fbpx
hello
Головна / Блог / Як розкрутити Інстаграм

Як розкрутити Інстаграм

photo

За даними останніх показників, число користувачів Instagram вже досягло 1 мільярда. Щодня в додаток заходить приблизно 500 мільйонів активних користувачів. Така популярність і обороти, які набирає соціальна мережа, змушують багатьох замислитися про ведення бізнесу в Інстаграмі. Велика конкуренція і величезна кількість користувачів викликають постійні оновлення та новинки в Інстаграмі, за якими необхідно постійно стежити.

У цій статті ми розповімо вам, як залучити аудиторію, як писати тексти і як створити продачий фото- і відеоконтент.

Які бувають типи контенту

Традиційно всі SMM-спеціалісти виділяють інформаційний контент, який продає і втягує. Інформаційний тип контенту дає користувачеві корисність. З його допомогою людина отримує нові знання, дізнається про чийсь досвід.

Про що може бути контент інформаційного характеру:

  • новини в ніші;
  • новини бренду або компанії, життя компанії;
  • інформація про продукт, його огляд;
  • поради, лайфхаки, рекомендації;
  • міфи навколо послуг та їх розвіювання;
  • цікаві факти про бренд, товар або компанію;
  • головні відмінності від конкурентів;
  • думки експертів в ніші;
  • актуальні питання та відповіді на них;
  • моменти з виробництва.

Такий тип контенту покликаний ознайомити людину з життям і діяльністю компанії або бренду.

Схема типів контенту

Продаючий тип контенту розповідає про всі переваги певного товару або послуги. Стикаючись з таким контентом, користувач повинен захотіти його придбати.

Про що може бути контент продаючого характеру:

  • акції, знижки, бонуси і розпродажі;
  • фотографії клієнтів, які вже скористалися продуктом або послугою;
  • відгуки або Відеоотзиви;
  • відгук або фотографія відомої людини, яка взаємодіє з вашою компанією;
  • ідеї для подарунків, які пов'язані з вашим продуктом;
  • розповідь про деталі вашого продукту, опис його переваг;
  • користь від ваших послуг або товарів;
  • історії задоволених клієнтів про те, як товар або послуга вирішили якусь проблему.

Залучаючий контент покликаний звертати на себе увагу. Стикаючись з таким типом контенту, користувач хоче і далі взаємодіяти з акаунтом. Які це можуть пости:

  • конкурси, лайк-тайми, розіграші для передплатників аккаунта;
  • різні кумедні фото або відео;
  • вікторини, марафони та квести;
  • висловлювання відомих людей і меми;
  • інтерактиви.

Що стосується інтерактивів, то це один з останніх трендів в Інстаграмі в 2019 році. Інтерактиви допомагають залучати людей і підвищувати рівень взаємодії з вашим акаунтом. Особливо ефективно це для комерційних акаунтів і особистих брендів. Такий тип залучення дарує позитивні емоції. Він незвичайний своєю новизною і креативом, а це значить, що ваш бренд тепер точно запам'ятають серед десятків конкурентів.

Як скласти контент-план?

При складанні контент-плану на тиждень або місяць вам необхідно спиратися на вже створену стратегію просування. За основу стратегії просування беруться ваші цілі і завдання, і вже від них складається процентне співвідношення посад в ваш обліковий запис Інстаграм. Які у вас завдання і чого ви хочете досягти від роботи на цій платформі? Відповідь на це питання підкаже, який контент в більшій мірі потрібен для вашої аудиторії: інформаційний, чи той, який втягує або продаючий.

Для ефективного просування використовуйте також інформацію зі сторінок конкурентів. Конкуренти можуть бути прямими, непрямими і локальними. Локальні конкуренти пропонують схожий продукт, але в інших регіонах. Непрямі конкуренти вашої компанії, в свою чергу, пропонують схожі товари або послуги. Прямі ж конкуренти пропонують споживачам майже ідентичні товари. Радимо проаналізувати 3 типи ваших конкурентів. Так ви зможете дізнатися про їх переваги та недоліки. Ретельний аналіз допоможе вам відбудуватися і просувати свій аккаунт якісно краще. Також у конкурентів ви зможете почерпнути ідеї для фото, відео і постів.

