hello
Головна / Блог / SEO-аудит — фундамент успішного просування сайту

SEO-аудит — фундамент успішного просування сайту

photo

Якісний контент і грамотне просування сайту — запорука майбутнього успіху. Проте, незважаючи на докладені зусилля і вкладені гроші, часто дрібні помилки або недоліки здатні зіпсувати загальне враження — це призводить до зниження конверсії, а також неможливості досягти заданого результату. Уникнути цього допоможе SEO аудит — комплексний аналіз показників, який продемонструє актуальність обраної стратегії розкрутки, стаючи основою для подальшої оптимізації ресурсу.

Навіщо потрібен аналіз сайту?

Щоб зрозуміти доцільність тих чи інших дій, а головне, задати вектор розвитку сайту, необхідний постійний контроль всіх показників. Всебічна перевірка потрібна в наступних випадках:

  • Користувачі заходять на сторінки, але відсоток замовлень мінімальний. Причина часто прихована в повільному завантаженні, незручній формі замовлення або інших технічних проблемах, через які потенційні клієнти відправляються до конкурентів.
  • Потрібно оцінити результати просування. Розкрутка повинна бути ефективною не тільки на словах — детальна статистика наочно демонструє дії відвідувачів, а також дає можливість оцінити лояльність пошукових систем.
  • Має бути запуск рекламної кампанії. Витрати на Google Ads при правильному налаштуванні окупляться сповна, але для цього потрібно спочатку усунути наявні помилки.

СЕО-аудит необхідно проводити регулярно — постійний контроль показників, а головне, моментальна реакція на зміни дозволять підтримувати популярність ресурсу, отримуючи стабільний відгук від клієнтів.

Внутрішній SEO-аудит

Аналіз сайту — це завдання для цілої команди маркетологів, дизайнерів, SEO-фахівців. Ретельне вивчення та оптимізація вже опублікованих текстових або графічних матеріалів, опрацювання недоліків, усунення помилок, наповнення ресурсу корисною експертною інформацією — це базові завдання, які стоять перед фахівцями. Пошукові алгоритми постійно поліпшуються, удосконалюються, тому потрібно постійно «тримати руку на пульсі», залишаючись у тренді й оптимізуючи ресурс відповідно до оновлень алгоритмів і актуальних тенденцій. Комплексний внутрішній аудит виявить такі помилки:

  • Відсутність ключових слів у Title або Description, занадто довгі або, навпаки, короткі мета-теги;
  • Неправильна ієрархія заголовків на сторінці, що позначиться на сприйнятті інформації користувачами та на оцінці якості контенту пошуковими алгоритмами;
  • Низька унікальність матеріалів, опублікованих на сайті;
  • Надмірне або недостатнє використання запитів, помилки при складанні семантичного ядра, що призводить до санкцій з боку пошукових систем.

Фахівці проаналізують технічну частину, семантику та інші характеристики, що дозволить скласти максимально докладний звіт, в якому детально описані всі недоліки, а також надані рекомендації щодо усунення помилок. Важливо розуміти, що внутрішній аудит — це в основному оцінка рівня задоволеності користувачів, від якої безпосередньо залежить затребуваність реалізованих товарів або послуг. Якість контенту і дотримання базових вимог відіграють ключову роль у цьому питанні, тому такий важливий постійний контроль показників.

Як сео аудит показує проблеми на сайті

Зовнішній SEO-аудит

Аналіз сайту включає не тільки перевірку інформації безпосередньо на сторінках ресурсу, а також виявлення технічних помилок, а й зовнішній аудит:

  • Вихідні посилання — важливо посилатися тільки на якісний тематичний контент, уникаючи порталів із зіпсованою репутацією.
  • Зворотні посилання — роль цього показника в просуванні поступово знижується, але не варто остаточно перестати зважати на нього. Тому нарощування маси, як і раніше, актуальне, головне, щоб на сайт посилалися якісні ресурси з відповідною тематикою.
  • Сторінки конкурентів — потрібно виділити основних «суперників» в обраній галузі, а також проаналізувати сильні й слабкі сторони інших ресурсів, які працюють в ідентичному напрямі, щоб на чужому прикладі поліпшити власні показники.

Зовнішній СЕО-аудит — це перевірка параметрів, які впливають на ранжування в пошукових системах. Важливо, щоб користувачі легко знаходили потрібну інформацію серед сотень ідентичних сторінок у мережі — щоб зайняти провідні позиції, потрібно проаналізувати і перевірити кожну деталь, переконатися в тому, що обрана правильна стратегія просування і ні на одному з етапів не були допущені критичні помилки.

Результати СЕО-аудиту сайту

Самостійна перевірка нерідко безглузда — необхідно вивчити найдрібніші деталі, використовуючи для цієї мети спеціалізовані інструменти та сервіси. Можна своїми силами спробувати провести глибокий аналіз, але головне — не тільки виявити недоліки, а й отримати рекомендації, а також допомогу в їхньому усуненні. На підставі сформованого звіту фахівці допоможуть:

  • Поліпшити позиції ресурсу в пошуковій видачі;
  • Залучити й утримати користувачів на сайті;
  • Наповнити сторінки якісним тематичним контентом;
  • Підвищити швидкість завантаження;
  • Скласти семантичне ядро.

Вартість і терміни проведення аудиту розраховуються для кожного ресурсу на підставі кількості сторінок, тематики і характеристик сайту, а також інших факторів. Аналіз потрібно проводити регулярно, щоб незмінно отримувати максимальний прибуток, підтримуючи інтерес користувачів і створивши комфортні умови для вивчення представленої інформації, підбору товарів і оформлення замовлень.

Технічний аудит

Де замовити SEO-аудит сайту?

Сукупність дрібних помилок негативно позначиться на результатах просування — це призведе не тільки до нераціональної перевитрати рекламного бюджету, а й до втрати значної частини очікуваного прибутку, а також до зниження конверсії. Уникнути цього допоможуть кваліфіковані СЕО-фахівці — довіривши аналіз сайту студії інтернет-маркетингу eMiS, замовник отримує необхідний перелік послуг і докладний звіт, в якому відображені результати проведеної перевірки:

  • Технічні помилки — детальний опис виявлених недоліків, які позначаються на роботі ресурсу і швидкості завантаження сторінок.
  • Портрет цільової аудиторії — оцінка дій користувачів на сайті, середній час вивчення сторінки, фактори, що впливають на співвідношення унікальних відвідувачів і кількість отриманих заявок.
  • Зовнішній і внутрішній аудит — грамотний маркетинг вимагає детального знання всіх тонкощів і нюансів, але навіть найкраща стратегія не принесе очікуваного результату, якщо на одному з етапів розкрутки будуть допущені критичні недоліки.

Співпрацюючи з нашою командою, власник сайту отримує гарантію якості на послуги і впевненість у раціональному розподілі бюджету. Комплексний аудит і подальша SEO оптимізація будуть виконані лише в обумовлені терміни в точній відповідності з заданими вимогами. І це не тільки заощадить час, істотно прискоривши просування, а й дозволить уникнути поширених помилок, раціонально та цілеспрямовано витрачаючи рекламний бюджет і поступово покращуючи параметри сайту.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X