fbpx
hello
Головна / Блог / Як зробити аналіз ніші (осередку) для англомовного сайту

Як зробити аналіз ніші (осередку) для англомовного сайту

photo

Перш ніж зайнятися пошуковим просуванням інтернет-проекту, потрібно провести детальний «огляд» ніші. Зробити це необхідно, перш за все, для того щоб:

  • Визначити для себе яка тут ситуація;
  • Які способи просування вже використовуються і ким;
  • Яка специфіка спостерігається;
  • Хто які сильні та слабкі сторони має;
  • Яка перспектива трафіку тут.

Якщо коротко, то аналіз ніші необхідний, для того щоб розібратися, чи потрібно організовувати проект саме тут.

Ми надаємо вам детальну покрокову інструкцію про те, як провести розбір осередку для англомовного проекту, але ця інструкція може бути застосована і для вітчизняних.

1. Аналіз ТОПу

Детальний розбір ТОПу допоможе вам знайти відповіді на багато питань щодо осередку. Але насправді багато просто-напросто не надають значення цьому кроку, та пропускають такий важливий огляд по ВЧ, СЧ і НЧ запитам.

Для того щоб переглянути перелік найбільш популярних Інтернет-майданчиків в потрібному вам англомовному регіоні можна використовувати або VPN або ж будь-який інший сервіс:

1. VPN

При роботі з нішами дуже корисним може виявитися сервіс hidemyass з його допомогою можна переглянути практично будь-який регіон. Працює він в парі з google.com, який і показує результати пошуку.

2. Google Preview Tool

Інструмент пошукача Google, який надається абсолютно всім бажаючим абсолютно безкоштовно, допоможе вам подивитися точні результати. Для того щоб ним скористатися потрібно всього лише:

Даний сервіс розрахований для того щоб переглядати в потрібному регіоні оголошення і контекстну рекламу. Але він також прекрасно демонструє органічну пошукову видачу.

3. Сервіс AOL0

Один з найпростіших та швидких методів перегляду результатів пошуку. Все так само як в попередньому варіанті тільки відкривати треба: http://aol.com/, а далі за схемою запит - результат.

Якщо не прив'язуватися до якогось конкретного місця то наслідки вийдуть практично такі ж як і в Google Preview Tool. Але якщо прив'язатися до місця, то тут не виводиться Google Places, наслідком чого може стати те, що результат буде дещо відрізняться від реальних даних.

Слідом за тим як ви остаточно вибрали інструмент для перегляду англомовного сегменту, важливо правильно провести огляд отриманих даних. І розглянути запити - ВЧ, СЧ, НЧ, супер НЧ.

Чому так важливо розгляд по кожній групі запитів?

Відповідь дуже проста - по високо частотним запитам можуть бути одні топові бренди і висновки, а по низько частотним картина може виглядати зовсім інакше. Таким чином, провівши «огляд» за всіма групами запитів, вимальовується реальна картина по ніші.

Після того як було проведено розподіл запитів для аналізу та переглянуті сайти в ТОПі можна переходити до докладного розбору за всіма ключовими моментами.

2. Вивчаємо зворотні посилання

Перше що слід зробити, розпочинаючи детальний розгляд ТОПу по групах запитів, це провести докладний «огляд» зворотних посилань. Проводячи його слід зосередити увагу на наступних моментах:

  • Анкор лист,
  • Динаміку,
  • Типи посилань,
  • Траст донорів.

Для більш зручного перегляду використовуються інструменти:

  • Сервіс для перевірки ahrefs.com,
  • Плагін від цього сервісу.

Обидва ці інструменти на практиці дуже зручні у використанні, так як негайно в результатах пошуку можна побачити дані за запитом.

Слідом за тим як ми прогнали проект через сервіси обстеження, наступний крок огляд анкорів. Зробити це можна, переглянувши анкор-лист або ж хмару анкорів. Тут головне правильне використання анкору, бажано без прямого входження.

Domain Rank

Цей показник є в сервісі перевірки зворотних посилань Ahrefs. Нам потрібно провести сортування за цим показником, внаслідок чого ми отримаємо найбільш трастові домени по нашій тематиці. У разі більш детального розгляду даних доменів можна зазначити, що в більшості випадків на них можна залишити посилання безкоштовно.

Наступний крок все те ж саме тільки навпаки:

  • тиснемо Domain Rank
  • дивимося на найелементарніші сайти що посилаються

Вивчаючи слабкі ресурси за версією ahrefs domain rank, ми відразу визначимо ті, на яких вони купувалися, або розміщувалися за гроші. Так оцінюючи спочатку авторитетні ресурси, а далі більш слабкі можна усвідомити практично повністю, як йдуть справи з зворотними посиланнями на ресурсі конкурента. І ще можна вивчити майданчики, на яких є можливість розмістити їх безкоштовно.

Для чого потрібно робити огляд ТОП Інтернет-майданчиків по зворотним посиланням.

Перш за все, це робиться, для того щоб чітко усвідомити, хто, що і як робить з цим інструментом і як наслідок:

  • мати всю картину в ніші,
  • вивчити всі фішки конкурентів,
  • визначити потенціал для хороших посилань.

Але в цьому питанні головне розглядати не 2-3, а найменше ТОП-10 майданчиків по абсолютно всіх групах запитів і поступово «підбиратися» і до інших ресурсів. Слід зазначити один дуже важливий момент - якщо піддавати аналізу тільки ВЧ запити, то загальне уявлення по зворотним посиланням в ніші буде досить спотворене.

Можна також проводити аналіз більш оперативними і просунутими методами. Для цього:

  • Беремо Aparser
  • Розглядаємо на досліджуваний елемент всі топові ресурси

А ще не зайвим буде перевірити:

  • Кількість сторінок - загальна, проіндексованих, в додаткових результатах
  • Спамність домену.

