fbpx
hello
Головна / Блог / 12 порад щодо поліпшення юзабіліті на вашому сайті

12 порад щодо поліпшення юзабіліті на вашому сайті

photo
f6626751fbc2cdf29c3769cd3e9845c9

Юзабіліті - це один з головних критеріїв якісного сайту, адже якщо клієнту зручно його використовувати, він буде більше схильний зробити покупку. Але чим далі ваш сайт від ідеалу, тим гірші показники конверсії. Якщо вам цікаво, як поліпшити юзабіліті і врятувати ваш сайт від біжучих клієнтів, тоді наша стаття як раз буде до речі. Ми підготували 12 порад, які допоможуть зробити ваш сайт ефективним.

1. Збільшіть швидкість завантаження сайту

rTDQ9HR2Zh7YGZDHQZhZ8kh2r

Сучасному інтернет-користувачеві завжди не вистачає часу. Постійний поспіх і маса пропозицій в пошуковій видачі дозволяє йому не чекати довгого завантаження сайту. Якщо сайт завантажується довше 2-х секунд, користувач швидше за все просто закриє його і буде шукати потрібну інформацію на інших ресурсах. Ця проблема може в корені занапастити ваш сайт, навіть якщо він буде просто ідеальним. Тому перевіряйте швидкість і не змушуйте ваших клієнтів очікувати.

2. Зручна навігація

Про яке зростання продажів йдеться, якщо клієнт, перебуваючи на вашому сайті відчуває себе як в лабіринті. Навігація повинна бути інтуїтивно простою. Користувач повинен відразу зрозуміти, де шукати необхідну інформацію або товар, як повернутися в разі необхідності, куди клікнути і т.п. Допоможіть своїм клієнтам і постійно тестуйте свій сайт, стежте за поведінкою відвідувачів і статистичними даними.

3. Надайте контактні дані в доступній формі

Дуже дивно, але деяким замовникам необхідно нагадувати про те, де і як повинні знаходитися контактні дані. Обов'язково розміщуйте номер телефону і поштову адресу в шапці сайту. У меню обов'язково повинна бути сторінка "Контакти", де детально вказані контактні дані вашої компанії, а також карта і опис, як до вас краще дістатися. Для того, щоб спростити для клієнта зв'язок з вами зробіть кнопку "Зворотній дзвінок" і встановіть онлайн консультанта.

4. Лаконічний дизайн

5715ceccd3ef7

Якщо ваш сайт виглядає також стильно, як і килим на стіні, тоді варто задуматися про редизайн. Не думайте, що зовнішній вигляд не має значення для кількості продажів. Це прямий фактор, за яким ваші клієнти оцінюють надійність і сучасність сайту. Тренди веб дизайну дуже мінливі і ви ризикуєте їм не відповідати, втративши великий сегмент покупців. Зробіть ваш сайт актуальним і привабливим, адже він є "обличчям" вашої компанії.

5. Не захоплюйтеся рекламними банерами

context-reklama

Ви колись зустрічали сайти, які часто-повністю рясніють рекламними банерами всіх кольорів веселки, починаючи про здорове харчування, закінчуючи збільшенням … ну ви самі зрозуміли, наскільки вони дратують відвідувачів. Пошукові системи будуть знижувати у видачі подібні сайти, що доставляють дискомфорт користувачам. Тому радимо відмовитися від великої кількості реклами.

6. Використовуйте читабельні тексти

prod-text-blog11-min

Будь-найпривабливіший контент може зіпсувати нечитабельне полотно тексту або моторошне оформлення. Тому діліть тексти на абзаци, додавайте заголовки і марковані списки, а також не використовуйте 3 типи шрифтів і 5 варіантів їх розміру. Нехай тексти будуть структуровані і мінімалістичні, інакше сайт буде дешево і убого виглядати, а контент клієнти просто не будуть читати.

7. Грамотність текстів

Цей пункт також присвячений текстовому контенту. Тексти повинні не тільки добре виглядати, але і не відштовхувати безграмотністю або нелогічністю викладу інформації. Особливо дико читаються стародавні "оптимізовані" тексти з криво вписаними ключами. Так, іноді можна зустріти контент типу: "Ми пропонуємо вам свіжі огірки купити Запоріжжя дешево опт". Кострубаті ключові запити псують нерви користувачів і змушують задуматися про адекватність автора.

8. Показ схожих товарів або статей

753

Надайте вашим потенційним покупцям можливість вибору. Встановіть на сайт модулі "Схожих товарів". Зробіть процес здійснення покупки на вашому сайті простим і комфортним.

9. Пошук по сайту

Якщо ви є власником великого сайту, інтернет-магазину, подбайте про комфортний пошук інформації на вашому ресурсі. Зробіть пошук доступним з будь-якої сторінки сайту, краще розмістити його в хедері. Зручний пошук збільшить час перебування користувачів на сайті і лояльність ваших клієнтів.

10. Адаптація до мобільних пристроїв

Creation-site-internet-web-responsive-Nontron

У вас ще немає мобільної версії? Ви серйозно хочете втратити 50% аудиторії і жити після цього спокійно? Адаптивна верстка дозволяє відображати сайт на будь-яких пристроях і в будь-яких браузерах однаково добре. Навіщо ризикувати продажами, мобільна версія коштує набагато дешевше втрачених клієнтів.

11. Структуруйте контент за правилом F-кривої

f_reading_pattern_eyetracking-660x306

Існує закономірність, що ми вивчаємо контент за правилом F-кривої. Вона полягає в тому, що ми максимально концентруємо увагу на верх сторінки і на ліву його частину. Тому розташовуйте корисну інформацію на сайті в "правильній" області.

12. Усуньте неякісні фотографії

13994611466704

Якщо ваш ресурс рясніє неякісними картинками і фотографіями, це не додасть йому продажів. Якщо ви займаєтеся продажами в інтернеті подбайте про якісний зовнішній вигляд товарів, які ви пропонуєте купити клієнтам.

Висновки

Ми привели лише кілька порад, які допоможуть вам поліпшити показники сайту за допомогою роботи над юзабіліті. Проаналізуйте ваш проект або замовте юзабіліті аудит у наших фахівців, це допоможе перетворити ваш сайт виходячи з усіх вимог пошукових систем і переваг цільової аудиторії. Автор: Манько Карина, фахівець з контент-маркетингу Читайте також:

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X