fbpx
hello
Головна / Блог / Контекстна реклама: швидкий старт продажів

Контекстна реклама: швидкий старт продажів

photo
На сьогоднішній день, понад 60% населення мають доступ в інтернет і регулярно використовують його в повсякденному житті. Хтось шукає для себе корисну інформацію, робить покупки або спілкується, а хтось будує бізнес в інтернеті і отримує відмінні результати. Але як заявити про себе в інтернет-просторі? В цьому випадку прекрасно підійде контекстна реклама. Контекстна реклама - це інтернет-реклама, стосується вмісту сторінки сайту, яка дозволяє охопити великий масштаб зацікавленої аудиторії в пошуковій видачі. Іноді маркетингові-агентства кажуть своїм клієнтам про те, що контекстна реклама є дуже дорогою і не завжди ефективним методом інтернет-просування. Ми не розділяємо їх думку і спробуємо довести вам, що завдяки контексту можна добитися відмінних результатів, не зливаючи бюджети.

1. Миттєвий результат

Найголовнішим перевагою контекстної реклами є миттєвий результат. Якщо ви тільки створили сайт і про органічну видачу поки не можете і мріяти, тоді без використання контекстної реклами взагалі складно уявити налагодження продажів. Наприклад, Seo просування приносить перші результати після перших 3-х місяців робіт над оптимізацією ресурсу. (Детальніше про цей метод просування ми розповідали в нашій статті.) Контекстна реклама приносить перші результати вже через кілька годин після запуску. Це дозволяє швидко заявити про себе в інтернет-просторі і отримувати прибуток.kr1

2. Медіа-планування

Ефективна рекламна кампанія починається з робіт по медіа-плануванню. Це дозволяє враховувати зовнішні (сезонні коливання, рівень конкуренції, попит на продукцію) і внутрішні можливості сайту (конверсійні можливості, юзабіліті, цілі з продажу, переваги компанії). На етапі планування проводяться роботи по збору та аналізу інформації, проводиться створення стратегії просування, виводяться бюджети, які будуть досягнуті виходячи з прогнозованих результатів. Це дозволяє більш детально вивчити ситуацію на ринку, а також врахувати сильні і слабкі сторони компанії.

3. Оплата в рамках бюджету

Ще однією перевагою PPC є можливість регулювання бюджетів просування. Цей інструмент досить гнучкий і спільно з фахівцем ви можете підібрати оптимальний бюджет для досягнення бажаних результатів. Налаштування рекламної кампанії можливе навіть під самий мінімальний бюджет. Крім того, оплата за кампанію проводиться не відразу. Облік проводиться за переходами, після яких користувач переходить на сайт. Тільки після цього відбувається списання бюджету замовника (певна сума закладається заздалегідь). Для того, щоб дізнатися докладніше як формується бюджет контекстної реклами і отримати детальний розрахунок переходьте за посиланням.

4. Можливість детальної настройки рекламної кампанії

Контекстна реклама є дуже гнучким інструментом інтернет-маркетингу, це все завдяки її крапкового налаштування. Ви можете вказувати:
  • бажаний час показу рекламних оголошень;
  • розміщення по регіону;
  • майданчики, на яких буде розміщуватися реклама;
  • соціально-демографічні параметри;
  • бюджет кампанії;
  • тип пристрою.
Наприклад, ви легко можете показати рекламу обладнання з виробництва бахіл генеральному директору компанії по виробництву медичних товарів з, припустимо, Харкова, знаючи, що він любить відвідувати на обідній перерві блоги автомобілістів з телефону на операційній системі iOS. Показуйтесь в обраному регіоні, в певні години, на обраних майданчиках, за обраними цінами, на обраних пристроях. Який вид реклами може надати стільки ж можливостей? web-design-521x377

5. Підвищення впізнаваності бренду

Контекстна реклама не нав'язує вміст, а дає можливість людині самостійно перейти на конкретний сайт для отримання інформації, яку він хотів знайти, вводячи запит в пошуковий рядок браузера. До того ж, ви оплачуєте рекламу тільки в тому випадку, якщо користувач перейшов по оголошенню на ваш сайт! Показ рекламного оголошення без переходу абсолютно безкоштовний. Це дозволяє збільшити лояльність і впізнаваність бренду.

6. Залучення цільової аудиторії

При правильному запуску рекламної кампанії ваші оголошення побачать лише ті користувачі, які дійсно зацікавлені в покупці певних товарів і послуг - головне, правильно підберіть список ключових запитів. Відбивши у тексті свого оголошення різні нюанси, наприклад, нижній ціновий поріг або марку пропонованої техніки, ви зможете виключити незацікавлених відвідувачів. Таке залучення цільової аудиторії збільшить потік клієнтів в рази. ppc

7. Геолокація

Контекстна реклама - це не тільки велике охоплення аудиторії, це ще і націленість на певний регіон. Під час налаштування рекламного оголошення ви можете вказати прив'язку до географічного розташування компанії, а також бажаний час показу. Це дозволяє зробити показ реклами можливим в будь-якій точці світу в будь-який зручний час, цілеспрямовано доносячи рекламну інформацію до потенційної клієнтури.

Висновки

Використовуйте контекстну рекламу в якості основного або додаткового методу просування вашого ресурсу. При грамотній настройці цей маркетинговий інструмент дає швидкий і якісний результат у вигляді цільових відвідувачів. Якщо ви не маєте уявлення, як налаштовується рекламна кампанія, краще не експериментуйте в її створенні, а довіртеся професіоналам. Фахівці допоможуть налаштувати оголошення контекстної реклами і будуть стежити за їх ефективністю, в процесі вносячи необхідні корективи. Автор: Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу Читайте також:
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X