fbpx
hello
Головна / Блог / 24 фішки для ефективного SMM-просування від Івана Титаренко

24 фішки для ефективного SMM-просування від Івана Титаренко

photo
Фішки і хитрі прийоми не завадять ні SMM-фахівцю, ні власнику бізнесу, який самостійно займається просуванням свого бренду в соціальних мережах. Ми підготували цю статтю спільно з нашим головним фахівцем з SMM Іваном Титаренко. Якщо ви хочете почати ведення акаунтів в соціальних мережах, тоді наша інформація вам буде дуже корисна. Читаємо і пізнаємо SMM-дзен!

1. Будьте на хвилі трендів!

Обов'язково стежте за трендами в соціальних мережах, сьогодні всі обговорюють котиків і весілля принца Гаррі, а завтра інформація втрачає свою цінність. Щоб ваш контент був цікавий і затребуваний, інформація повинна бути завжди актуальною. Погодьтеся, ніхто не хоче бачити одну і ту ж інформацію по 10 раз! Тому будьте оригінальні і стежте за трендами. smm-просування

2. Конкуренти: знайти і знешкодити!

Аналіз конкурентів ще ніхто не відміняв. Іноді це допомагає знайти свої помилки і краще зрозуміти специфіку маркетингу ніші. Спробуйте знайти сторінки та групи конкурентів, проведіть аналіз їх контенту, з'ясуйте, який тип публікацій має велику залученість і реакцію передплатників. Однак не варто повністю переймати стратегію навіть у найуспішніших конкурентів, однакові шаблони можуть не працювати навіть у суміжних тематиках.

3. Діємо тільки за заздалегідь продуманим планом

Перед будь-якою великою подією завжди продумується чіткий сценарій дій, який призведе до цільового результату. Ну так ось, просування в соціальних мережах - не виняток. Для досягнення результату необхідно багато аналізу і чітке планування робіт. Продумайте стратегію і на її підставі створіть контент-план, за яким будете робити публікації. Це значно оптимізує вашу роботу над проектом. Ще порада, не робіть пости "для галочки". Нехай їх буде менше, але зате вони будуть цікавими і яскравими для ваших передплатників. Чи не захаращувати стрічку марним контентом. smm-поради

4. Виділяйтеся з натовпу!

Створюйте унікальний контент і вигадайте свій власний стиль оформлення, створіть свою "родзинку", по якій люди будуть відразу впізнавати Вас. Передплатники, таким чином, запам'ятають ваш бренд. Приділяйте велику увагу оформленню банерів, вони в першу чергу привертають увагу користувачів.

5. Додайте каталог

Якщо Ви намагаєтесь продавати через соц.сети обов'язково додайте каталог! Найпростіше його додати через інтеграцію плагіна з WooShopping і вашого фейсбук пікселя! В цьому випадку Вам не доведеться вносити всі товари вручну! smm-рекомендації

6. Регулярность публикаций

Складіть чіткий графік виходячи з часу активності вашої цільової аудиторії! Найчастіше це в період до роботи з ранку, на обідній перерві і після роботи. Для того, щоб краще пізнати вашу аудиторію необхідно скласти портрет потенційного покупця. Про це ми вже писали в одній з наших минулих статей. графік публікацій smm

7. Орієнтуйтеся на сезони

Якщо у Вас специфічна тематика орієнтуйтеся на сезони, події пов'язані з тематикою. Для виявлення сезонних коливань використовуйте сервіс Google Trends. Завдяки цьому сервісу ви побудуєте правильну стратегію взаємодії з вашою цільовою аудиторією.

8. Думайте про клієнта

Орієнтуйтеся на потреби і страхи вашої цільової аудиторії, знаходьте проблеми та шляхи їх вирішення. Наприклад, якщо Ви ведете сторінку медичної тематики, опишіть всі види алергії, коли вона найчастіше загострюється (навесні, тоді ж треба робити і сам пост) і вкажіть як пом'якшити її симптоми і т.д. Будьте джерелом корисної інформації та експертом у вашій сфері. цільова аудиторія smm

9. Спілкуйтеся зі своєю аудиторією

Створюйте опитування, задавайте питання в коментарях і публікаціях і ваша залученість буде вище, ніж у більшості конкурентів. Люди більше довіряють жвавим групам. До того ж, завжди корисно знати, що думають ваші передплатники.

10. Giveaway

Робіть розіграші та конкурси - це найдешевші способи збільшити аудиторію! Однак є одне АЛЕ: для сторінок, де витрати на конкурс і приз будуть набагато Вище наведена натомість аудиторії - це абсолютно не вигідно! giveaway smm

11. Діліться відгуками про себе!

Покажіть, що Вам довіряють Ваші передплатники і клієнти. Нехай всі бачать, що Ви майстер своєї справи і на вас можна розраховувати. Більше довіри - більше продажів!

