hello
Головна / Блог / Болі SMM-ника: основні печалі фахівця з просування в соціальних мережах

Болі SMM-ника: основні печалі фахівця з просування в соціальних мережах

photo

Менеджер з просування в соціальних мережах - затребувана і актуальна професія. Онлайн-платформи стрімко розвиваються, стаючи місцем для продажу товарів або послуг, реклами, підвищення впізнаваності бренду - над реалізацією амбітних планів власників бізнесу активно трудиться СММ-фахівець. Ось тільки завищені очікування клієнта, а також міфи про цю роботу - справжні болю SMM-ника, тому настав час розвіяти поширені ілюзії.

СММ - це легко

Це одна з ключових проблем, яка виникає на регулярній основі. Замовники далекі від специфіки онлайн-платформ, тому з боку здається, що менеджер з реклами вкладає недостатньо зусиль в розвиток пабліка або сторінки. Створюється враження, що досить вивантажити пост, написати кілька слів по темі - завдання виконане. Але за цим ховається величезний пласт роботи, а щоб кожна публікація була «в тему», потрібно продумати найдрібніші деталі.

Часто доводиться починати навіть не з нуля, що простіше, а виправляти помилки інших, що вимагає додаткових вкладень. Не варто знецінювати роботу фахівця - за нею стоїть постійний моніторинг зарубіжних трендів, тривале навчання, а також щоденний контроль всіх процесів і аналіз показників.

Зробіть все - і навіть більше

Клієнт хоче отримати максимум послуг в рамках затвердженого бюджету, вимагаючи від менеджера з соціальних мереж реалізації тих завдань, які не входять до переліку його функцій. Чим займається СММ-фахівець:

  • Генерує ідеї для контенту, займається розробкою текстових і графічних матеріалів.
  • Розробляє стратегію просування на обраній онлайн-платформі з урахуванням специфіки діяльності компанії-замовника.
  • Налаштовує таргетовану рекламу, підбираючи час публікацій, цільову аудиторію, продумуючи зміст.

З системами Google Ads або Яндекс.Директ SMM-щик не працює (але досвід в цій галузі стає перевагою). Не розробляє фахівець графічне оформлення, включаючи логотипи - менеджер з маркетингу в соціальних мережах працює з матеріалами, наданими власниками бізнесу, підбираючи стиль і оформлення сторінки.

СММ-щик може все

В якійсь мірі так і є, адже професіоналу знайомі всі тонкощі роботи на різних онлайн платформах - протягом робочого часу йому доводиться виконувати величезний пласт завдань. Але якщо треба буде реалізувати складний, масштабний проект, то над ним варто потрудитися всій команді:

  • Дизайнери;
  • Модератори;
  • Маркетологи;
  • Фахівці по контенту (як графічного, так і текстового матеріалу).

Деталі майбутньої співпраці потрібно обговорювати «на березі», щоб між виконавцем і замовником не виникло в майбутньому непорозумінь. Варто детально прописати всі етапи, перелік поставлених завдань, а також визначити результат, до якого варто прагнути. На підставі регулярних звітів, клієнт оцінить ефективність запропонованої стратегії просування, а головне реально побачить роботу співробітника.

Максимум переваг за низькою ціною

Висока ціна - основний камінь спотикання з замовниками. З боку складається враження, що вести сторінку в соціальних мережах здатний будь-який вчорашній школяр, адже в цьому немає нічого складного: пара постів, кілька слів про проект, готові зображення. Можливий і такий підхід, але подібна економія призведе до величезного переліку втрачених можливостей, а нерідко і зовсім може зіпсувати репутацію бренду і сформувати у користувачів соцмережі негативне враження про нього. Чому робота СММ-фахівця коштує дорого? Це пояснюється складністю виконання поставленого завдання:

  • Присутність на зв'язку в режимі 24/7, постійний моніторинг і контроль.
  • Детальне вивчення інформації про продукт, в тому числі спеціальних термінів або важливих тонкощів, для спілкування з передплатниками на одній мові.
  • Розробка комплексної довгострокової стратегії, аналіз реакції на кожен пост, а також рівня залученості.

Насправді, всі витрати на оплату праці менеджера з просування на популярних онлайн платформах, окупаються сповна. При правильному підході зростають обсяги замовлень, збільшується розмір середнього чека, формується позитивне сприйняття бренду, що відкриває додаткові можливості для подальшого розвитку, а також виходу на суміжні ринки.

Персональний вхід SMM-ника - показник його роботи

Певною мірою це твердження межує з істиною, тому новачкові в цій галузі варто використовувати свою сторінку в якості візитки, яка наочно демонструє його компетенції. Але у досвідчених професіоналів власний аккаунт нерідко залишається поза увагою - це теж болі СММ. Адже основна частина часу йде на ведення клієнтських пабліків і спільнот, тому особистий профіль виявляється покинутий. Нерідко він стає простором «для душі» з мінімальною кількістю передплатників, в числі яких тільки друзі та близькі родичі.

Єдиний критерій оцінки ефективності роботи фахівця - досягнення зазначеного результату в заявлені терміни і надання повної звітності. Тому не варто судити по особистій сторінці, тим більше що професіонали, найчастіше, не потребують самореклами - з цим відмінно справляється сарафанне радіо.

Чому до сих пір немає результату?

Таку претензію можна почути вже через один-два тижні роботи. Клієнт вимагає результату - відповідно до очікувань, кількість передплатників має почати рости в геометричній прогресії, як і інтерес до представлених товарів або послуг. На практиці ж, неможливо дати точний прогноз - ця сфера непередбачувана, належить випробувати кілька стратегій просування, щоб підібрати актуальний варіант. Маркетинг в соціальних мережах включає в себе кілька основних етапів:

  • Детальне вивчення інформації.
  • Розробка плану просування.
  • Робота з підвищенням рівня залученості.

Постійний аналіз допомагає оцінити ефективність тих чи інших дій, що буде відображено у відповідних звітах. Але терміни перших результатів безпосередньо залежать і від того, з яким початковим матеріалом належить працювати фахівцеві. Якщо буде потрібно міняти візуальний стиль всього пабліка, то на це буде витрачено чимало часу, а на виправлення чужих помилок, допущених раніше при самостійному просуванні - і того більше. Найпростіше починати з чистого аркуша, спочатку формуючи позитивний образ бренду і забезпечуючи природний приріст підписників, які зацікавлені, а відповідно лояльні. Фахівці, що обіцяють різке зростання активності за короткий часовий проміжок нерідко вдаються до прийомів «чорного» SMM. Це витратно і марно - красиві цифри порадують погляд, але накручені боти зникнуть так само швидко, як з'явилися.

Грамотне просування в соціальних мережах - тонке мистецтво, яке вимагає знань, досвіду, максимального залучення. Довіряючи цю задачу фахівцям студії інтернет-маркетингу eMiS, замовник отримує ефективний маркетинг, який в повній мірі варто вкладених коштів.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X