Важливість відстеження дзвінків
Кожен рекламодавець зацікавлений в аналізі та оцінці ефективності свого бізнесу. Для аналітики найчастіше використовуються Google Analytics і Yandex Metrika. Однак з їх допомогою неможливо повністю відстежити ефективність реклами, якщо значна частка конверсій припадає на дзвінки. Приблизно 2/3 користувачів оформляють замовлення після дзвінка менеджерам сайтів електронної комерції. Дзвінок по телефону залишається досить важливим способом налагодити комунікацію і забезпечити лояльність потенційного клієнта. Але далеко не всі враховують важливий момент зворотного дзвінка.Підвищення кількості дзвінків
Підвищення кількості дзвінків і замовлень без реклами, зміни функціоналу сайту досить важливе питання. Рішення - допомога віджетів зворотного зв'язку. З усіх джерел трафіку можна виділити 2 основних:
Джерело |
Відвідування |
Цілові виклики |
% конверсій, який припав на дзвінки |
10032 |
186 |
0,59% |
|
Yandex |
6864 |
87 |
0,45% |
Частка дзвінків досить висока, проте показник можна підвищити! У цьому допомагає форма замовлення зворотного дзвінка. Користувач вказує номер телефону, на який, через деякий час, система під'єднує менеджера відділу продажів. Виглядає ця форма приблизно наступним чином:
Варто відзначити, що чим нижче час, відведений на реальне очікування дзвінка, тим більша ймовірність здійснення конверсії за підсумками дзвінка.Впровадження даного віджету і підвищення кількості дзвінків
За 3 місяці до впровадження даного функціоналу було отримано 273 дзвінка, через 3 місяці після оновлення - 417 дзвінка, при цьому 129 з них завдяки формі зворотного дзвінка. Дані за джерелами трафіку після впровадження віджета:
Джерело |
Відвідування |
Цільові виклики |
Співвідношення дзвінків до трафіку |
13078 |
284 |
2,17% |
|
Yandex |
7890 |
133 |
1,69% |
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!