12. Поясніть користувачам, чим Ви займаєтеся

Намагайтеся зробити вашу сторінку таким чином, щоб усі користувачі інтуїтивно розуміли про що сторінка і яку інформацію їм тут чекати. Це стосується не тільки опису, але і оформлення сторінки. smm в дії

13. Креатив - наше все!

Стандартні фрази і схожі банера навряд чи сильно зацікавлять людей. А яскраві, незвичайні банера і забавні гасла швидше привернуть увагу і засядуть в голові, головне не переборщити з родзинками). smm креативи

14. Моніторинг та аналітика

Не забувайте, що незважаючи на всю креативність соціальних мереж, вони теж інструмент маркетингу! Потрібно звіряти статистику, перевіряти цифри і грунтуючись на їх аналізі, робіть висновки і приймайте рішення, які допоможуть Вам збільшити свою ефективність! Моніторинг та аналітика smm

15. Важливо не забувати про рекламу

Багато хто вважає, що можна обзавестися великим співтовариством постійних клієнтів абсолютно без реклами і виділення бюджетів - це не так! Пам'ятайте, що реклама дає хороші результати при правильному налаштуванні, тому краще звернутися до фахівців з таргетованої реклами.

16. Завжди будьте на зв'язку

Намагайтеся відповідати швидко і всім. Якщо люди будуть знати, що питання або звернення довго не залишиться непоміченим - вони будуть рекомендувати Вас друзям! ведення smm

17. Працюйте над лояльністю

Соціальні мережі здатні не тільки продавати товари, пістрявити рекламою і акційними цінами. Вони будують суспільну думку, відображають ставлення до клієнта, гнучкість, здатність вирішити проблему. Вони створюють відстрочений ефект більший, ніж миттєві продажі. Тому працюйте над своєю репутацією в соціальних мережах і дайте клієнтам зрозуміти, що вам можна довіряти.

18. Сформуйте місію для стратегії контент-маркетингу

Для чого ви існуєте? Досить риторичне питання, але саме воно дозволяє зрозуміти суть вашого бізнесу. Якби ви лідирували у вашій галузі, яка мета стояла б перед вами? Що, якби вона полягала не тільки в продажу товарів або послуг, а у впливі на людей за допомогою інформації, змінюючи їх життя, поведінку або погляди. Будуйте стратегію контент-маркетингу грунтуючись на головній місії вашої компанії, несіть людям користь, думайте про клієнта і ваші соціальні мережі зароблять.

19. Задіюйте блогінг

Блог все ще є ідеальним місцем, щоб заявити про себе як про експерта в своїй ніші. Створюйте цікавий і затребуваний контент, яким захоче поділитися ваша аудиторія. Задавайте теми обговорення в соціальних мережах щодо ваших статей. блогінг smm

20. Не брешіть своїм підписникам

Ніколи не варто брехати своїй аудиторії, клієнтам, партнерам і навіть самому собі. Надавайте тільки правдиву та актуальну інформацію, підтверджену фактами. Не використовуйте фейки, боти і оффер - це тільки зіпсує вашу карму і репутацію. підписники в smm

21. Знайте свою цільову аудиторію

Якщо ви хочете вплинути на конкретний сегмент аудиторії і не зливати бюджет, то логічно, що ви повинні знати про свого потенційного клієнта все: його вік, уподобання, стать, освіту і т.д. Придумуйте нові варіанти залучення вашої аудиторії і вивчайте її інтереси. пошук цільової аудиторії smm

22. Знайомте підписників з внутрішнім життям вашої компанії

Люди не дуже люблять купувати у безликих брендів в мережі. Так чому б не познайомити передплатників з вашою компанією ближче? Розкажіть про своїх колег, про цікаві проекти компанії або події, діліться своєю думкою. Будьте ближче до аудиторії! робота з підписниками smm

23. Робіть оригінальні банери

Банер - це перше, на що звертає увагу людина, гортаючи стрічку новин. Тому так важливо використовувати всі можливості візуального контенту. Створюйте якісні унікальні зображення, які будуть залучати користувачів. оригінальні банери smm

24. Live-контент - головний тренд 2018

Прямі ефіри, трансляції, історії - все це варто використовувати в 2018 році, щоб залишатися в тренді. Це крутий інструмент для контакту з вашою аудиторією, підвищення лояльності користувачів, продаж. Ви можете робити огляди новин вашої компанії, новинок продукції, огляди заходів і т.п. Варіантів безмежна кількість. Плюс в тому, що ви в живу спілкуєтеся з вашими клієнтами, це привертає більше уваги і довіри. live-content smm Автори статті:
  • Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу
  • Титаренко Іван, провідний фахівець з SMM-просування
Читати також:
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X