fbpx
hello
Головна / Блог / Landing page: всі за і проти

Landing page: всі за і проти

photo

Я думаю, будь-який підприємець в наш час розуміє, наскільки важливим є сайт для створення прибуткового бізнесу. Це один з найпопулярніших інструментів для збільшення потоку клієнтів, позиціонування компанії в інтернет-просторі або збільшення лояльності у вже існуючих клієнтів. Сьогодні ми поговоримо про певний тип сайту, який зараз на піку популярності - Landing page, він же лендінг. Чи варто вибирати лендінг і яку користь він несе для бізнесу, розглянемо докладніше в нашій статті.

Що таке Landing page?

1454302611899_bulletin

Ці два слова швидко увійшли в сучасний інтернет простір і завоювали величезний сегмент користувачів. Давайте для початку докладніше розберемося, що з себе представляє Landing page: Landing page - це простий односторінковий сайт, метою якого є захоплення контактних даних потенційного клієнта. Така сторінка не має великого функціоналу, складної навігації або великої кількості тексту. Вона призначена для того, щоб ознайомити користувачів з товаром або послугою і підштовхнути до вчинення цільової дії (наприклад, залишити заявку, замовити дзвінок, підписатися на розсилку і т.п.). Проте, цей ресурс здатний продавати на 15-30% ефективніше, ніж той самий інтернет-магазин. З чим це пов'язано? Лендінгем прийшов до нас зі Сполучених штатів, де ще 10 років тому він був створений інтернет-маркетологами. Завдяки жорсткій конкуренції на ринку, сайти удосконалювалися з величезною швидкістю, проте клієнтам було все складніше зрозуміти, чим відрізняються між собою сайти, і яку користь вони отримають, якщо виберуть ту чи іншу компанію. При створенні лендінгу структура була мінімізована, зайвий контент був прибраний і вся інформація розміщувалася всього на одній сторінці. Це дозволило акцентувати увагу користувача на найважливіших аспектах, які компанія хоче донести. У підсумку, невеликий масив інформації дозволяє сфокусуватися на пропозиції компанії, що продає контент, котрий підштовхує до скоєння дії, а яскравий привабливий дизайн збільшує лояльність потенційних покупців. Ви все ще сумніваєтеся, що лендінг - це не дієво?

Плюси і мінуси односторінкових сайтів

Коли ви вже знайомі з принципом роботи однострінковиків, можемо розглянути їх переваги і недоліки. Для вашої зручності ми створили таблицю порівняння плюсів і мінусів використання лендінгів.

Плюси Landing page

Мінуси Landing page

Висока конверсія з відвідувача в контакт.Неможливо просувати через SEO.
Чудово підходить в якості "посадкової" сторінки для рекламиМаленький функціонал.
Інформація доноситься тезисно і основними смислами, добре сприймається до прочитання.Не може бути єдиним каналом комунікації з аудиторією.
Чи не відволікає користувача від здійснення цільової дії.Висока конкуренція з багатосторінковими сайтами в популярних нішах
Швидкий процес розробки і невисока ціна.Цільова сторінка продає тільки один товар або послугу і не підходить для просування великого асортименту.
Проста структура і навігація. 
Швидка швидкість завантаження ресурсу. 
Landing-Page-Conversions

На мій погляд, найбільш "жирним" плюсом Лендінзі є те, що він ідеальним чином підходить в якості посадкової сторінки для контекстної реклами. Завдяки цій властивості ви можете дуже швидко налагодити продаж, збільшити конверсію і за короткий період отримати перший прибуток. Швидкому старту також сприяє відносно невисока вартість і невеликі терміни розробки (якщо порівнювати зі звичайними сайтами або інтернет-магазинами). Це робить лендінги такими популярними у підприємців, а особливо у початківців. До речі, якщо ви тільки плануєте розпочати свій бізнес в інтернеті, прочитайте нашу статтю 6 простих кроків, як почати свій бізнес в інтернеті. У ній ми зібрали цікаву інформацію, про те, як правильно діяти в самому початку шляху і як закласти міцний фундамент для подальшої діяльності.

Для якого типу бізнесу підходить лендінг?

Безсумнівно, лендінг - дуже зручна штука, проте він підходить не для будь-якого типу бізнесу, вірніше, його можна використовувати не зовсім продуктивно. Наведу приклад декількох популярних сфер, в яких потрібно "правильно" використовувати даний тип сайту.

Оптова торгівля

Якщо ви займаєтеся оптовою торгівлею, ви можете використовувати лендінг пейдж як доповнення до вже існуючого інтернет-магазину або сайту-візитки. Ці сайти будуть вирішувати різні завдання. Наприклад, Landing page буде збирати потенційних клієнтів завдяки закликам до дії і фокусуванні цільової аудиторії, а інтернет-магазин, в свою чергу, надасть доступ до товарного каталогу і монетизує отриманих клієнтів.

Сфера послуг

Якщо ви займаєтеся наданням послуг, то односторінковий сайт однозначно для вас! Особливо актуальним він буде, якщо послуг не більше 3-х. Додайте в лендінг детальну інформацію про послугу, схему роботи з вами, переваги, відгуки задоволених клієнтів і кілька форм захоплення. Контент обов'язково повинен бути продаючим, подаватися в зручній формі і залучати користувачів. Якщо ви надаєте більше 3-х послуг, то лендінг не буде хорошим рішенням. Це буде перевантажувати сторінку надлишком інформації, а якщо ви пам'ятаєте, головний плюс лендінгу - це простота і якість подачі інформації. В даному випадку рекомендуємо вам створити сайт-візитку або кілька лендінгів (окремо під кожну послугу). Другий варіант дозволить детальніше структурувати свою цільову аудиторію і отримати відмінні показники конверсії.

Роздрібна торгівля

shutterstock_196546289

Ми вже писали вище, що основне завдання односторінковика конвертувати користувача в лід. І цей тип сайту можна використовувати практично для будь-якого типу бізнесу, проте є один виняток - роздрібні магазини. Вірніше, роздрібні магазини з великою кількістю товарів. Лендінг прекрасно відобразить переваги одного товару або декількох зі схожими властивостями, однак не варто використовувати одностранічнікі для більшої кількості товару. Зробити з нього інтернет-магазин не вийде, а мала кількість товару не буде так сильно мотивувати до покупок, коли спочатку людина шукає асортимент.

Висновки

Лендінг - це відмінний спосіб заявити про себе в інтернет співтоваристві. Цей ресурс прекрасно справляється зі своїм завданням по забезпеченню високої конверсії. Однак варто розуміти, що для повноцінного розвитку бізнесу його варто використовувати спільно з іншими інструментами маркетингового просування, наприклад, такі як контекстна реклама і SMM просування. Для даного ресурсу не підходить тільки SEO просування, його краще використовувати для багатосторінкових сайтів, де більше контенту і об'ємніше структура. При правильному використанні лендінг пейдж стане потужним інструментом для ведення онлайн-бізнесу. Автор: Манько К., фахівець з контент-маркетингу Читайте також:

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X