Сайт в наші дні вкрай необхідний для ведення бізнесу, проте не всі власники користуються всіма можливостями свого ресурсу. Іноді неякісний контент або застарілий дизайн може впливати на лояльність користувачів і на рівень продажів в цілому. У нашій статті ми розберемо основні проблеми, з якими стикаються клієнти і способи збільшення рівня продажів.
У 2018 році показники продажів через мобільні пристрої зросли в рази. Люди все більше довіряють покупкам через інтернет і з задоволенням використовують для цього свої смартфони. Природно, що неякісна мобільна версія сайту буде відсівати "мобільних" покупців, а цей сегмент не варто недооцінювати. Якщо ви не подбали про мобільну версію вашого сайту, ви можете втратити близько 40% трафіку. Корисно систематично проводити аналіз сайту. Ви можете це робити як самостійно, так і за допомогою фахівців web-аналітики. Зверніть увагу на дані Google Analytics. Якщо ви помічаєте, що дуже багато користувачів, що заходять на сайт з мобільних пристроїв, не перебувають на сайті довше 30 секунд, значить є якась проблема.
Розберіться, що саме відлякує ваших потенційних покупців. Зайдіть на ваш ресурс з різних пристроїв, як з телефонів, так і з планшетів, проаналізуйте відображення в браузерах. Протестуйте, чи все працює в різних версіях. Адаптивний дизайн вашого сайту - це відмінне рішення для залучення мобільного трафіку. Ідіть в ногу з часом і думайте про клієнта!
Поставте себе на місце клієнта. Якому сайту ви б більше довіряли, з сучасним дизайном або з застарілим і незручним? Якщо ваш сайт вже втратив актуальність і не відповідає сучасним тенденціям, вам просто необхідно зробити редизайн. Головна мета редизайну - відобразити поточні погляди компанії, підкреслити нові досягнення, збільшити впізнаваність бренду, а також лояльність відвідувачів. Комп'ютерні технології розвиваються дуже швидко, і термін служби хорошого сайту зазвичай не перевищує 4 років, повторюся, хорошого! На ділі все набагато гірше. Дуже багато ресурсів, які до нас звертаються за редизайном, мають деякі технічні недоробки і проблеми юзабіліті. Потенційні покупці просто покидали ресурс, не бажаючи навіть докладніше ознайомитися з пропозицією і сайт просто не приносив очікуваний прибуток.
Після проведення редизайну сайт перетворювався і збільшував показники конверсії в кілька разів. Це в черговий раз доводить, що користувачі насамперед зустрічають по обкладинці, а вже потім звертають увагу на вміст. Як створюється редизайн в web-студіях? Для початку вкрай важливим є аналіз ринку і конкурентів. Необхідно вивчити, які рішення підійдуть для збільшення продажів саме для вашого ресурсу, на що краще зробити акценти і як залучати користувачів. Потім створюється прототип і затверджується із замовником. Це необхідно для того, щоб повністю передати дизайнеру концепцію, яку продумали фахівці і задумку замовника. Дизайнер на основі отриманих даних, створює привабливий і ефективний дизайн.
Сайт повинен створюватися виходячи з вподобань цільової аудиторії і замовнику не варто про це забувати. Особисті уподобання важливі, проте краще орієнтуватися на своїх клієнтів.
Контент - це один із способів донести інформацію потенційному клієнту. Який контент можна вважати неякісним?
1.В текстах можна виявити помилки. Не дуже професійно позиціонувати свої послуги або товари контентом з помилками. У покупців відразу створюється неприємне враження про ваш бізнес.
2.Неактуальна інформація. Якщо на вашому сайті неактуальні ціни або акції, користувачі отримають негативний досвід співпраці з вами. Виправдовуйте очікування ваших клієнтів, стежте за актуальністю вашого ресурсу.
3.Неунікальний контент. На сайті повинен бути унікальний контент, це вкрай важливо для ваших позицій в пошуковій видачі. Якщо ви хочете збільшити кількість клієнтів з інтернету, необхідно подбати про пошукову оптимізацію.
4.Відсутність корисної інформації. Наявність тексту - це не просто необхідність. Ви повинні вкладати в нього інформацію, яка необхідна користувачеві. Не варто перевантажувати тексти ключовими словами. Замовте послугу професійного копірайтера, який відобразить переваги вашої компанії або певного продукту в текстах.
5.Нечитабельні полотна тексту. Використання нечитабельної інформації відштовхує користувачів. Навіть найцікавіший контент не буде читатися користувачем, якщо він неякісно представлений на сайті. Структуруйте тексти різнорівневими заголовками, виділяйте абзаци. Це важливо не тільки для клієнта, але і для пошукових систем.
6.Неякісні фото і відео. Зараз користувачі сайтів дуже сприйнятливі до якості фото і відео-контенту сайту. Потенційний покупець не бачить в живу товар і для нього важливо отримати більше інформації про нього. Замініть нечіткі фото і картинки, додайте відео огляди товарів, максимально детально опишіть товар і додайте до нього характеристики. Можете використовувати інфографіку для опису переваг роботи з вами.
Не залишайте клієнта наодинці зі своїм питанням. Намагайтеся максимально доступно викласти всю необхідну інформацію в контенті сторінки. А для зручності користувача додайте на сайт більше способів комунікації. Онлайн-консультант, кнопки зворотного зв'язку, замовлення дзвінка і поставити запитання - всі ці можливості ресурсу необхідно використовувати повною мірою. Також ви можете розвивати свої соціальні мережі. Клієнти можуть ділитися інформацією про товари і послуги, які ви надаєте, ознайомлюватися з акціями і новими пропозиціями. Так само не упускайте можливість використовувати e-mail розсилку. Давайте клієнтам зрозуміти, що ви можете дати їм те, що вони хочуть.
Якщо ваш ресурс занадто повільно вантажиться - ви втрачаєте великий потік клієнтів, які ще навіть не зайшли на сайт, а вже закривають його. Якщо ваш сайт вантажиться більше 2-х секунд, це вже некоректний показник. Зверніться до фахівців і виправте цю проблему. Клієнт повинен здійснювати покупки, не чекаючи завантаження кожної сторінки і не повинен відчувати дискомфорт від взаємодії з сайтом.
Цей пункт стосується більше юзабіліті форм замовлення. Не перевантажуйте клієнтів заповненням величезної кількості пунктів. Зробіть менше обов'язкових полів або розділіть заповнення інформації на кілька етапів. Клієнт повинен отримати задоволення від покупки, а не заповнювати нескінченні дані і витрачати свій час.
Після того, як клієнт перейшов на сайт йому повинно бути зрозуміло де знаходиться інформація, яка його цікавить. Тому важливо подбати про зручність в навігації для користувача.
Зручність навігації - це важливий фактор для користувача. Для перевірки зручності сайту можете замовити аудит юзабіліті. Це комплексний аналіз, який виявить слабкі місця вашого сайту. Фахівці підберуть найбільш ефективну стратегію щодо усунення проблемних місць ресурсу. Після внесення правок ви збільшите показники конверсії.
Зручність користувачів - це перш за все запорука успішних продажів. Якщо ви не використовуєте всі можливості вашого ресурсу, ви втрачаєте клієнтів. Спробуйте внести поліпшення в юзабіліті вашого сайту і ви відразу ж побачите помітні результати підвищення конверсії.
Автор: Карина Манько, фахівець з контент-маркетингу
Читать также:
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!