fbpx
hello
Головна / Блог / Що таке smm-копірайтинг: секрети успішного просування в соціальних мережах

Що таке smm-копірайтинг: секрети успішного просування в соціальних мережах

photo

Соціальні мережі - потужна рекламна майданчик, яка може використовуватися для продажу товарів, просування особистого бренду або репутаційного маркетингу. Для залучення клієнтів і підтримки невгасаючого інтересу користувачів, необхідний якісний контент. SMM-копірайтинг - це написання інформаційних та продаючих текстів, які адаптовані для соцмереж і є частиною SMM-просування.

Основы СММ-копирайтинга

Ключова вимога - якість матеріалів. Вони повинні бути лаконічними, цікавими і корисними, а щоб підібрати теми, актуальні з урахуванням характеристик цільової аудиторії, потрібна стратегія. Для розробки контент-плану необхідно:

  • скласти портрет своєї ЦА (вік, стать, інтереси);
  • вивчити інформацію в пабліках і на сторінках конкурентів;
  • визначити перелік тематик, які привернуть увагу;
  • продумати візуальне оформлення.

Основне завдання - говорити з передплатниками на одній мові. Для салону краси не підійдуть складні тексти з численними термінами, в той час як від медичного центру користувачі чекають експертної думки. Важливий баланс, а також завуальований заклик до дії в кожній публікації - матеріал повинен викликати бажання залишити коментар або зробити репост.

SMM-копірайтер: важливі вимоги

Пости в соціальних мережах відрізняються від написання звичайної статті. Користувач переглядає публікацію за кілька секунд, тому потрібно «зачепити» з першого речення, щоб матеріал був прочитаний повністю. У СММ-копірайтингу потрібно дотримуватися наступних вимог:

  • Стислість і лаконічність - довгі тексти часто залишаються поза увагою, тому так важливо повно сформулювати основну думку без зайвої «води».
  • Оригінальність - креатив чіпляє, що мотивує прочитати публікацію повністю.
  • Актуальність - розуміння інтересів цільової аудиторії допоможе грамотно «грати» на почуттях і перевагах, що призведе до поширення і збереження постів, а відповідно прискорить просування сторінки.

Алгоритми соціальних мереж досить вимогливі, тому від SMM-копірайтера потрібна висока продуктивність і постійна залученість. Пости повинні виходити регулярно, навіть короткострокове зниження активності може серйозно зіпсувати статистику. Тому так важливо сформувати довгостроковий контент-план, щоб публікувати матеріали щодня.

Написання продаючих текстів для соціальних мереж

Прямий продаж в соціальних мережах небажаний - це сприймається, як спроба нав'язати товар, тому призводить до зворотного ефекту. Користувачі заходять в Instagram або Facebook, щоб розслабитися і дізнатися останні новини, а не замовити продукцію, тому будь-яка реклама повинна бути акуратно прихована. Корисно використовувати такі прийоми:

  • Робота з запереченнями - завжди є причини, за якими потенційний покупець відмовляється від покупки. Варто присвятити окремий пост кожної з них, детально описавши переваги, які з лишком здатні окупити цей недолік.
  • Відгуки - публікація повідомлень вдячних клієнтів сама по собі корисна, але й тексти описують популярність товару, будуть сприйняті прихильно.
  • Вигоди і акції - короткі рекламні повідомлення, які допоможуть повідомити про спеціальні пропозиції, що діють протягом обмеженого періоду часу.

Щоб збільшити число передплатників, корисно використовувати рекламу на інших сторінках і спільнотах. В цьому випадку текст повинен бути ємним і одночасно виразним, щоб навіть коротке повідомлення викликало бажання ознайомитися з іншими публікаціями.

Інформаційні матеріали для просування в соціальних мережах

Багато починаючих СММ-копірайтерів допускають однакову помилку - нудні пости. В результаті, корисна публікація, на яку було витрачено багато часу, залишаються непоміченою - користувачі просто прокручують її. Уникнути цього допоможуть кілька простих, але ефективних прийомів:

  • Яскраві заголовки - інтрига залучає, головне щоб основний матеріал в результаті не розчарував.
  • Емоції - ділячись враженнями, нарікаючи на невдачі, розповідаючи про успіхи, вдається підтримувати контакт з аудиторією, ініціюючи живе спілкування.
  • Структурування тексту - обов'язкові абзаци, списки. Матеріал повинен бути розбитий на кілька окремих уривків, які добре виглядають візуально і відмінно сприймаються.

У тексті потрібен прихований заклик до дії - пропозиція обговорити матеріал або розповісти про власний досвід. Цікавий, «живий» контент - основа успішного просування сторінки, яка допоможе швидко завоювати популярність. А щоб гарантовано отримати результат, варто довірити цю задачу професійному SMM-копірайтеру студії інтернет-маркетингу eMiS - і тексти порадують лаконічністю, а головне, будуть прихильно сприйняті передплатниками.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X