hello
Головна / Як підвищити продажі сайту

Як підвищити продажі сайту

case

Дубльований контент і майбутні наслідки

Працюючий сайт - це свого роду стелаж, де кожен відвідувач швидко і легко може знайти потрібну йому інформацію. А ось інформаційне наповнення цього стелажу в будь-якому вигляді, доступному до сприйняття і копіювання на диск (текст, фото, відео, графік, таблиця) називають контентом. Над створенням контенту працюють люди, а значить, вміст інтернет ресурсу є продуктом їх інтелектуальної праці і підл...

case

Особливості просування сайту на захід

Перш ніж приступити до розширення власних ринків і пропонувати свої послуги або ж товари за кордоном, слід врахувати кілька особливостей просування інтернет-послуг за кордоном. Перед тим як приступити до просування сайту в іншій країні слід провести; Аналіз специфікиАналіз конкурентівСтворити план просування. Аналіз специфіки ринку Перш ніж пропонувати на незнайомому раніше ринку свої...

case

Коли краще робити розсилку

Дуже багатьом відома обставина, коли невідомо в який саме час потрібно розсилати той чи інший тип кореспонденції. Клієнти багатьох компаній по просуванню сайтів задають дуже часто практично одні й ті ж питання - коли відправляти повідомлення про акцію потенційним клієнтам? Що краще відправити в свято або в переддень свята? І таких питань дуже багато. На щастя для багатьох є досить велика статисти...

case

Як зробити аналіз ніші (осередку) для англомовного сайту

Перш ніж зайнятися пошуковим просуванням інтернет-проекту, потрібно провести детальний «огляд» ніші. Зробити це необхідно, перш за все, для того щоб: Визначити для себе яка тут ситуація;Які способи просування вже використовуються і ким;Яка специфіка спостерігається;Хто які сильні та слабкі сторони має;Яка перспектива трафіку тут. Якщо коротко, то аналіз ніші необхідний, для того щоб розібра...

case

10 помилок юзабіліті сайту, які знижують конверсію

Кожен Інтернет-проект має свій показник успішності, який в «професійних» колах називають коефіцієнтом конверсії. Визначається він як процентне співвідношення кількості користувачів, які виконали якусь конкретну дію, до загальної кількості відвідувачів сайту або ж поточної сторінки. Як і кожен показник, коефіцієнт конверсії має ряд негативних факторів, які Іван Роговченко (фахівець компанії Seomar...

case

Навіщо потрібна мобільна версія сайту

У Рунеті близько 20% трафіку зайнято мобільними операційними системами. Цей показник невпинно зростає. У такій ситуації багато власників замислюються над тим, чи варто випускати мобільну версію свого сайту, адже мова йде про абсолютно нову аудиторію. Протягом тривалого часу в розробці сайтів традиційно стали використовувати адаптивний дизайн, який підходить під будь-яку роздільну здатність екр...

case

Що таке А/В або спліт-тестування сайту?

Для просування сайту велике значення має проведення тестування різних показників його діяльності, аналіз результатів. Але, мабуть, найбільш важливо з'ясувати, який дизайн ресурсу приносить найбільші дивіденди і за допомогою зручності в користуванні нарощувати прибуток. В першу чергу потрібно розібратися, що мається на увазі під А/В-тестуванням. Split (А/В) тестування - ефективна методика до...

case

Що таке воронка продажів?

Щоб глибше зрозуміти значення поняття «воронка продажів», її мету, завдання, найкраще вивчати його на прикладах. Визначення воронки продажів наступне: це схема розподілу потенційних покупців по етапах укладення угоди, починаючи з першого контакту, і закінчуючи продажем товару / послуги. У кожному бізнесі перевага віддається конкретним способам залучення аудиторії. Наприклад, для розкрутки с...

case

Основні показники ефективності інтернет-магазину

Key Performance Indicators (KPI) - це основні показники ефективності розвитку бізнесу. Інтернет-магазини мають одну вагому перевагу - прозорість спостереження KPI, тому мають можливість оптимізації всіх процесів діяльності для нарощення бізнес-обертів. Аналізуючи KPI, власник ресурсу повинен задатися наступними питаннями: Якої мети я хочу досягти для свого віртуального магазину?Від чого зал...

case

Як вибрати SEO-компанію та контролювати її роботу

Просування в пошукових системах - дуже молодий, але популярний вид бізнесу. Наш ринок не може похвалитися достатньою кількістю SEO-компаній, які були організовані справжніми професіоналами. Велика частина агентств з'явилися лише тому, що виник ринок. В основному всі власники SEO-компаній в свій час були звичайними фрілансерами, а пізніше стали наймати помічників, передаючи їм виконання деяких зав...

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X