла. Вони роблять контент на сайті важким для сприйняття. Найкраще рішення для бізнесу в будь-якій ніші - це пастельні і приглушені тони. Радимо вам ознайомитися з типологією градації відтінків для цього. Вона допоможе вам зрозуміти, які кольори варто поєднувати між собою, а які ні.

Щодо шрифтів хочеться зауважити, що на них теж слід звернути особливу увагу. Справа в тому, що різним типам цільової аудиторії імпонують різні шрифти. Наприклад, жінкам подобаються тонкі шрифти з високими буквами. Такі шрифти найчастіше можна побачити на сайтах салонів краси, брендових магазинів, фотостудій і т. д. На відміну від жінок, чоловіки віддають перевагу більш товстим і об'ємним буквам. З прикладами таких шрифтів ви зможете ознайомитися на сайтах автосалонів, будівельних гіпермаркетів, сайтах чоловічих брендів.

Як бачите, портрет цільової аудиторії і ніша бізнесу відіграють величезну роль навіть при виборі шрифтів для вашого сайту.

Коли ви розробляєте сайт, покладайтеся на фактори UX. Цим терміном позначають рівень комфорту для вашого користувача. Якщо людині імпонує ваш сайт, то він із задоволенням подивиться його сторінки, ознайомиться з каталогом і затримається на деякий час.

Взаємодія людини з сайтом вашої компанії безпосередньо залежить від дизайну. Рекомендуємо вам зробити кілька тестових варіантів і визначити найбільш вдалий для вас.

Коли ви виробили фірмовий стиль, радимо вам дотримуватися його на кожній сторінці вашого ресурсу. Це допоможе створити позитивне враження у ваших відвідувачів. Щоб розуміти, як повинні виглядати кращі сайти, зверніть увагу на сайти світових брендів одягу, косметики, автомобілів, інструментів і т. д.

Верстка сайту

Наступним етапом при створенні сайту є його верстка. Верстка сайту - це процес створення таких макетів, в яких ще немає ніякої інформації, але загальна структура веб-сторінки вже визначена. В такому макеті обов'язковим є наявність HTML і CSS-кодів. Верстка сайту - один з найскладніших процесів при створенні сайту, від якого багато що залежить. Для того, щоб цей етап був виконаний якісно, ​​радимо вам звернутися до послуг верстальника. Погана верстка з поганим кодом може дуже сильно завантажити Ваш сайт, і він буде завантажуватися повільно і виглядати не так, як потрібно.

Радимо вам не економити на верстці, оскільки при наявності помилок ваш сайт ризикує не відображатися в різних видах браузерів у користувачів.

Що стосується смартфонів. В останні роки стрімко зростає частка мобільного трафіку. Це не дивно, оскільки мобільні пристрої - це легкий і простий доступ до будь-якої інформації в будь-якій точці земної кулі. З кожним днем все більше і більше людей виходять в інтернет з мобільних пристроїв, і це факт, який слід враховувати.

Тому вам необхідно адаптувати свій сайт під мобільні пристрої, щоб не втратити потенційних клієнтів при викривленому відображенні сайту на смартфоні.

Контент

Дизайн та оформлення вашого сайту грають важливу роль, але перш за все людина шукає в інтернеті те, що її цікавить. В першу чергу вона шукає відповіді на свої питання. Працюйте над тим, щоб ваш сайт давав певну користь для клієнта, щоб він був інформативним для нього. У такому випадку людина захоче залишитися у вас на сайті і взаємодіяти з ним.

До того ж корисний контент - це непряме спонукання людини не тільки до взаємодії з вами, а й до покупки ваших товарів або послуг.

Схема хорошого контенту для сайту

Наповнюючи сайт контентом, не слід забувати про унікальність. Це сприяє ранжуванню і підняттю вгору в пошукових системах.

Висновок

Як бачите, створення сайту - це непростий процес, який вимагає від людини відповідальності, працьовитості та перфекціонізму. Але це варто того, оскільки результат від якісної роботи сповна окупить всі витрати.

У цій статті ми поділилися з вами основними рекомендаціями. Вони допоможуть вам у створенні якісного сайту, який буде на постійній основі генерувати для вас потік клієнтів.

Сподіваємося, що ця стаття була корисною для вас.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X