Послуга: контекстна реклама;
Тематика: інтернет-магазин товарів для тварин;
Цільовий регіон просування: Україна;
Тривалість робіт по контекстній рекламі: 2 місяці;
Загальний бюджет: 10790 грн.;
Мета: збільшити кількість конверсій на сайті, отримати максимум цільових звернень через сайт; знизити вартість залучення одного клієнта.
Вступ
В даному кейсі буде йти мова про просування інтернет-магазину шляхом контекстної реклами від інтернет-маркетингової студії eMiS. Клієнт раніше намагався вести рекламну кампанію самостійно, що не принесло очікуваного результату у вигляді зростання обсягів продажів. Ми хотіли розвіяти упереджене ставлення клієнта до контекстної реклами, яке склалося завдяки самостійній роботі. Виходячи з цього, перед нами стояло завдання зробити акцент на аналітику, щоб після закінчення першого місяця роботи рекламної кампанії у нас сформувалося повне розуміння, чи окупаються вкладення в рекламу.
Завдання
Роботи по контекстній рекламі
22 квітня ми запустили рекламну кампанію (РК) клієнта. В рамках кожної РК команда eMiS створила групи оголошень. У них були додані ключові слова і оголошення. В Google Adwords створено 3 рекламних кампанії з групами ключових запитів. Цільовими сторінками були обрані підрозділи двох основних категорій «Для кішок» і «Для собак», а також сторінка бренду-виробника корму для кішок і собак. Складено 19 груп оголошень для першої рекламної кампанії, 11 груп для другої і 13 - для третьої. Всього покази велися по 413 ключових запитах. Також в Google Adwords була проведена настройка ремаркетингу для цільових груп користувачів. На сайтах-партнерах були розміщені рекламні банери з кормами для собак і кішок, які показувалися аудиторії вибірково, залежно від тематики сторінки відвідування.
Результати робіт по контекстній рекламі
За два місяці робіт:
Висновки
Один показник ROI по РК варто всіх показників якості рекламної кампанії. Адже, в кінцевому підсумку, ні хороший CTR, ні потужний трафік ще не гарантують продажів. ROI, навпаки, є наслідком реальних продажів, тому краще будь-якого іншого показника описує ефективність настройки рекламної кампанії. Ще кілька фактів. За перший місяць робіт оголошення клієнта побачили 19 787 користувача і 3 178 з них перейшли на сайт. Середній показник CTR за вказаний період склав 16,06%. Оголошення в середньому показувалися на позиції 1.2, тобто в ТОП-3 (верхня частина сторінки) при середній ціні за клік 2,92 грн.Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!