hello
Головна / Блог / SMM спеціаліст: основні завдання, знання і навички

SMM спеціаліст: основні завдання, знання і навички

photo

Social Media Marketing або SMM - це активне просування в соціальних мережах. Грамотний маркетинг допоможе привернути увагу користувачів, сформувати позитивний імідж компанії, створити підвищений попит на товари або послуги. З цим завданням відмінно впоратися SMM специалист. Хто це, і чим займається? Вивчивши, що входить в перелік обов'язків менеджера по рекламі в Facebook, Youtube, Twitter, Instagram або інших онлайн-платформах, вдасться оцінити всі плюси / мінуси цієї професії.

Это изображение имеет пустой атрибут alt; его имя файла - 8d27509431f2f991ca1c1f8b6bdfcdc8.jpg

Робота SMM спеціаліста

Робота менеджера з соціальних мереж вимагає максимального залучення - це безперервний процес, який не передбачає вихідних або тривалих перерв. Необхідний постійний контакт з аудиторією, тому до переліку обов'язків фахівця з соціальних мереж входять наступні завдання:

  • Розробка контенту - написання текстів, створення фотографій або відеозаписів, підбір тематичних зображень.
  • Ведення пабліків і сторінок - щоденні публікації в «пікові» години, утримання контакту, розвиток і залучення підписників.
  • Взаємодія з аудиторією - спілкування з користувачами, відповіді на коментарі, постійне відстежування дій.
  • Налаштування таргетированной реклами - складання портрета цільової аудиторії, часу і змісту рекламних публікацій.
  • Проведення активностей - цікаві конкурси, опитування, можливості виграти приз за підписку або коментарі.

SMM-щик веде постійний аналіз ринку, моніторить пропозиції конкурентів і тренди просування в соціальних мережах, займається репутаційних маркетингом. Обов'язково ведення звітності, в якій детально відображені виконані дії, а також досягнуті результати.

SMM специалист: професійні навички

Робота в соціальних мережах вимагає уважності, зосередженості, постійного залучення в процес. Недостатньо опублікувати один пост з коротким текстом - і завдання на день виконано. Чим найчастіше займається SMM специалист? Вивчає, аналізує, генерує, а головне моментально реагує на будь-які дії користувачів. Щоб домогтися успіху в цій галузі, будуть потрібні наступні професійні навички:

  • Уміння працювати з текстом, розуміння особливостей написання публікацій для соціальних мереж.
  • Грамотна усна і письмова мова (перевагою стане знання мов).
  • Досвід роботи з Таргет і сервісами, які використовуються для автоматизації основних процесів.
  • Розуміння веб-аналітики (Google Analytics, Яндекс.Метрика) для оцінки досягнутих результатів.
Это изображение имеет пустой атрибут alt; его имя файла - Image1559282900406.jpeg

SMM спеціаліст: корисні знання

SMM вимагає гнучкості і мобільності. Ця робота ідеальна для тих, хто готовий розвиватися, рухатися вперед, постійно змінюючись і відстежуючи тренди, реагуючи на будь-які зміни ринку. Потрібно тонко відчувати настрій аудиторії, щоб не втратити контакт з передплатниками. У цьому допоможуть наступні особисті якості:

  • нестандартний підхід до виконання поставленого завдання;
  • самодисципліна;
  • комунікабельність;
  • уміння працювати з великими обсягами інформації;
  • лаконічність;
  • стресостійкість.

Менеджеру з просування в соціальних мережах належить постійно вчитися. У цьому допоможе добре знання англійської мови - закордонні ресурси багаті інформацією та задають тренди онлайн-світу. Важливу роль відіграє і хороший смак: знадобиться вміння правильно поєднувати відтінки, а також підбирати шрифти, створюючи єдину, гармонійну композицію. Оригінальний візуал сторінки допоможе привернути увагу користувачів, спочатку формуючи позитивне враження, а головне підвищуючи рівень довіри до розміщеної інформації.

Плюси і минуси роботы SMM спеціаліста

Щоб оцінити основні переваги і недоліки цієї професії, важливо розуміти, чим займається SMM специалист в Інстаграм або на інших онлайн платформах. До менеджеру з просування в соціальних мережах пред'являються досить високі вимоги: важливо постійно бути на зв'язку, контролювати всі процеси, відстежувати дії конкурентів, утримувати увагу підписників. До переваг такої роботи можна віднести:

  • Можливість працювати в дистанційному режимі, самостійно плануючи графік - значну частину інформації можна підготувати заздалегідь, сформувавши контент-план на тривалий період часу, слідуючи йому в спокійному режимі.
  • Фахівець не обмежений виключно одним проектом - можна розвивати відразу декілька пабліків або сторінок, незмінно підтримуючи певний рівень доходу.
  • Актуальність професії - можна знайти безліч доступних вакансій, а також клієнтів, які зацікавлені в просуванні бізнесу в популярних соціальних мережах, тому хороший СММ-щик не залишиться без роботи і заробітку.

Займатися просуванням в соціальних мережах буде цікаво творчим людям, які бажають в повній мірі розкрити свої таланти. Ця сфера активно перегукується з іншими спеціальностями, тому в подальшому можна з легкістю знайти себе в іншій галузі.

Недоліки в роботі SMM менеджера

При всій привабливості цієї професії, вона не позбавлена певних недоліків, серед яких варто виділити:

  • Необхідність постійного ведення звітності - творчій людині постійна робота з даними, побудова графіків або контроль показників, може доставити деякі складності.
  • Ненормований робочий день - працювати в проміжку з 9 до 18 не вийде, як і розраховувати на довгострокову відпустку.
  • Зворотній зв'язок від користувачів - нерідко можна зіткнутися з необгрунтованими образами або хейтом, тому менеджер повинен бути до цього готовий.До мінусів можна віднести можливі простої в роботі - фріланс не передбачає щомісячну ставку, тому при виникненні труднощів з поточними замовниками і необхідності пошуку нових клієнтів, СММ-щик тимчасово позбавляється стабільного доходу.

До мінусів можна віднести можливі простої в роботі - фріланс не передбачає щомісячну ставку, тому при виникненні труднощів з поточними замовниками і необхідності пошуку нових клієнтів, СММ-щик тимчасово позбавляється стабільного доходу.

Какими навыками должен обладать SMM-специалист

Поширені міфи про роботу SMM фахівця

Нерідко складається враження, що працювати в соціальних мережах може будь-який - потрібно лише смартфон, а також стабільний інтернет. Насправді постійна генерація контенту, підбір візуального оформлення і текстового змісту, забирає багато сил. Крім цього від SMM-менеджера потрібно:

  • Уміння розробити грамотну, ефективну стратегію.
  • Постійний аналіз результатів і оцінка залученості користувачів.
  • Правильне позиціонування бренду.

Багато компаній нерідко намагаються впоратися з цим завданням своїми силами, стрімко втрачаючи передплатників і намагаючись утримати користувачів всілякими конкурсами або активностями, що призводить до стрімкого перевитрати рекламного бюджету. Дешевше і надійніше спочатку довірити цю задачу професіоналам - звертаючись до студії інтернет-маркетингу eMiS замовник отримує впевненість в результаті і можливість досягти мети, не виходячи за рамки встановленого фінансового ліміту.

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X