hello
Головна / Блог / Інтерв'ю з фахівцем по PPC: 5 найпопулярніших питань по Google AdWords

Інтерв'ю з фахівцем по PPC: 5 найпопулярніших питань по Google AdWords

photo
Александр ТитаренкоGoogle AdWords - це найбільший сервіс для створення рекламних кампаній, який використовують у всьому світі. На сьогоднішній день його використовують більш 1 млн організацій, однак, незважаючи на це, залишається досить багато питань по використанню ресурсу. Сьогодні ми б хотіли поговорити про роботу з Google AdWords і для цього підключили нашого фахівця по PPC - Олександра Титаренка, щоб докладно відповісти на ваші запитання. - Отже, Олександр, давайте почнемо з самого популярного, на мій погляд, питання. З чого слід починати запуск рекламної кампанії? Дайте пару рад для новачків. Я б радив починати будь-яку рекламну кампанію з аналізу цільової аудиторії і ретельної перевірки сайту, який буде служити рекламним майданчиком. Крім того, не забувайте час від часу аналізувати рекламні кампанії ваших конкурентів. Звертайте увагу на які переваги і УТП (унікальні торгові пропозиції) вони акцентують увагу. Після аналізу конкурентів приступайте до збору ключових слів. Збір ключів в основному залежить від бюджету - якщо бюджет дозволяє, то збираємо якомога більше ключових слів і експериментуємо з околоцелевимі запитами (наприклад, якщо тематика - спортзал, то околоцелевим запитом буде: «накачатися до літа», «як швидко накачати м'язи» і т.д.). - Що таке модифікатор широкої відповідності, як він працює? Модифікатори широкої відповідності дозволяють показувати рекламу по пошуковим запитам, що містить всі задані вами ключові слова. Це той самий + в ключових словах загальної відповідності. Поясню на простому прикладі. Припустимо, ми продаємо в нашому магазині тільки туфлі і якщо використовувати ключове слово в широкій відповідності «купити червоні туфлі», то реклама може показуватися і за запитами: червоне взуття, червоні кеди, червоні кросівки і т.д, а модифікатор широкої відповідності дозволить показувати тільки за запитами, що містить слово «туфлі» в тому чи іншому вигляді. - Що таке мінус-слова і навіщо їх використовувати? Мінус-слова потрібні для того, щоб блокувати показ реклами, якщо в запиті користувача міститься не цікаві для нас слова. Наприклад, якщо ми не продаємо вживані речі, то нам варто додати в мінус-слова «секонд хенд», «бу», «старий» і т.д. Насправді, опрацювання мінус слів дуже важливий пункт при складанні та подальшої оптимізації реклами і йому слід приділяти достатньо багато часу. Відсутність мінус слів призведе до зливу бюджету даремно. Однак варто врахувати, що додавання занадто великої кількості мінус-слів може призвести до надмірного зниження охоплення та ефективності. Тому необхідно намагатися знайти оптимальну кількість мінус-слів для підтримки ефективності реклами. - Які помилки, на ваш погляд, найчастіше припускаються при запуску контекстної реклами? Перевіряючи чужі акаунти, найчастіше помічаю, що люди, що не пов'язані з інтернет-маркетингом, не налаштовують конверсії і зв'язок між рекламним аккаунтом і аналітикою. Це досить серйозна проблема, так як ми не можемо виділити ключі з конверсіями або відсіяти фрази без них. Частою помилкою також є неправильні настройки таргетінга. Найчастіше послуги надаються по Україні, за виключенням ЛНР, ДНР і Криму. Однак чимало початківців контекстологіі не враховують цю особливість і налаштовують таргетинг на всю Україну. У підсумку виходить часткове охоплення територій, куди просто не здійснюються послуги. Також поширена помилка - відсікання показу реклами КМС (Медійній мережі) в мобільних додатках і іграх. В основному, з додатків та ігор йде нецільовий трафік, так як переходи трапляються при випадкових натисканнях на рекламний банер тощо Нерідко зустрічаються акаунти з мінімальною кількістю мінус-слів або зовсім без них. Це є серйозною помилкою, адже, як я вже говорив раніше, це може призводити до серйозних витрат бюджету на нецільову аудиторію. - Які ваші проекти можна назвати найуспішнішими? Як ви домоглися таких результатів? Однією з найуспішніших своїх робіт вважаю проект «Школа усного рахунку Соробан». Тематика даного бізнесу - навчання усного рахунку з метою синхронного розвитку обох півкуль мозку і розвитку інтелекту і мислення у дітей. На даний момент вартість конверсії по містах «мільйонниках» (таким як Київ, Харків, Одеса) не перевищує 200 грн. Такой результат был получен путем внедрения полной аналитики, а также регулярной оптимизации рекламных кампаний.   Якщо у вас є питання до Олександра Титаренка задавайте їх на нашій сторінці в Фейсбук і ми з радістю відповімо на них. Будемо частіше публікувати поради від наших фахівців і ділитися з вами цікавою інформацією Читати також:
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X