Social Media Marketing або SMM - це активне просування в соціальних мережах. Грамотний маркетинг допоможе привернути увагу користувачів, сформувати позитивний імідж компанії, створити підвищений попит на товари або послуги. З цим завданням відмінно впоратися SMM специалист. Хто це, і чим займається? Вивчивши, що входить в перелік обов'язків менеджера по рекламі в Facebook, Youtube, Twitter, Instagram або інших онлайн-платформах, вдасться оцінити всі плюси / мінуси цієї професії.
Робота менеджера з соціальних мереж вимагає максимального залучення - це безперервний процес, який не передбачає вихідних або тривалих перерв. Необхідний постійний контакт з аудиторією, тому до переліку обов'язків фахівця з соціальних мереж входять наступні завдання:
SMM-щик веде постійний аналіз ринку, моніторить пропозиції конкурентів і тренди просування в соціальних мережах, займається репутаційних маркетингом. Обов'язково ведення звітності, в якій детально відображені виконані дії, а також досягнуті результати.
Робота в соціальних мережах вимагає уважності, зосередженості, постійного залучення в процес. Недостатньо опублікувати один пост з коротким текстом - і завдання на день виконано. Чим найчастіше займається SMM специалист? Вивчає, аналізує, генерує, а головне моментально реагує на будь-які дії користувачів. Щоб домогтися успіху в цій галузі, будуть потрібні наступні професійні навички:
SMM вимагає гнучкості і мобільності. Ця робота ідеальна для тих, хто готовий розвиватися, рухатися вперед, постійно змінюючись і відстежуючи тренди, реагуючи на будь-які зміни ринку. Потрібно тонко відчувати настрій аудиторії, щоб не втратити контакт з передплатниками. У цьому допоможуть наступні особисті якості:
Менеджеру з просування в соціальних мережах належить постійно вчитися. У цьому допоможе добре знання англійської мови - закордонні ресурси багаті інформацією та задають тренди онлайн-світу. Важливу роль відіграє і хороший смак: знадобиться вміння правильно поєднувати відтінки, а також підбирати шрифти, створюючи єдину, гармонійну композицію. Оригінальний візуал сторінки допоможе привернути увагу користувачів, спочатку формуючи позитивне враження, а головне підвищуючи рівень довіри до розміщеної інформації.
Щоб оцінити основні переваги і недоліки цієї професії, важливо розуміти, чим займається SMM специалист в Інстаграм або на інших онлайн платформах. До менеджеру з просування в соціальних мережах пред'являються досить високі вимоги: важливо постійно бути на зв'язку, контролювати всі процеси, відстежувати дії конкурентів, утримувати увагу підписників. До переваг такої роботи можна віднести:
Займатися просуванням в соціальних мережах буде цікаво творчим людям, які бажають в повній мірі розкрити свої таланти. Ця сфера активно перегукується з іншими спеціальностями, тому в подальшому можна з легкістю знайти себе в іншій галузі.
При всій привабливості цієї професії, вона не позбавлена певних недоліків, серед яких варто виділити:
До мінусів можна віднести можливі простої в роботі - фріланс не передбачає щомісячну ставку, тому при виникненні труднощів з поточними замовниками і необхідності пошуку нових клієнтів, СММ-щик тимчасово позбавляється стабільного доходу.
Нерідко складається враження, що працювати в соціальних мережах може будь-який - потрібно лише смартфон, а також стабільний інтернет. Насправді постійна генерація контенту, підбір візуального оформлення і текстового змісту, забирає багато сил. Крім цього від SMM-менеджера потрібно:
Багато компаній нерідко намагаються впоратися з цим завданням своїми силами, стрімко втрачаючи передплатників і намагаючись утримати користувачів всілякими конкурсами або активностями, що призводить до стрімкого перевитрати рекламного бюджету. Дешевше і надійніше спочатку довірити цю задачу професіоналам - звертаючись до студії інтернет-маркетингу eMiS замовник отримує впевненість в результаті і можливість досягти мети, не виходячи за рамки встановленого фінансового ліміту.
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!