Social Media Marketing (SMM) - цей тип маркетингу використовується для залучення клієнтів через соціальні мережі. Останнім часом SMM користується величезною популярністю, це дуже зручний спосіб заявити про себе в інтернет-співтоваристві і отримувати клієнтів з невеликими рекламними бюджетами. У цій статті ми детально розповімо про даний метод просування і в яких сферах вигідно використовувати SMM.
Аккаунт в соціальних мережах вже давно багато в чому замінив користувачам більшість сервісів інтернету. У них можна дивитися відео, слухати музику, ділитися інформацією, а крім цього ще шукати різноманітні послуги і товари, а також стежити за улюбленими брендами. Таким чином, соціальні мережі стали невід'ємною частиною життя населення і зручним рекламним майданчиком для просування бізнесу. При виборі стратегії просування в соціальних мережах важливо визначити цілі. Ви хочете збільшити лояльність до існуючого бренду, познайомити з новим або збільшити обсяги продажів компанії? Можливо ви навіть не маєте сайту, але хочете налагодити продаж через соціальні мережі. SMM просування прекрасно підходить як для малого, так і для великого бізнесу. Цей вид маркетингу найбільш ефективний в сферах:
При виборі стратегії SMM просування необхідно враховувати цільову аудиторію вашого бізнесу і правильно підібрати контент для неї. Не найкращим чином підійде SMM просування для вузькоспеціалізованих об'єктів - наприклад, хімічні добрива, буріння свердловин, пристрій зливової каналізації, виробництво промислового устаткування і т.п. А ось різний розважальний або інформативний контент буде до речі. Соцмережі і блоги влаштовані таким чином, що розважальна та пізнавальна інформація у користувачів викликає більший інтерес. Серед переваг SMM виділяють:
При використанні соцмереж цікаві факти про бренд або послуги відразу стають надбанням гласності не тільки всередині спільноти, а й далеко за його межами. Правильно обрана стратегія SMM просування, дозволяє зробити це швидко і ефективно. Від оперативності такого типу просування сайту залежить ступінь охоплення користувачів, які дізнаються більше про ваш бізнес.
Просування можливо завдяки ретельно продуманій і спланованій рекламній акції. Вибір каналів соціального маркетингу (SMM) є доступним і основним методом заявити про послуги або продукцію, що реалізується. Послуги SMM-просування фахівцями, як правило, починаються з детального аналізу ніші бізнесу клієнта, і тільки після вивчення створюється план просування. Імовірність максимальної результативності зростає за умови вибору соціальної платформи з найбільш підходящим функціоналом. Для комплексного просування SMM використовуються соціальні мережі:
SMM передбачає комплекс заходів:
Подібні заходи допоможуть придбати бренду популярність, істотно збільшити продажі і лояльність до бренду в цілому. Крім того SMM може використовуватися як додатковий інструмент залучення трафіку на сайт, збільшуючи активність на сайті і рейтинг ресурсу в пошукових системах.
Досить перспективним каналом для просування товарів і сервісів є таргетована реклама в соціальних мережах. Подібна реклама ненав'язлива і має в своєму розпорядженні аудиторію. Крім того вона є досить гнучким інструментом інтернет-маркетингу. Завдяки своїм численним налаштуванням ви можете абсолютно точно підібрати сегмент аудиторії, яка вам необхідна. Ми вже писали про те, як важливо правильно визначити цільову аудиторію в нашій статті. До числа головних особливостей таргетованої реклами в соціальних мережах відносяться:
Виходячи з середньостатистичних даних, більше 80% користувачів щомісяця відвідують соціальні мережі. Власною сторінкою в Facebook обзавівся сьогодні кожен шостий житель планети. В активній взаємодії з різними брендами в соціальних мережах задіяно понад 70% відвідувачів. Тому не варто недооцінювати соціальні мережі, як канал просування! Використовуйте SMM-просування в соціальних мережах для розвитку свого бізнесу вже зараз! І ви переконаєтеся, наскільки це ефективно. Читайте також:
Залиште свої контакти, і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Що ви бажаєте знайти?
Ваша заявка прийнята.
Ми скоро з вами зв'яжемося!