hello
Головна / Кейси / Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

Кейс по таргетованій рекламі магазину посуду

photo

Клієнт: Магазин посуду.

Завдання: збільшити кількість продажів на 30%.

Цільова аудиторія: жінки / чоловіки від 20 до 65 років, які проживають в Україні.

Що робили: використовуючи візуали з посудом ми отримали мало конверсій, тому перейшли на товарні оголошення, які спрацювали набагато краще.

Результати з таргетованої реклами в соціальних мережах Facebook та Instagram

  • 117 конверсій на сайті, вартість однієї конверсії - 2,37 $

Висновок

Отримано конверсій: 117 замовлень через корзину

Прибуток: 70 200 грн

Средній чек: 600 грн

Витрати на рекламу: 6 925 грн

ROI = (Прибуток-витрати на рекламу) / витрати на рекламу*100% = (70 200 грн-6 925 грн)/6 925 грн * 100% = 914%

Коефіцієнт конверсії склав 1,24%

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X