Що таке таргет?
Таргетована реклама - рекламне оголошення в соцмережах, яке налаштовується за певними критеріями. Виглядає як звичайний пост в стрічці, але з позначкою «Реклама». Вид реклами, який дозволяє показати рекламне оголошення вашої ЦА незалежно від того, хоче вона цього чи ні. Для того, щоб Марія купила у вас товар, їй не обов'язково шукати його в гуглі/інстаграмі і тд - їй потрібно всього лише відкрити новинну стрічку в соціальній мережі, побачити вашу рекламу і зробити конверсію.
Для того, щоб потрапити в саме серце потенційного клієнта, потрібно добре його знати. Правильно позначена і чітко налагоджена цільова аудиторія в таргетінгу - це вже 70% успіху. Саме тому ми проводимо "бріфування" клієнта, чітко визначаємо унікальну торгову пропозицію продукту, цільову аудиторію і її болі.
Кнопка «просувати» під фото - це НЕ таргетинг, а лише мала його частина. Повноцінна таргетована реклама налаштовується через рекламний кабінет в ФБ.
Для того, щоб потрапити в саме серце потенційного клієнта, потрібно добре його знати. Правильно позначена і чітко налагоджена цільова аудиторія в націлення - це вже 70% успіху. Саме тому ми проводимо "бріфування" клієнта, чітко визначаємо унікальну торгову пропозицію продукту, цільову аудиторію і її болі.
Всі рекламні кампанії починаються з тестування. Не вірте тим, хто обіцяє запустити таргетинг в один клік - це неможливо. Не кажучи вже про те, що протягом кампанії показники постійно змінюються і це потрібно відстежувати, щоб оперативно вносити зміни.
Можливість рекламувати товар без наявності сайту - це зручно для малого бізнесу. Можна створити сторінку вашої компанії в соціальних мережах, з описом товарів або послуг, і приводити клієнтів саме на неї. Гнучкі настройки: можна вибрати різні цільові групи з широким переліком параметрів (географія, вік, стать, освіта, інтереси). Можливість працювати з кожною групою користувачів окремо, створювати різні оголошення для різної аудиторії.
При условии удачного тестирования:
Якщо тестування зв'язків не дало позитивного результату - робимо перезапуск рекламної кампанії.
У КОЖНОЇ рекламної кампанії є момент "вигорання", який настає, в середньому через два тижні після першого запуску, в цей момент потрібно "оновити матеріали рекламної кампанії, а саме - розробити креативи, переналаштувати рекламну кампанію.
Ключовий момент, про який варто згадати, є регулярне відстеження показників KPI. На початку роботи за проектом, ми встановлюємо показники, до яких прагнемо. Такий формат співробітництва створює максимально комфортні умови для роботи команди і контролю цієї роботи з боку замовника.
"В середньому по лікарні" вартість конверсії з таргетированной реклами становить 4$ - усереднений показник всіх бізнесів з усього світу. Як дізнатися скільки клієнтів і за якою ціною отримаєте ви? Вам потрібно лише залишити заявку на безкоштовний прогноз.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!