hello
Головна / Блог / Як працює SMM-просування?

Як працює SMM-просування?

photo

Соціальні мережі - важлива частина життя сучасної людини. Це джерело інформації, взаємодія з друзями, можливість поділитися радістю, а також спосіб дізнатися про нові актуальні тренди. Грамотно використовуючи онлайн-платформи в своїх цілях, можна досить швидко просунути на ринок новий товар, збільшити обсяги продажів, зацікавити потенційних клієнтів. Як працює SMM-просування? Social Media Marketing, або маркетинг в соціальних мережах, - це тонке мистецтво управління думками і залученістю користувачів, яке при правильному підході окупається сповна. Головне, довірити цю задачу фахівцям, здатним досягти результату в задані терміни.

Що таке SMM і як заслужити довіру аудиторії?

Соціальні мережі - це місце для самовираження, спілкування, а також покупок або замовлень. Відповідно, такі майданчики ефективні для реклами - аудиторія прихильно і з інтересом сприймає новинки або спеціальні пропозиції. В основі такого просування використаний принцип «сарафанного радіо» - будь-яка рекомендація сприймається не як нав'язлива пропозиція щось придбати, а як добру пораду. Технологія взаємодії з користувачами заснована на двох основних термінах:

  • Social Media Optimization (SMO);
  • Social Media Marketing (SMM).

Відповідно, для успішного виконання поставленого завдання актуальний комплексний підхід і сукупність цілого ряду інструментів. Як приклад можна привести YouTube - ролик може легко залишитися без уваги, але за допомогою оптимізаторів відео моментально стає вірусним, а перегляди ростуть із запаморочливою швидкістю.

Завдання SMM-фахівця

Самостійні спроби взаємодії з користувачами нерідко приречені на провал - зосередившись виключно на певній схемі, можна втратити контакт з аудиторією, сформувавши негативне ставлення до продукту. Як працює SMM-фахівець? Професіонал поетапно виконує цілий ряд завдань, серед яких:

  • Нарощування маси з урахуванням інтересів цільової аудиторії;
  • Розробка цікавого, актуального контенту;
  • Створення RSS-стрічки.

Роботи виключно з користувачами недостатньо. Facebook використовує власні алгоритми, тому навіть якісні матеріали можуть бути приховані від передплатників, а відповідно, залишаться без уваги. Це основна причина, по якій просування і реклама вимагають всебічного охоплення - оптимізація повинна бути спрямована як на потенційних клієнтів, так і на пошукові машини.

SMM-просування: особливості роботи з користувачами соціальних мереж

Важливою частиною Social Media Optimization стає створення активу на сторінках компанії. Спеціальні сервіси допоможуть замовити позитивні коментарі, сформувавши видимість уваги до публікацій. Завдяки цьому вдається створити жваве обговорення, а відповідно, підвищується і авторитетність сторінки, що просувається. Але важливо задіяти не тільки штучні, але і природні способи розкрутки. Базовий стандарт дій можна розглянути на прикладі Instagram:

  • Тематичний контент, який доповнений якісними зображеннями, а також відповідними хештегами, приверне користувачів;
  • Активні репости допоможуть отримати нових передплатників, сформувавши на сторінці живу, лояльну аудиторію;
  • Наявність посилання на сайт в описі профілю і одночасно плагіна соціальної мережі на основному порталі допоможе встановити ефективний взаємозв'язок між двома ресурсами, що забезпечить стабільний потік трафіку.

Важливо детально розібратися в принципах SMM: що це і як працює, які інструменти будуть максимально ефективні, яким повинен бути першочерговий етап, а також послідовність подальших дій. Це постійна робота в режимі 24/7, адже важливо не тільки привернути увагу аудиторії і зацікавити нових користувачів - з цим відмінно впорається правильно налаштована таргетированная реклама, але і утримати передплатників, щоб вони продовжували відвідувати співтовариство, коментувати, ділитися постами.

SMM-просування: важливі тонкощі

За видимою зовнішньою частиною - публікації, якість контенту, лайки або репости - ховається величезний пласт роботи. Важлива кожна деталь - це найтонша грань, а головне, постійний баланс. Потрібно зацікавити, утримати, але не відштовхнути користувачів - одна невірна публікація, занадто різкий тон, спірна тема або нав'язливість здатні моментально зіпсувати відносини з аудиторією - довіру буде втрачено. Для ефективної, швидкої розкрутки в соціальних мережах не варто використовувати такі методи:

  • Спам - «листи щастя» давно блокуються спеціальними алгоритмами, а якщо інформація все-таки дійде до одержувача, то з високою ймовірністю викличе виключно роздратування. В результаті час буде витрачено марно.
  • Нелегальні способи розкрутки - існує безліч сервісів, які допомагають швидко набрати передплатників, отримавши десятки коментарів під кожною публікацією. Але застосування таких методів часто призводить до повного блокування сторінки - довгий шлях просування доведеться починати заново.
  • Шахрайство - спроби привернути увагу аудиторії подарунками або бонусами нерідко призводять до зворотного ефекту. Такі пропозиції можуть бути сприйняті як обман, особливо якщо проведення акції не буде дійсно чесним, прозорим.

Тренди мінливі, а звичні алгоритми постійно удосконалюються і змінюються. Щоб зрозуміти, які секрети таїть в собі SMM, як треба працювати з користувачами, з чого почати просування - варто довіритися професіоналам. Це особливо важливо на початковому етапі, коли потрібно продумати найдрібніші нюанси, включаючи оформлення сторінки, визначення характеристик цільової аудиторії, таргетинг і роботу над контентом.

Для вибору актуальних інструментів розкрутки, що дозволяють отримати бажаний результат, не перевищуючи меж встановленого бюджету, варто звернутися в спеціалізоване SMM-агентство, співробітники якого бездоганно впораються з реалізацією поставленого завдання, врахувавши всі тонкощі, вимоги та побажання замовника.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X