fbpx
hello
Головна / Блог / Створення сайту: на що звернути увагу

Створення сайту: на що звернути увагу

photo
giphy

З кожним днем все більше людей використовують інтернет-майданчики для покупок товарів або послуг. Це дійсно зручно і економить значну кількість часу і коштів. Тому все частіше підприємці розширюють свій бізнес завдяки виходу в інтернет-простір. У даній статті ми розглянемо кілька важливих критеріїв, якими повинен володіти продаючий сайт. Ця стаття буде корисною не тільки для тих, хто збирається створити сайт, але і для аналізу існуючого ресурсу. Отже, приступимо.

1. Вибір CMS сайту

Основою ефективної роботи сайту та його управління є CMS. Дана система дозволяє адмініструвати сайт: наповнювати контентом, редагувати вміст і керувати робочими процесами. І саме від неї залежить повноцінне функціонування ресурсу, швидкість завантаження, а також правильне відображення елементів. Ми розглянемо найпопулярніші з них:

WordPress

Це одна з найпопулярніших CMS, яку знають і використовують у всьому світі. Вона відмінно зарекомендувала себе платформою для створення сайту з високим юзабіліті. WordPress використовується як для створення простих одностранічнік і сайтів-візиток, закінчуючи розробкою невеликих інтернет-магазинів і корпоративних сайтів.

Joomla

Joomla - це багатофункціональна система управління сайтом. Ця CMS відрізняється своєю гнучкістю і забезпечує багатий функціонал сайту. Однак Joomla трохи складніше для адміністрування сайту, ніж інші CMS, але має більше можливостей.

Opencart

Дана CMS є ідеальним рішенням для створення інтернет-магазину. Весь функціонал підбирається безпосередньо для вашого проекту, з можливістю його подальшого розширення. З точки зору користувача система проста і інтуїтивно зрозуміла. Ми б віднесли її до вибору №1 для створення інтернет-магазину.

1C-Bitrix

Content-Management-System

Професійна система управління сайтом, розроблена двома компаніями 1С та Bitrix. Поєднує в собі зручний функціонал і інтеграцію з 1С. Підходить для інтернет-магазинів, корпоративних сайтів, порталів, і інше. Дуже зручна у використанні і чудово підходить для сайтів будь-якої складності. Створення сайтів на Бітрікс - відмінне рішення для інтернет-бізнесу.

2. Адаптивний дизайн сайту

Desktop-mobile-tablet

Мобільних користувачів в даний час все більше, тому якщо не хочете втратити великий сегмент клієнтів, варто звернути увагу на цей важливий аспект. Що з себе являє адаптивний дизайн? Існує багато варіантів пристроїв для користування інтернетом: вони розрізняються розміром екрану і дозволом. І щоб сайт виглядав однаково добре на всіх можливих пристроях слід використовувати адаптивну верстку. Погодьтеся, чи будете ви робити покупку на сайті, де не зовсім коректно відображається інформація? Природно, користувач не буде розбиратися що до чого і відразу ж піде до ваших конкурентів. На етапі адаптиву дизайнери спільно з верстальниками створюють оформлення мобільної версії сайту. Вміст сайту при необхідності скорочують, регулюють розмір інформаційних блоків, не перевантажуючи інформацією користувачів. У підсумку отримуємо ресурс, який можна використовувати в різних браузерах і пристроях.

3. Просування

prodvizhenie

Багато починаючі власники на етапі створення сайту зовсім забувають про його подальше просування. Найкраще закладати основу для просування ресурсу в самому початку. Це стосується SEO просування. Хороші веб-студії починають розробку спільно з SEO-фахівцями, які опрацьовують юзабіліті сайту, правильну структуру і оптимізують контент для пошукових систем. Ми вже докладно описували переваги SEO просування в нашій статті “Для чого потрібно SEO просування сайту”, тому не будемо детально зупинятися на цьому пункті. Паралельно зі створенням ресурсу можна проводити кампанії SMM-просування, накопичуючи клієнтську базу і "підігріваючи" клієнтів до відкриття сайту. Завдяки соціальним мережам ви можете отримувати перші продажі ще до створення ресурсу. Для швидкого старту продажів можна використовувати контекстну рекламу. Це один з найбільш гнучких інструментів онлайн-маркетингу, але дає ефективний результат в перші дні запуску кампанії.

4. Юзабіліті сайту

usability

Юзабіліті - це зручність використання ресурсу користувачем, на яку слід орієнтуватися, якщо вам потрібні продажі. Користувач, який зайшов на сайт повинен інтуїтивно розуміти, де можна знайти необхідну інформацію або товар, як зробити покупку або працювати з онлайн-калькуляторами. Якщо ваш сайт віддалено нагадує лабіринт, користувач просто не захоче витрачати час на пошуки і піде до ваших конкурентів. Тому варто подбати про це ще на етапі створення сайту.

5. Зворотній зв'язок

konverse

Ви, як продавець, повинні піклуватися про своїх покупців. Тому вкрай важливо давати зворотний зв'язок. Крім телефонів, електронної пошти та сервісів швидкого відправлення повідомлень, використовуйте в своїй роботі онлайн консультант. Цей сервіс збільшує показники конверсії в рази при правильному використанні. Відповіді на питання більшість потенційних покупців хочуть отримати в більш зручній формі. І швидше отримати відповідь не виходячи з браузера завдяки чату онлайн підтримки. Для того, щоб онлайн консультант працював найефективніше, намагайтеся відразу ж відповідати на питання клієнта, не змушуючи його чекати. Налаштуйте автоматичне вітання і прохання поставити запитання. Також можна використовувати функцію замовлення дзвінка. Користувачеві вашого сайту має бути зручно, тому надайте йому кілька способів зв'язатися з вами.

6. Рекомендовані або супутні товари

Нерідко на сайтах можна зустріти блоки рекомендованих або супутніх товарів. Це ще один спосіб збільшити продажі. Тому на етапі створення сайту ви можете впровадити дані доповнення.

  • “З цим товаром часто купують”

Додаткові продажі - це відмінний інструмент для збільшення середнього чека. Пропонуйте своїм клієнтам додаткові товари, наприклад при купівлі смартфона, можна запропонувати клієнтові навушники, портативну батарею, чохол, захисне скло і т.п.

  • “Разом дешевше”

Запропонуйте потенційному покупцеві знижку при покупці декількох супутніх товарів. Наприклад, при покупці ліжка, запропонуйте клієнту знижку на придбання матраца.

  • “Популярні товари”

Запропонуйте користувачеві ознайомитися з вашими хітами продажів. Клієнт завжди звертає увагу на блок популярних товарів, які найчастіше вибирають ваші покупці. Цей блок найкраще виводити на головну сторінку.

  • “Новинки”
Features_160_3

Передбачте на своєму сайті блок, де будуть розташовуватися новинки товарного асортименту. Запропонуйте користувачам ознайомитися з ними на головній сторінці.

Висновки

Створення сайту, що продає досить трудомісткий процес, що вимагає злагодженої роботи багатьох фахівців, починаючи від програмістів, дизайнерів, верстальників, закінчуючи SEO-фахівцями, маркетологами, копирайтерами і т.д. Починаючи бізнес в інтернеті, намагайтеся поєднати процес розробки з просуванням, враховуйте необхідність адаптивного дизайну, а також закладіть необхідний для вашого ресурсу функціонал. Автор: Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу Читайте також:

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X