fbpx
hello
Головна / Блог / 5 поширених помилок в SMM

5 поширених помилок в SMM

photo

Просування в соціальних мережах - завдання непросте. Лише на перший погляд досить регулярно постити тематичні публікації і відповідати на коментарі - на практиці існують нюанси, які потрібно враховувати. Нерідко досягти заданої мети заважають поширені помилки в SMM, але знаючи про можливі «підводні камені» вдасться з легкістю уникнути подібних прорахунків.

Помилка №1: відсутність грамотної стратегії

Це стандартний шлях новачка - почати активно діяти, і будь що буде. Імовірність успіху при такому підході мала, і її можна порівняти з чудом - хаотичне наповнення сторінки не приваблює, а відштовхує користувачів. Тому першочергове завдання СММ-ника - розробити покроковий план дій, якому належить слідувати. Для побудови ефективної стратегії необхідно:

  • Визначити мету.
  • Детально вивчити і проаналізувати характеристики продукту, що просувається, виділивши його сильні сторони (на них варто зробити основний упор).
  • Оцінити потреби цільової аудиторії, щоб робити «чіпляючі» публікації, які отримають відгук.
  • Прописати детальний план, на підставі якого будуть обрані актуальні текстові та графічні матеріали.

Не варто використовувати успішні СММ стратегії великих брендів - зазвичай такий підхід безрезультатний. Важливо розробити власний вектор просування - і можна починати діяти. Це вимагає від менеджера з просування на популярних онлайн-платформах певної гнучкості: аналіз рівня залученості та інших показників допоможе оцінити актуальність обраної стратегії дій, щоб своєчасно внести зміни.

Помилка №2: Мої інтереси поділяють усі

Одна з найчастіших проблем. Орієнтуючись на власний смак СММ-щик з легкістю може знайти однодумців, ось тільки в розвитку комерційного аккаунта таке рішення збитково. Потрібно дати користувачам те, що вони чекають, щоб отримати лайки, коментарі, репости, активно взаємодіючи з передплатниками. Для цього складають детальний портрет потенційного клієнта і працюють зі своєю цільовою аудиторією:

  • Вік, стать, регіон, сімейний статус - це допоможе визначити базові інтереси і захоплення;
  • Характеристики продукту, що просувається, здатні зацікавити ЦА - розуміння сильних сторін пропонованих товарів або послуг дозволить продемонструвати максимум переваг;
  • Вибір онлайн-платформи - варто вести просування в тій соціальній мережі, якій віддає перевагу цільова аудиторія.

Останній пункт особливо важливий - краще вибрати один шлях розвитку, будь-то Instagram, Facebook або Telegram, і вкласти в нього максимум, ніж рухатися відразу в декількох напрямках, в результаті не отримуючи достатнього відгуку ні в одному з них. І завжди орієнтуватися на портрет потенційного клієнта, а не на власні інтереси або переваги власника бізнесу.

Помилка №3: нецікавий контент

Будь-яку тему можна піднести зовсім по-різному - як традиційним способом, так і нестандартно обігравши. Ось тільки стрічка звичайного користувача рясніє такими пропозиціями: хтось вправляється в креативі, а хтось віддає перевагу прямому підходу, але в результаті вони з однаковою ймовірністю можуть залишитися без уваги. Щоб цього не сталося, а передплатники з інтересом чекали кожну нову публікацію, варто враховувати кілька важливих нюансів:

  • Баланс - це тонка грань між «надмірно» і «недостатньо», яку потрібно постійно контролювати, орієнтуючись на реакцію користувачів. Тому моніторинг повинен бути постійним, щоб розуміти, в якому напрямку працювати, вносячи корективи в обрану стратегію дій.
  • Контент повинен бути ретельно опрацьовано - опублікувати швидкий пост може будь-який школяр, а від СММ-ника всеж-таки чекають результату, а не простого заповнення стрічки публікаціями.
  • Цінність матеріалів грає ключову роль - інформація повинна бути експертної та різноманітною, тому що десять постів на одну і ту ж тему будуть марно витраченим часом.

Важливо поставити себе на місце потенційного клієнта: чого він чекає від сторінки, на яку підписується? Якщо мова йде про рекламу відпочинку на морі, то потрібні докладні описи номерів, території, доступних локацій і розваг. А майстрам б'юті-галузі корисно розповісти про етапи і ефективності запропонованої процедури, способи дезінфекції інструменту та інші заходи безпеки. Будь-яке непорозуміння - це втрата передплатника, тому перегорнувши стрічку за кілька секунд, користувач повинен переконатися в тому, що йому буде цікава, корисна і потрібна розміщувана інформація і не буде потрібно задавати додаткові питання.

Помилка №4: відсутність зворотного зв'язку

Взаємодіяти з аудиторією потрібно на всіх рівнях. Наприклад, в коментарях виникло питання, а на нього приходить стандартне «відповіли в Директ» - можливо конкретний потенційний клієнт продовжить спілкування, але десятки інших будуть втрачені. Ще гірше, коли користувач ставить конкретне запитання, а йому пропонують зателефонувати до відділу продажів або перейти на сайт - 50% потенційних покупців в результаті просто не скористаються пропозицією. Тому, щоб не допустити цієї частою помилки SMM, потрібно дотримуватися наступних правил:

  • З клієнтами важливо вести діалог, розгорнуто відповідаючи на будь-які питання.
  • Після консультації обов'язковий заклик до дії (пропозиція ознайомитися з докладною інформацією про співпрацю, записатися на процедуру, підібрати відповідний товар і оформити замовлення).
  • Реакції в сторіс не повинні залишатися непоміченими - це відмінний спосіб почати розмову і делікатно запропонувати скористатися цікавою пропозицією.

Важливо розуміти, що негатив - це теж варіант зворотного зв'язку. Залишаючи подібні коментарі без уваги, як і видаляючи їх, власник сторінки немов залишається байдужим до голосу цільової аудиторії. Але ж якщо є проблема, то її потрібно вирішувати, а не закривати очі. Набагато ефективніше виписати всі претензії, розібратися в причинах їх появи, опрацювати або усунути спірні моменти, або зробити упор на перевагах, які перекривають дрібні недоліки. Якщо компанія не готова до діалогу, то це свідчення невпевненості в пропонованому продукті, що і формує недовіру до бренду. А адже гумор і спокійне врегулювання конфлікту з високою ймовірністю виправили б ситуацію.

Помилка №5: хештеги і геолокація не працюють

Ці корисні інструменти не працюють тільки в тому випадку, якщо їх неправильно застосовувати. Звичайно, можна до кожного посту написати десяток загальних фраз або поставити геолок, що не відповідає реальності, а потім продовжувати дивуватися, чому це виявилося недостатньо ефективним. А щоб хештеги і геометки працювали, важливо:

  • Зробити зручний рубрикатор, щоб користувач міг вивчити в профілі теми, які його цікавлять.
  • Враховувати інтереси цільової аудиторії (на які хештеги підписана, які місця відвідує).
  • Не застосовувати препарат «розмиті» формулювання: «меблі» - навряд чи дасть результат, а ось «мебельназаказднепр» допоможе знайти клієнтів.

Просування в соціальних мережах вимагає всебічного підходу і достатнього досвіду - за уявною простотою поставленого завдання ховається багатоетапна комплексна робота. Студія інтернет-маркетингу eMiS - це професійний підхід, який дозволить досягти заданої мети, не допускаючи поширених помилок і в рамках обумовленого фінансового бюджету.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X