Радимо не копіювати чужі тексти, оскільки неунікальний контент буде погано ранжуватися в Інстаграмі.

Рекомендуємо вам щодня переходити по тематичним хештегам і надихатися контентом інших користувачів. Це дозволить вам краще розуміти, як створювати власні відео, сторіз і як писати тексти.

Що стосується частотності публікацій, то радимо вам публікувати не більше двох постів в тиждень. Через те, що Інстаграм постійно змінює алгоритми ранжирування, в 2019 році не має значення час публікації. Радимо вам звертати набагато більше уваги на якість і корисність контенту для звичайних користувачів. Чим більше ваш контент буде залучати, тим більше з ним захочуть взаємодіяти.

Схема чому люди роблять публікціі

У разі, якщо ви захотіли організувати прямий ефір, радимо його проводити ввечері в неділю приблизно о 21.00.

Радимо вам створити контент-план на цілий місяць вперед. Це заощадить вам час і ви будете підтримувати регулярний постинг на протязі всього цього періоду. До того ж контент-план дає можливість спланувати візуал стрічки, а це важливо, оскільки Інстаграм все-таки орієнтований на естетичну складову.

З чого повинен складатися ідеальний контент-план:

  • номер посту;
  • дата;
  • час;
  • день тижня;
  • тип посту (інформаційний, залучаючий, продаючий);
  • додаткова інформація, замітки;
  • фото або відео;
  • ТЗ для підрядників;
  • текст поста;
  • хештеги.

Про що писати?

Для якісного просування в Інстаграмі ми радимо зробити упор на інформаційному контенті. Найкраще для цього підійдуть:

  • Огляди майбутніх заходів, івентів, послуг або товарів.
  • Опитування передплатників з приводу чогось. Людям завжди хочеться висловити свою думку, поділитися своїми думками з приводу певної ситуації або події. Вам залишається лише спонукати їх до цього. Якщо ж ви виступали спікером на заході і опитували людей офлайн, то можете поділитися результатами опитування і своєю думкою вже в готовому пості.
  • Останні новини та тренди - одна з найпоширеніших рубрик. Люди люблять перебувати в епіцентрі подій, особливо якщо ці новини стосуються улюбленого бренду або компанії. Діліться своєю експертною думкою, оцінками, прогнозами на майбутнє в певній ніші. Це один із трендів в 2019 році.
  • Лайфхак є одним з типів контенту в Інстаграмі, які найчастіше зберігають через корисність, яку вони несуть.

Як залучати користувальницьким контентом

Користувальницький контент - це контент, що надсилається покупцями, передплатниками, яким сподобався певний товар. Особливо актуально це для таких комерційних профілів, як магазини чоловічого і жіночого одягу, брендів ювелірних виробів і прикрас ручної роботи, магазинів парфумерії тощо.

Цікавим фактом є те, що на сторінці всесвітньо відомої кав'ярні «Старбакс» активно публікується призначений для користувача контент клієнтів з усього світу.

Що таке користувальницький контент?

Як бачите, такий тип контенту дарує іншим вашим передплатникам кредит довіри до вашого бренду. Таким чином, це залучає вашу аудиторію до взаємодії і покупки у вашому акаунті.

Які є способи отримання користувацького контенту?

  • Різноманітні конкурси. Запропонуйте своїй аудиторії взяти участь в конкурсі в обмін на подарунки. Така механіка добре втягує і стимулює аудиторію до дії. Таким чином ви отримаєте набагато більше контенту.
  • Марафон - один з найпопулярніших способів на сьогоднішній день для отримання контента.Он об'єднує людей і сприяє залученню навколо вашого облікового запису.
  • Радимо також об'єднатися з людьми, у яких є схожі аудиторії для проведення спільних розіграшів. Це дозволить вам залучити передплатників і завоювати довіру нових людей.

Які тексти писати?

