Клієнт: Магазин професійної косметики.
Завдання: зменшити суму витрат на маркетинг до 20% від сумарного доходу.
Цільова аудиторія: жінки від 18 до 65 років, які проживають в Україні.
В результаті аналізу та оптимізації рекламних кампаній вдалося знизити витрати на 64.4% при зростанні доходу на 15.5%.
Отримано конверсій: 680 замовлень через корзину.
Прибуток: 446 603 грн
Середній чек: 657 грн
Витрати на рекламу 59: 260 грн
ROI = (Прибуток-витрати на рекламу) / витрати на рекламу*100% = (446 603 грн-59 260 грн)/59 260 грн * 100% = 654%
Коефіцієнт конверсії склав 2,53%.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!