hello
Головна / Блог / Особливості просування сайту на захід

Особливості просування сайту на захід

photo

Перш ніж приступити до розширення власних ринків і пропонувати свої послуги або ж товари за кордоном, слід врахувати кілька особливостей просування інтернет-послуг за кордоном.

Перед тим як приступити до просування сайту в іншій країні слід провести;

  1. Аналіз специфіки
  2. Аналіз конкурентів
  3. Створити план просування.

Аналіз специфіки ринку

Перш ніж пропонувати на незнайомому раніше ринку свої товари або послуги слід вивчити і зрозуміти всі його особливості і можливо навіть заточити свій товар під нього враховуючи всі особливості та специфіку регіонального ринку.

Аналіз конкурентів

Після того як специфіка і особливості ринку вами добре вивчені, можна приступати до вивчення конкурентів. Варто добре проаналізувати їх сайти і розібратися, хто що робить, у кого які стратегії і фішки, а може навіть дещо у них запозичити. Після того як детально вивчено кілька конкурентів (бажано мінімум близько 10) все стає більш-менш зрозуміло, що потрібно для успішного просування на даному конкретному ринку.

Проводячи аналіз сайтів конкурентів, слід врахувати;

  • Контент
  • Ключові слова
  • Зворотні посилання
  • Структуру ресурсу.

План просування Інтернет-майданчику

Це фактично розроблена стратегія, керуючись якою можливо досягти позитивного результату. Перед початком будь-якої справи встановлюються певні цілі і завдання і виходячи з них в купі з аналізом конкурентів можна створити якийсь приблизний план:

  1. Регіональний домен
  2. Сервер регіону, що просувається
  3. Тексти на мові того регіону, куди просувається сайт
  4. Зворотні посилання з регіональних доменів.

1. Регіональний домен з того регіону, куди намагаємося просунутись

Тут все дуже просто пошукові системи більш довіряють доменам з регіональним розширенням. Для України це .ua, для США .com, для Великобританії .co.uk .es для Іспанії. За допомогою цих доменів значно легше просувати свій інтернет-проект.

2. Сервер регіону, що просувається

Усе ті ж пошукові системи більше «люблять» ресурси, які розташовані на серверах того регіону, де вони просуваються. Для США в США, для Іспанії в Іспанії і т.д. саме тому хостинг варто розміщувати саме на регіональних серверах, вам же це більш вигідно і в кінцевому підсумку окупится.

3.Тексти з регіональними особливостями мови.

Всім відомо що англійська мова буває різною в різних країнах саме тому бажано щоб тексти були написані з урахуванням всіх особливостей того регіону для якого він пишеться, і добре б було щоб автор текстів був носієм саме регіональної мови. Наприклад в Штатах - американець, в Австралії - австралієць, а в Великобританії - британець.

Зворотні посилання з регіональних доменів.

Просуваючи сайт в новий регіон дуже важливо, щоб посилання на сайт були саме з того регіону, куди ви його впроваджуєте. Знову ж пошукові системи віддають перевагу тим сайтам, які мають більше 50% зворотних посилань з регіональних доменів. Тільки в цьому випадку можна сподіватись на вдале просування сайту.

Наступним кроком, після того як ви домоглися успіху в Україні, буде розкрутка проекту за кордоном. Але це досить серйозний крок до якого потрібно як слід підготуватися, щоб розширити свій бізнес і досягти успіху й за межами країни.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X