Кожна людина мислить по-особливому, у кожного з нас особливе формулювання думок і вираження ідей. Відповідно, в текстах кожної людини буде свій неповторний tone of voice. У 2019 році в Інстаграме особливо цінується реалістичність, власні думки і правда. Люди вже втомилися від шаблонності і штампів. Запитом суспільства є індивідуальність. Щоб знайти популярність і впізнаваність в Інстаграме сьогодні, вам необхідно виділятися творчим підходом і неординарними ідеями ведення профілю. На цьому майданчику вітаються яскраві емоції від подій, розповіді про власний досвід, ваші особисті інсайти і висновки.

За останніми аналізами залученості в аудиторії, в 2019 році все-таки лідирують сторітеллінг-пости і пости середнього розміру. Це пояснюється тим, що користувачі люблять, коли відкривається завіса чужого життя і людина відкрито говорить про все, що з нею відбувається в даний момент. Маленькі пости до 5 пропозицій втягують аудиторію набагато менше. Вони актуальні лише для комерційних акаунтів, які націлені на продаж своїх товарів. У таких невеликих постах в основному даються лише основні характеристики і короткий опис товару.

Пам'ятайте про те, що текст необхідно структурувати. Так він виглядає більш читабельно і не напружує сприйняття людини. Для чіткої структури використовуйте заголовки, підзаголовки, абзаци, пункти. Один абзац, як правило, в Інстаграмі не повинен бути більше, аніж 3 пропозиції.

В кінці кожного поста додавайте CTA або call to action. Це заклик до дії, який може спонукати людей:

  • перейти за посиланням в описі профілю;
  • написати свою думку або залишити контакти;
  • залишити лайк або коментар;
  • зробити репост;
  • зберегти пост.

Радимо до кожного посту в коментарях додавати кілька унікальних і тематичних хештегів. Тематичні хештеги дають можливість знайти вас в пошуку, а унікальні покращують навігацію в обліковому записі. 3-5 хештегів до кожного посту - це достатня кількість. У 2019 більше не потрібно вживати хештеги, які не підходять до вашого посту. За це ви ризикуєте отримати тіньовий бан. Що стосується геолокації, то радимо вам додавати місця, найбільш відвідувані вашою цільовою аудиторією.

Який фотоконтент необхідно розміщувати?

Інстаграм - це візуальна соцмережа. В першу чергу контент соціальної мережі орієнтований на візуальне сприйняття користувачів. Якщо ви хочете просувати в Інстаграмі свій бізнес або себе як експерта в 2019 році, то ви повинні постити професійні фото.

З кожним днем в Інстаграмі зростає конкуренція, а це значить, що звичайні користувачі стали розпещеними якісними фото. Погодьтеся, виникає питання: як же виділитися і запам'ятатися?

Перш за все, ви повинні бути самі по собі яскравою особистістю зі своїми нестандартними ідеями і картиною світу. Ви повинні бути самобутніми і не схожими на інших. Щоб зробити хороші фото, радимо вивчити основи позінга і ретушування фотографій. Базових і ключових знань буде достатньо для того, щоб зробити хороший контент в Інстаграмі.

Якщо ви ведете бізнес-аккаунт в Інстаграмі, то подбайте про якісні фото товару або послуг. Для цього краще зробити фотосесію, щоб товар/послуга виглядали максимально привабливо.

Крім якості фотографій, Інстаграм вимагає масу характеристик для фото. По-перше, попросіть фотографа створювати квадратні знімки або 1:1. Розмір фото має становити 1080x1080 пікселів. У разі, якщо ви хочете розмістити текст на фото, то текст не повинен становити більш аніж 20%.

Існує величезна кількість додатків, які можуть підвищити якість фото. Радимо вам завантажити базові з них:

  • Lightroom;
  • Snapseed;
  • VSCO;
  • Adobe Sketch;
  • Pics Art;
  • Photoshop Fix;
  • Canva; 
  • Afterlight.

Який відеоконтент варто публікувати?

Ні для кого не секрет, що відеоконтент - це тренд 2019 року. За прогнозами експертів, до 2021 року понад 81% трафіку буде займати відео. Це пояснюється доступністю відео і легкістю його сприйняття.

З кожним роком все більше зростає швидкість нашого життя. Ми з вами спостерігаємо, як збільшуються обороти. Люди хочуть отримувати все тут і зараз. І це факт, який не можна ігнорувати.

