hello
Головна / Блог / Таргетована реклама

Таргетована реклама

photo

Що таке таргет?

Таргетована реклама - рекламне оголошення в соцмережах, яке налаштовується за певними критеріями. Виглядає як звичайний пост в стрічці, але з позначкою «Реклама». Вид реклами, який дозволяє показати рекламне оголошення вашої ЦА незалежно від того, хоче вона цього чи ні. Для того, щоб Марія купила у вас товар, їй не обов'язково шукати його в гуглі/інстаграмі і тд - їй потрібно всього лише відкрити новинну стрічку в соціальній мережі, побачити вашу рекламу і зробити конверсію.

Для того, щоб потрапити в саме серце потенційного клієнта, потрібно добре його знати. Правильно позначена і чітко налагоджена цільова аудиторія в таргетінгу - це вже 70% успіху. Саме тому ми проводимо "бріфування" клієнта, чітко визначаємо унікальну торгову пропозицію продукту, цільову аудиторію і її болі.

Кнопка «просувати» під фото - це НЕ таргетинг, а лише мала його частина. Повноцінна таргетована реклама налаштовується через рекламний кабінет в ФБ.

ВАЖЛИВО

Для того, щоб потрапити в саме серце потенційного клієнта, потрібно добре його знати. Правильно позначена і чітко налагоджена цільова аудиторія в націлення - це вже 70% успіху. Саме тому ми проводимо "бріфування" клієнта, чітко визначаємо унікальну торгову пропозицію продукту, цільову аудиторію і її болі.

Всі рекламні кампанії починаються з тестування. Не вірте тим, хто обіцяє запустити таргетинг в один клік - це неможливо. Не кажучи вже про те, що протягом кампанії показники постійно змінюються і це потрібно відстежувати, щоб оперативно вносити зміни.

Основні переваги таргетированной реклами

Можливість рекламувати товар без наявності сайту - це зручно для малого бізнесу. Можна створити сторінку вашої компанії в соціальних мережах, з описом товарів або послуг, і приводити клієнтів саме на неї. Гнучкі настройки: можна вибрати різні цільові групи з широким переліком параметрів (географія, вік, стать, освіта, інтереси). Можливість працювати з кожною групою користувачів окремо, створювати різні оголошення для різної аудиторії.

Як зрозуміти що вашому бізнесу потрібна таргетована реклама?

  1. ви не можете масштабувати бізнес
  2. багато користувачів йдуть з вашого сайту, так і не зробивши конверсію
  3. у вас немає сайту
  4. ви хочете отримувати більше клієнтів, ніж отримуєте зараз
  5. ви уявляєте новий продукт на ринку, ваша головна задача "створити" попит на ваш товар

Як відбувається настройка таргетованої реклами у нас?

  1. Брифование клиента (определение УТП, целевой аудитории, особенностей продукта, фиксация Kpi) - аккаунт менеджер 2 часа 
  2. Анализ продукта/рынка - руководитель отдела 4 часа
  3. Создание майнд карты - таргетолог + руководитель 3 часа
  4. Согласование офферов с заказчиком - аккаунт менеджер 1 час
  5. Разработка визуалов - дизайнер 8 часов
  6. Написание текстов - копирайтер 2 часа
  7. Настройка аудиторий - таргетолог 3 часа
  8. Тестирование связок (оффер + аудитория + визуал + посадочная страница) 5 дней

При условии удачного тестирования:

  1. Оптимізація рекламної кампанії - таргетолог 3 години
  2. Масштабування рекламної кампанії - таргетолог 3 години
  3. Спілкування з клієнтом - аккаунт менеджер 24/7

Якщо тестування зв'язків не дало позитивного результату - робимо перезапуск рекламної кампанії.

У КОЖНОЇ рекламної кампанії є момент "вигорання", який настає, в середньому через два тижні після першого запуску, в цей момент потрібно "оновити матеріали рекламної кампанії, а саме - розробити креативи, переналаштувати рекламну кампанію.


Ключовий момент, про який варто згадати, є регулярне відстеження показників KPI. На початку роботи за проектом, ми встановлюємо показники, до яких прагнемо. Такий формат співробітництва створює максимально комфортні умови для роботи команди і контролю цієї роботи з боку замовника.

Чому ви захочете працювати з нами?

  • працюємо по kpi
  • завжди на зв'язку
  • цілодобово контролюємо і оптимізуємо показники рекламної кампанії
  • ми не приведемо вам "нецільові" заявки, тому що спочатку, разом з вами, визначимо ЦА
  • ми - команда фахівців, яка гарантовано збільшить ваші продажі (див. пункт про Kpi)

Які результати вам очікувати?

"В середньому по лікарні" вартість конверсії з таргетированной реклами становить 4$ - усереднений показник всіх бізнесів з усього світу. Як дізнатися скільки клієнтів і за якою ціною отримаєте ви? Вам потрібно лише залишити заявку на безкоштовний прогноз.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X