Після перевірки зворотних посилань у вас вийде чек-лист, в якому буде наступна інформація:

  1. Динаміка
  2. Анкор лист
  3. Домени, які посилаються
  4. Визначаємо типи Інтернет-ресурсів (форуми, каталоги, ЗМІ, блоги, соціальні мережі, Веб2.0 та ін.)
  5. Загальний стан справ по кожному з конкурентів.

Якщо ви збираєтесь дійсно грамотно провести аналіз і заглибитися в кожен сайт, то будьте готові до того, що це може зайняти у вас досить багато часу. Але, отримавши після цього результати, ви зможете більш-менш точно визначити, варто чи не варто займатися просуванням проекту в даній конкретній ніші і якщо так то тут же почати його.

Наступний крок - аналіз трафіку.

3. Огляд відвідування сайтів

Це другий за значенням етап при проведенні детального розгляду осередку. Існує кілька сервісів, які можна для цього використовувати, але останнім часом ключовим інструментом, який використовується для цього, є Similarweb. З його допомогою можна побачити основні моменти, які так необхідні для аналізу трафіку:

  • Загальний потік користувачів
  • Звідки йде потік користувачів
  • Схожі проекти
  • Ресурси реферали
  • Регіони
  • Пристрої.

При розгляді призначених для користувача потоків дуже важливо проаналізувати основні джерела. Дуже добре якщо головним джерелом буде пошуковий трафік, але потрібно також вивчити, звідки ще проект приваблює користувачів.

Для розбору пошукового трафіку найкраще використовувати сервіс SemRush, який зроблений спеціально для цього і значно краще справляється з цим завданням.

Аналізуючи пошуковий трафік дуже важливо звернути увагу на наступні моменти:

  • Динаміку (зростання або спад в даний момент)
  • Коли почалася активна позитивна динаміка

В першу чергу слід звернути увагу на ті ТОП-сайти, які за недавній час (6 - 12 місяців) непогано підросли. Тут можна буде підглянути різноманітні фішки просування, а також цікаві стратегії, які в подальшому можна буде застосувати у себе на практиці.

Основні моменти «огляду» потоків відвідувачів ТОП сайтів

  • Можемо побачити джерела трафіку
  • Більш вірно уявляємо собі весь обсяг ніші і трафік головних проектів
  • Маємо можливість знайти для себе вигідне джерело припливу відвідувачів
  • Можемо знайти фішку, а головне закономірність в ніші.

Після аналізу трафіку можна сміливо приступати до детального «огляду» контенту на ТОП ресурсах.

4. Контент

Під час детального розгляду контенту у конкурентів, які відносяться до ТОП сайтів, слід звернути увагу на наступні моменти:

  • Який саме контент на ресурсі?
  • Чи є розділи / блоги статті?
  • Якого плану статті на ресурсі?
  • Яка у них видимість?
  • Чи можуть вони генерувати трафік?
  • Хто автор статті? (Від якої особи публікується контент?
  • Чи має компанія людину, або бренд?)
  • Яка частота виходу публікацій?
  • Обсяг статті?

Після проведення загального детального аналізу, картина вам обов'язково проясниться і спираючись на зібрані дані і факти можна сміливо приймати рішення і робити висновки.

5. Пошукова видимість ТОП сайтів

Після аналізу зворотних посилань, контента і трафіку ресурсів слід братися до детального перегляду пошукової видимості кожного сайту, який відноситься до ТОПу. Видимість потрібно аналізувати по кожній з груп запитів - ВЧ, СЧ, НЧ, супер НЧ.

У пошуковій системі Google для перегляду видимості є інструмент SemRush. Розпочинаючи аналіз видимості дуже важливо - розділити типи Інтернет-ресурсів і дивитися видимість за досить тривалий період (1-2 роки і більше).

Типи ресурсів можна розділити дуже просто наприклад:

  • Сайт, який продає послуги
  • Портал
  • Блог
  • Соціальна мережа.

Переглядаючи історію видимості, слід звертати увагу на проекти з швидким зростанням і на ті, що опинилися в ТОПі за останні півроку - рік. Ми більш детально розглядаємо обидві групи і вивчаємо, що їх розробники зробили, для того щоб досягти таких результатів.

Після всього збираємо всі фішки з проектів-конкурентів з ТОПу, впроваджуємо їх на практиці та очікуємо на позитивний результат.

Наслідок аналізу осередку завжди в ТОПі!

Важливо пам'ятати для досягнення позитивних результатів потрібно:

  • Розглядати не менше 30 сайтів
  • Переглядати альтернативні джерела трафіку
  • Застосування дорівнює результату
  • Аналізувати різноманітні варіанти зворотних посилань, стратегій та фішок конкурентів
  • Використовувати стратегію успішних конкурентів «слідами конкурентів»

Весь огляд ніші, якщо проводити його детально копаючи по кожному сайту, може зайняти у вас до двох тижнів часу. Але це виправдає себе, коли ви отримаєте прибуток від просування свого проекту.

Слідом за тим як ви точно усвідомили для себе як йдуть справи з нішею і вирішили точно створювати в ній проект, слід провести внутрішню і технічну оптимізацію.

Після детального і якісного аналізу осередку ви повинні отримати відповіді на питання, які вас і привели до нього, а саме:

  • Чи потрібно створювати проект в даному осередку?
  • Що для цього необхідно, і які саме ресурси вам потрібні?
  • Яка перспектива осередку і його обсяг?

Усі дані, отримані в процесі проведення огляду, допоможуть вам більш-менш точно відповісти на всі ці запитання.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X