Уже немає секрету в тому, що відео допомагають сторінці ранжуватися краще, тому радимо вам вже робити упор не стільки на фотоконтент, скільки на відео.

Зараз зростає ринок мобільного відео. Реальним кейсом є популярність TikTok. TikTok - соціальна мережа, що дозволяє створювати короткі музичні відео, прямі ефіри і обмінюватися повідомленнями. Як результат, ми можемо спостерігати, що і інші компанії зараз зайнялися створенням аналогових сервісів з короткими відео. Створення якісного продукту неможливо без постійної генерації і впровадження креативних ідей. Щоб залучити і залучити аудиторію, потрібно відходити від шаблонів і прагнути до створення нетипового, оригінального контенту.

Що стосується комерційних акаунтів, то для них дуже важливо давати не тільки іміджеві, а й корисні ролики. Радимо вам створювати корисні відео про те, як користуватися річчю бренду, розповідати цікаві факти про свій продукт. Такі відео будуть максимально продаючими через те, що в них не буде прямого продажу. Зовсім скоро бренди будуть вести комунікації завдяки відеоконтенту, і ми з вами будемо спостерігати ще більше впровадження доповненої реальності.

Що стосується прогнозів, то ми можемо дати деякі свої рекомендації:

  • Щороку ми бачимо, як змінюються тренди і мода на різні епохи. У 2020 році ми зможемо спостерігати, як компанії відомих брендів повернуться до естетики двотисячних.
  • У 2020 році буде спостерігатися трансформація форматів відео. На всіх майданчиках буде популяризація вертикальних відео, а старий контент буде адаптуватися під нові формати.
  • На ринок впевнено увірвався тренд на природність і нативність. Людей в Інстаграмі більше не цікавлять ідеально змонтовані відео і відретушовані фото. Люди хочуть бачити в відео відображення реального життя і повсякденності, і цю фішку вже взяли на замітку великі світові бренди.
  • У наступному році виросте сегмент доповненої реальності. Зараз маски в Інстаграмі знаходяться на піку популярності. Припускаємо, що в 2020 році буде збільшуватися кількість сервісів, які будуть нести людям користь через VR.
  • IGTV вже оформився в окрему площадку, яка з кожним днем набирає популярність. Ця платформа дозволяє завантажувати відео і прямі ефіри. Відповідно, акаунти, які використовують цю площадку, ранжуватимуться набагато краще. IGTV дозволяє проводити вебінари, різні консультації. Завантажуйте ролики довжиною до 10 хвилин і більше і при цьому набирайте охоплення в стрічці.
  • Впроваджуйте в свій Інстаграм анімації. Це нестандартні та креативні відео, які виділяються серед сотень інших. Так ви зможете привернути увагу до свого профілю.

Займаючись просуванням в Інстаграмі особистого бренду або комерційного аккаунті, вам вже не обійтися без проведення прямого ефіру. Прямий ефір використовують для взаємодії і спілкування зі своєю аудиторією. Він дозволяє підвищити інтерес користувачів до вашого аккаунту та перевести ваших передплатників в статус потенційних клієнтів. До того ж, проводячи прямі ефіри, ви отримуєте кредит довіри від власних користувачів.

Просування в Інстаграм

Давайте підсумуємо вже сказане

  • Перше, що вам необхідно зробити, - це визначити для свого аккаунта основні завдання та спосіб монетизації. Від наявності завдань і цілей буде створюватися стратегія і сам контент в подальшому.
  • Для ефективного просування вам необхідно створювати контент-план. Він буде допомагати вам підтримувати регулярність і системність в публікаціях.
  • Робіть ставку на реалізм, експертність і креатив. Люди вже наситилися ідеальним контентом, і більше він не актуальний. Зараз в тренді освітлення моментів з реального життя, природність і натуральність як в контенті, так і в тексті.
  • Використовуйте по максимуму всі платформи в Інстаграмі. Це дозволить вашому аккаунту краще ранжуватися і підвищувати залученість користувачів.

У цій статті ви дізналися про те, як же просуватися в Інстаграме в 2019 році. Ми дали вам рекомендації щодо того, який контент публікувати і на що слід звернути особливу увагу. Сподіваємося, що ця стаття була корисною для вас.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X