fbpx
hello
Головна / Кейси / Зростання кількості продажів інтернет-магазину за рахунок впровадження сервісу «зворотний дзвінок»

Зростання кількості продажів інтернет-магазину за рахунок впровадження сервісу «зворотний дзвінок»

photo
Тематика: Комплексне постачання офісів, підприємств витратними матеріалами. Цільовий регіон: вся Україна.

Важливість відстеження дзвінків

Кожен рекламодавець зацікавлений в аналізі та оцінці ефективності свого бізнесу. Для аналітики найчастіше використовуються Google Analytics і Yandex Metrika. Однак з їх допомогою неможливо повністю відстежити ефективність реклами, якщо значна частка конверсій припадає на дзвінки. Приблизно 2/3 користувачів оформляють замовлення після дзвінка менеджерам сайтів електронної комерції. Дзвінок по телефону залишається досить важливим способом налагодити комунікацію і забезпечити лояльність потенційного клієнта. Але далеко не всі враховують важливий момент зворотного дзвінка.

Підвищення кількості дзвінків

Підвищення кількості дзвінків і замовлень без реклами, зміни функціоналу сайту досить важливе питання. Рішення - допомога віджетів зворотного зв'язку. З усіх джерел трафіку можна виділити 2 основних:

Джерело

Відвідування

Цілові виклики

% конверсій, який припав на дзвінки

Google

10032

186

0,59%

Yandex

6864

87

0,45%

Частка дзвінків досить висока, проте показник можна підвищити! У цьому допомагає форма замовлення зворотного дзвінка. Користувач вказує номер телефону, на який, через деякий час, система під'єднує менеджера відділу продажів. Виглядає ця форма приблизно наступним чином:

forma-zvonka

Варто відзначити, що чим нижче час, відведений на реальне очікування дзвінка, тим більша ймовірність здійснення конверсії за підсумками дзвінка.

Впровадження даного віджету і підвищення кількості дзвінків

За 3 місяці до впровадження даного функціоналу було отримано 273 дзвінка, через 3 місяці після оновлення - 417 дзвінка, при цьому 129 з них завдяки формі зворотного дзвінка. Дані за джерелами трафіку після впровадження віджета:

Джерело

Відвідування

Цільові виклики

Співвідношення дзвінків до трафіку

Google

13078

284

2,17%

Yandex

7890

133

1,69%

З викладених вище даних можна вирахувати, що даний функціонал підвищив кількість дзвінків на 52,75%. А співвідношення кількості дзвінків до трафіку майже в 4 рази.
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X