fbpx
hello
Головна / Кейси / Збільшення кількості конверсії інтернет-магазина зоотоварів

Збільшення кількості конверсії інтернет-магазина зоотоварів

photo

Послуга: контекстна реклама;

Тематика: інтернет-магазин товарів для тварин;

Цільовий регіон просування: Україна;

Тривалість робіт по контекстній рекламі: 2 місяці;

Загальний бюджет: 10790 грн.;

Мета: збільшити кількість конверсій на сайті, отримати максимум цільових звернень через сайт; знизити вартість залучення одного клієнта.

 Вступ

В даному кейсі буде йти мова про просування інтернет-магазину шляхом контекстної реклами від інтернет-маркетингової студії eMiS. Клієнт раніше намагався вести рекламну кампанію самостійно, що не принесло очікуваного результату у вигляді зростання обсягів продажів. Ми хотіли розвіяти упереджене ставлення клієнта до контекстної реклами, яке склалося завдяки самостійній роботі. Виходячи з цього, перед нами стояло завдання зробити акцент на аналітику, щоб після закінчення першого місяця роботи рекламної кампанії у нас сформувалося повне розуміння, чи окупаються вкладення в рекламу.

Завдання

  • Визначити список ключових запитів для оголошень контекстної реклами
  • Налаштувати рекламну кампанію в Google Adwords
  • Налаштувати ремаркетинг рекламної кампанії в Google Adwords

Роботи по контекстній рекламі

22 квітня ми запустили рекламну кампанію (РК) клієнта. В рамках кожної РК команда eMiS створила групи оголошень. У них були додані ключові слова і оголошення. В Google Adwords створено 3 рекламних кампанії з групами ключових запитів. Цільовими сторінками були обрані підрозділи двох основних категорій «Для кішок» і «Для собак», а також сторінка бренду-виробника корму для кішок і собак. Складено 19 груп оголошень для першої рекламної кампанії, 11 груп для другої і 13 - для третьої. Всього покази велися по 413 ключових запитах. Також в Google Adwords була проведена настройка ремаркетингу для цільових груп користувачів. На сайтах-партнерах були розміщені рекламні банери з кормами для собак і кішок, які показувалися аудиторії вибірково, залежно від тематики сторінки відвідування.

Результати рекламних кампаній в Google Adwords представлені на рисунку:Rezultaty-rk-zoomag-v-Google-Adwords

Результати робіт по контекстній рекламі

За два місяці робіт:

  • кількість замовлень через інтернет-магазин — 35;
  • 3178 відвідувань сайту;
  • всього затрати на рекламу (разом з оплатою наших послуг) — 10 790 грн.;
  • середня ціна за клік — 2,92 грн.;
  • вартість однієї транзакції — 308 грн. 26 коп.;
  • ROI = 66% (На кожну вкладену гривню клієнт отримав 1 грн. 66 коп.).
Крім продажів через інтернет-магазин ще 50% угод здійснюються по телефону. Завдяки каналу контекстної реклами було зроблено ще 30 асоційованих конверсій за першою взаємодією з сайтом. Дохід від конверсій склав 21 071 грн. ROI після обліку всіх конверсій скоєних завдяки контекстній рекламі = 154% (на кожну вкладену гривню клієнт отримав 2 грн. 54 коп.).

Висновки

Один показник ROI по РК варто всіх показників якості рекламної кампанії. Адже, в кінцевому підсумку, ні хороший CTR, ні потужний трафік ще не гарантують продажів. ROI, навпаки, є наслідком реальних продажів, тому краще будь-якого іншого показника описує ефективність настройки рекламної кампанії. Ще кілька фактів. За перший місяць робіт оголошення клієнта побачили 19 787 користувача і 3 178 з них перейшли на сайт. Середній показник CTR за вказаний період склав 16,06%. Оголошення в середньому показувалися на позиції 1.2, тобто в ТОП-3 (верхня частина сторінки) при середній ціні за клік 2,92 грн.
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X