fbpx
hello
Головна / Блог / Лайфхаки для контент-менеджера

Лайфхаки для контент-менеджера

photo

Грамотно написаний тестовий контент - фундамент успіху для будь-якого сайту. Яким би унікальним не був ресурс, без якісних текстів він не буде цікавий відвідувачам. Найчастіше процес «заливки» текстового контенту побудований таким чином:

  1. SEO-спеціаліст готує тематику статті і ставить завдання на контент-менеджера.
  2. Контент-менеджер перевіряє техзавдання і передає його копірайтеру (штатному співробітникові або фрілансеру).
  3. Копірайтер пише матеріал.
  4. Готове завдання від копірайтера перевіряється менеджером по контенту.
  5. Інформація розміщується на сайті програмістом або самим контент-менеджером.
Man Using Laptop Computer

На перший погляд такий алгоритм здається досить рутинним і не містить підводних каменів. Однак якщо заглибитися в процес, то можна знайти багато нюансів. Якщо ви - початкуючий контент-менеджер і тільки налагоджуєте схему роботи відділу контенту, то віримо, що вам знадобляться наші поради.

ТЗ – залог успеха

Не лінуйтеся детально розписати технічне завдання. При постановці цілей згадайте відому схему S.M.A.R.T., яка застосовується в менеджменті. «Проженете» її через умови задачі і погляньте на завдання очима копірайтера. «Все, що може бути сприйнято неправильно, буде сприйнято неправильно» - бородата істина, яка може спрацювати в самий невідповідний момент. Краще витратити 10 хвилин на перевірку техзавдання, ніж потім годинами виправляти готову роботу.

Деталі мають значення

Якщо над проектом працює кілька людей, то відразу виробіть єдиний стиль підготовки контенту. Наприклад, деякі користувачі вважають за краще бачити маркований список у вигляді цифри з дужкою, що закриваеться. Ряду людей більш звичний стиль точки після зазначеного пункту. І той, і той варіант вірний. А тепер перенесіть всю інформацію на один сайт - на одній сторінці використовується один формат позначення, на інший - відмінний стиль. Навіть точка в кінці речення має значення! Відразу запропонуйте копирайтерам використовувати єдиний формат списків, заголовків і інших «вільних» елементів.

Довіряй але перевіряй

Яким би відповідальним не був співробітник, все одно потрібно вичитувати його роботи. Рано чи пізно публікація контенту без перевірки може обернутися появою неякісної статті на сайті. «Чужий» погляд на «свій» текст дозволить знайти друкарські та інші помилки. Не дарма в великих ЗМІ крім посади головного редактора є спеціальний персонал, який перевіряє готові роботи - коректори.

У гонитві за унікальністю

Стремление разместить оригинальный контент поощряется поисковыми системами – они строго следят за публикациями и опускают в выдаче статьи, которые похожи на созданные ранее материалы других авторов. Несмотря на наличие специальных сервисов для проверки уникальности вроде Адвего, доскональный алгоритм проверки оригинальности публикаций известен лишь узкому кругу сотрудников поисковых гигантов. Кроме этого все «проверочные» сервисы используют отличный метод анализа, поэтому не стоит слепо верить их показателям. Особенно если текст содержит относительно небольшое количество символов (до 1500). В таком случае достичь 100%-ную уникальность достаточно сложно. Конечно, вы можете использовать слова «интеграция», «узкоспециализированный» и подобные фразы. Однако подумайте, нужны ли они вам в кулинарной статье?

Знайте квалификацию ваших сотрудников

Врач знает особенности медицинского оборудования, а бывший продавец-консультант магазина техники интересно напишет об особенностях нового смартфона. Создайте сводную таблицу, в которой будут обозначены любимые темы вашего персонала. Привлекайте копирайтеров к тематикам, в которых они профи. Если вы сомневаетесь, стоит ли создавать отдел контента, то вы можете заказать услуги копирайтинга у нас. Мы тщательно следим за процессом написания текстов – от идеи наполнения до проверки опубликованного материала.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X