hello
Головна / Блог / Алгоритм Google Page Experience — SEO-просування за новими правилами

Алгоритм Google Page Experience — SEO-просування за новими правилами

photo

Google Page Experience — новий фактор ранжування, який був анонсований ще у 2020 році і не так давно набув чинності. SEO просування з урахуванням оновлених алгоритмів вимагає проведення обов'язкового комплексного аудиту, а також подальшої адаптації ресурсу для користувачів. Щоб потрапити в топові позиції пошукової видачі, варто детально вивчити характеристики випущеного оновлення, а головне, зрозуміти, як змінилися принципи розкрутки після його впровадження.

seo просування сайту в Дніпрі

Що змінилося в просуванні у 2021 році?

Раніше досить було «подружитися» з алгоритмами: додати ключові слова, наростити кількість посилань, заповнити сторінки контентом. Поступово до якості інформації, розміщеної на сайті, з'явилися нові вимоги: зображення повинні бути якісними, а тексти — достовірними, експертними, цікавими. Основний принцип — максимум користі для користувачів. З урахуванням нових факторів ранжування на перший план виходить комфорт відвідувачів сайту.

Google Page Experience: критерії оцінки

Заслужити лояльність пошукових систем стає складніше, але при цьому тих, хто впорається з поставленим завданням, очікує «зелене світло» в подальшому просуванні. Якість ресурсу оцінюється відразу за кількома параметрами:

  • Безпека;
  • Адаптивність;
  • Мінімальна кількість реклами.

Відповідно, потрібно вдосконалити наявний сайт, щоб подальша розкрутка була дійсно ефективною, а головне, виправдала вкладені кошти.

раскрутка сайтів дніпропетровськ

Core Web Vitals: фактори ранжування

Щоб зрозуміти ключові принципи взаємодії з новими алгоритмами, варто детально розглянути чинники ранжування:

  • Швидкість завантаження сторінки не повинна перевищувати 2,5 секунди — чим менше цей показник, тим краще. Для цього використовується метрика Largest Contentful Paint, яка фіксує часовий проміжок рендерингу великих елементів сторінки (текстів, відео, зображень).
  • Затримка першого введення (First Input Delay) — відгук сторінки при взаємодії з ресурсом повинен становити не більше 100 мілісекунд (важливо максимально скоротити цей показник).
  • Стабільність контенту згідно з метрикою Cumulative Layout Shift — часто спливаючі нав'язливі рекламні блоки зміщують базовий макет, а це неприпустимо. Візуал повинен бути статичним, щоб текст «не стрибав» по ​​сторінці, доставляючи користувачам певний дискомфорт. Максимально допустиме зміщення — до 0,1 мм.

Щоб провести оптимізацію сайту з урахуванням нових вимог, варто встановити розширення для Гугл Хром — Lighthouse. З його допомогою можна провести комплексний аналіз, отримати детальну інформацію про наявні недоліки, а відповідно, вжити заходів для усунення помилок.

Як використовувати Google Lighthouse для проведення аудиту?

Завдання Chrome Lighthouse — підвищення продуктивності та швидкості завантаження сторінок, що призведе до підвищення рівня задоволеності користувачів, а відповідно, просування сайту буде більш ефективним. Комплексний аудит включає:

  • Аналіз ключових параметрів;
  • Звіт про характеристики ресурсу;
  • Відомості про виявлені технічні помилки, які можна використовувати для подальшого удосконалення порталу.

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, як і наявність короткої інструкції, дозволить з легкістю використовувати розширення для проведення перевірки.

сео оптимізація сайтів

Алгоритм Page Experience: основні характеристики

Сайт повинен бути зручним для користувача — це головний критерій. На ранжування впливають такі показники:

  • Адаптивність під мобільні пристрої — всі сторінки повинні коректно відображатися не тільки на стаціонарних, а й на мобільних пристроях (планшеті, смартфоні);
  • Ефективний захист і безпека — використання протоколу https, що забезпечує конфіденційність інформації за рахунок шифрування даних;
  • Скорочення кількості рекламних повідомлень — використання реклами допустиме, але при цьому вона не повинна закривати основний контент.

Нові алгоритми стали ще більш вимогливими, але при цьому список вимог досить стандартний — сучасні технології розвиваються досить активно, а кожна секунда очікування призводить до втрати інтересу. Грамотна оптимізація зробить сайт ще зручнішим для відвідувачів, а також допоможе заслужити лояльність потенційних клієнтів, що в результаті позначиться і на обсягах продажів та прибутку.

Як підготувати сайт до нових алгоритмів і факторів ранжування?

Першочергове завдання — перевірка сторінок за допомогою розширення Google Lighthouse, призначеного для браузера Chrome. Виявлені помилки — не привід впадати у відчай, адже, усунувши наявні недоліки, можна досить швидко обійти конкурентів і вийти в ТОП пошукової видачі. Це зробить просування ще ефективнішим і швидшим, тому не варто залишати без уваги нові вимоги.

Вплив алгоритмів на сео сайту

Ефективне просування сайту в 2021 році

Студія інтернет-маркетингу eMiS — це професіонали, які своєчасно відстежують актуальні тенденції, а також готові провести повний технічний аналіз ресурсу, щоб подальше СЕО просування було максимально ефективним. Пропонуємо власникам сайтів комфортні умови співпраці:

  • Підбір оптимальної схеми взаємодії з клієнтами — запропонуємо кращі рішення, виходячи з вимог замовника і меж узгодженого бюджету;
  • Вигідні розцінки — доступна ціна послуг і гарантія результату;
  • Розкрутка сайту відповідно до оновлених алгоритмів пошукових систем — моментально реагуємо на будь-які зміни, знаємо всі тонкощі просування та оптимізації.

Зв'яжіться з менеджерами нашого маркетингового агентства, щоб дізнатися про діючі спеціальні пропозиції та отримати безкоштовну консультацію. Довіряючи команді «Еміс», власники сайтів отримують впевненість у результаті та раціональному розподілі коштів, виділених на проведення рекламної кампанії в мережі.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X