fbpx
hello
Головна / Блог / E-mail маркетинг: секрети від наших фахівців

E-mail маркетинг: секрети від наших фахівців

photo

Що ви знаєте про успішні емейл-розсилки? Багато хто не вважають подібні маркетингові кампанії повноцінним інструментом збільшення продажів. Однак чому тоді їм все ще користуються гіганти бізнесу? Відповідь на це одна: якщо e-mail розсилка не принесла результатів, значить ви десь допустили помилку. У сьогоднішній статті ми розглянемо декілька порад від фахівця EMIS по e-mail маркетингу - Івана Титаренко.

1. Проаналізуйте базу клієнтів і інтереси ЦА

Будь-яку маркетингову кампанію необхідно починати з аналізу. Це гарантує максимально ефективний результат. Іноді специфіка товарів або послуг просто не підходить для активних продажів через поштову розсилку. Ухвалення рішення про покупку у передплатника після отримання листа зазвичай триває в терміни від декількох хвилин до декількох днів. Тому подібні кампанії частіше спрямовані на імпульсивні покупки. Воронка продажів в такому випадку дуже проста:

  • відкриття листа;
  • клік по посиланню;
  • перехід на посадкову сторінку;
  • оформлення замовлення.
1

Чому, наприклад, не можна прийняти рішення про покупку автомобіля відразу після прочитання мейла? Процес прийняття рішення довший (може займати від декількох місяців). Однак це не означає, що для даного типу бізнесу не можна використовувати e-mail маркетинг. Зазвичай в основу стратегії входить демонстрація переваг товару чи послуги, приклади успішного використання, відео відгуки клієнтів, а також стимуляція контакту завдяки наданню демо-версії, безкоштовного участю в вебінарі і т.п. дій, які зацікавлять клієнта. За допомогою онлайн розсилки можна не тільки продавати, а й збільшити лояльність існуючих клієнтів, ознайомлюючись їх з новинками асортименту, акціями або надаючи цікаву і корисну інформацію. Тому перед початком вивчіть потреби своїх клієнтів, проаналізуйте, яка стратегія ведення емейл розсилки підходить для вашого бізнесу.

2. Сегментуйте базу клієнтів

Від розсилок "для всіх" буде мало результату. Спробуйте розділити свою аудиторію на кілька сегментів, адже навіть найпростіша сегментація збільшує показник відкриття листів на 15%! Якщо ви добре знаєте свою аудиторію, вам не складе труднощів поділити їх на потрібні групи. Як приклад ви можете використовувати даний розподіл:

  • Місце проживання.
  • Пол передплатника.
  • Вік.
  • Область інтересів.
  • Професія.
  • Поведінкові чинники.
fazer-testes-blog

Щоб дізнатися своїх клієнтів краще, спробуйте надати їм невелике опитування. Нехай він буде дуже простим і швидким в заповненні, щоб не викликати негативу. Таким чином, ви отримаєте багато даних про вашу аудиторію, які можна використовувати, щоб поліпшити показники конверсії і точно потрапити в ціль. Крім цього, ви сформуєте список активної бази аудиторії, до якої краще використовувати окрему стратегію.

3. Створіть якісний контент-план

Що любить ваша цільова аудиторія? Чим цікавиться певний віковий сегмент? Ставте собі більше запитань, щоб ефективніше "промацати грунт" і створити дійсно якісний контент. Дуже важливо розробити план "торкань" з клієнтом. Підготуйте ланцюжки листів для різних сегментів вашої аудиторії, щоб максимально зацікавити і знайти до них підхід.

4. Називайте клієнта за ім'ям

Цей фактор більше психологічний. Клієнт повинен відчувати, що ви звертаєтеся особисто до нього. Це автоматично збільшує лояльність і сприяє залученню в текст листа. Використовуйте цю просту і хитру методику і помітите результат.

5. Вказуйте, яким чином користувач отримав листа

На перший погляд, трохи дивне твердження. Однак аналіз багатьох e-mail кампаній дозволяє зрозуміти, що для клієнта важливо зрозуміти, хто надіслав йому лист і звідки у вас його контакти. Розкажіть трохи про себе і поясніть звідки у вас його поштова адреса.

48% користувачів відправляють листи в спам, якщо вони не знають того, хто їм їх надсилає!

20-Email-marketing-Tools

Спробуйте нагадати клієнту, що він зробив у вас покупку і поцікавтеся його думкою про неї. Це найкраще робити в першому листі.

6. Краще рідше, але цікавіше!

Не варто робити розсилки занадто часто, це викликає негатив з боку передплатників. Оптимальна частота розсилки для кожного сегмента індивідуальна, найкраще проводити тестування і дивитися як реагує аудиторія. Ми радимо проводити розсилку не частіше 1 разу на тиждень. Подбайте не про кількість контенту, а про його корисність і якість. Набагато краще скоротити кількість листів і запропонувати клієнту цікаву інформацію, ніж завалити його мейлами з "сміттям", щоб потрапити в спам.

7. Правильно аналізуйте показники

Не менш важливим етапом є аналіз підсумкових показників розсилки. На які показники варто звертати увагу після запуску?

  • Показник доставлених листів.
  • Показник відкриття листів.
  • Показник переходів.
  • Показник відписок.
  • Додавання в спам.
ecommerce-email-650x303

Обов'язково проводьте А/В тестування, яке дозволить точно зрозуміти, що вважає за краще ваша аудиторія. Експериментуйте з заголовками, з оформленням листів і закликами до дії. Бажано попередньо розмітити всі цільові кнопки і елементи з посиланнями за допомогою UTM розмітки, щоб потім було простіше робити аналіз і успішно покращувати якість розсилок!

Висновки

Використовуйте емейл-розсилку для контакту з вашими клієнтами, намагайтеся якомога точніше дізнатися їх інтересів для створення ефективної стратегії. Обов'язково проводьте сегментацію бази і працюйте з кожною групою окремо. Обов'язково користуйтеся спеціальними сервісами по відправці листів. Розвивайте свій бізнес і пробуйте нові методи просування! Високих вам продажів!

Автор: Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу

Читайте також:

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X