hello
Головна / Кейси / Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

Наша співпраця з Ізраїлем: розробка сайту для PLC

photo
Чи знаєте ви, як створюється косметика? Можливо, ви навіть замислювалися над тим, щоб створити свій косметичний бренд і почати бізнес в індустрії краси? Private Label Cosmetics - це та сама компанія, яка допомагає втілити бажання в реальність і пропонує своїм клієнтам створення лінійок ізраїльської косметики під особистим брендом. Компанія тільки починає свій шлях і звернулася до нас для створення сучасного сайту, який повністю відобразить специфіку його бізнесу. У підсумку, перед нами стояли завдання:
  • Створення корпоративного сайту з практичним функціоналом і зручним управлінням через адмінку.
  • Написання контенту, який позиціонує діяльність компанії.
  • Впровадження багатомовності для виходу на міжнародний ринок.
  • Адаптивний дизайн.

Маркетингове дослідження ніші проекту

Аналіз ніші проекту обов'язково проводиться перед початком робіт. Це дозволяє побудувати максимально ефективний план дій, спрямований на збільшення ефективності ресурсу. Наші маркетологи провели дослідження цільової аудиторії сайту, проаналізували основних конкурентів і з'ясували ключові фактори успіху, які найбільш цікаві клієнтам. На основі отриманих даних ми приступили до створення логотипу та дизайну сайту.

Створення логотипу

Логотип розроблявся в зелених тонах, підкреслюючи натуральність косметичних засобів. Ми надали замовнику кілька варіантів, з яких було схвалено представлений логотип: plc-logo

Розробка сайту

В якості системи управління для сайту була вибрана CMS WordPress. Вона відома в усьому світі своєю простотою і надійністю і чудово підходить для створення корпоративного сайту. Дизайн-концепція сайту направлена ​​на лаконічність і простоту подачі інформації. Головною її метою є ознайомлення користувачів з інформацією про компанію та послуги. Тому основний акцент спрямований на контент сайту. Колірна гамма вибрана з трьох основних кольорів: білого, графітового і зеленого. Зелений колір був обраний в якості акценту. Їм виділені кнопки, активні посилання і важливі блоки сайту. plc-glavnaya Головна сторінка містить всю ключову інформацію про компанію та її діяльність. На першому екрані представлений блок з відео Мертвого моря, коротка інформація про компанію та форма зворотного зв'язку. Важливим елементом сторінки є блок переваг компанії: Також на сторінці представлена схема роботи. При наведенні можна докладніше ознайомитися з кожним кроком. Для того, щоб ознайомити користувачів з типами косметичної продукції, виведений блок з короткою інформацією: plc-2 Футер представлен картой и формой обратной связи: plc-4

Адаптивна версія

Адаптивний веб-дизайн сторінок забезпечує коректне відображення сайту на різних пристроях і динамічно підстроюється під задані розміри вікна браузера. Для того, щоб сайт не втрачав трафік з мобільних пристроїв ми розробили його адаптивну версію.

Контент сайту

Паралельно з розробкою ми займалися написанням контенту для створення іміджу і опису діяльності компанії. Специфіка бізнесу клієнта досить унікальна, тому була розроблена контент-маркетингова стратегія, щоб передати концепцію бренду і відобразити її на сайті.

Тестування ресурсу

Кожен наш проект після закінчення перевіряється фахівцями на наявність помилок і несправностей. Це вкрай важливий етап в розробці сайту, на якому вносяться останні правки. Ми перевірили роботу ресурсу на пристроях з різними браузерами і дозволами екрана.После детального тестування сайт зданий замовнику.

Результат

В результаті вийшов швидкий і зручний сайт, де основна увага притягує оформлення сторінок і контент. Інтернет-проект працює у всіх сучасних браузерах. Сайтом керує WordPress - швидка і безпечна CMS.
Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X