hello
Головна / Блог / Просування в соціальних мережах для бізнесу. Кому це вигідно?

Просування в соціальних мережах для бізнесу. Кому це вигідно?

photo
target_181016

Social Media Marketing (SMM) - цей тип маркетингу використовується для залучення клієнтів через соціальні мережі. Останнім часом SMM користується величезною популярністю, це дуже зручний спосіб заявити про себе в інтернет-співтоваристві і отримувати клієнтів з невеликими рекламними бюджетами. У цій статті ми детально розповімо про даний метод просування і в яких сферах вигідно використовувати SMM.

Соціальні мережі як інструмент просування бізнесу

Аккаунт в соціальних мережах вже давно багато в чому замінив користувачам більшість сервісів інтернету. У них можна дивитися відео, слухати музику, ділитися інформацією, а крім цього ще шукати різноманітні послуги і товари, а також стежити за улюбленими брендами. Таким чином, соціальні мережі стали невід'ємною частиною життя населення і зручним рекламним майданчиком для просування бізнесу. При виборі стратегії просування в соціальних мережах важливо визначити цілі. Ви хочете збільшити лояльність до існуючого бренду, познайомити з новим або збільшити обсяги продажів компанії? Можливо ви навіть не маєте сайту, але хочете налагодити продаж через соціальні мережі. SMM просування прекрасно підходить як для малого, так і для великого бізнесу. Цей вид маркетингу найбільш ефективний в сферах:

  • надання послуг;
  • торгівля;
  • e-commerce;
  • локальний бізнес;
02_stat_smm_profi

При виборі стратегії SMM просування необхідно враховувати цільову аудиторію вашого бізнесу і правильно підібрати контент для неї. Не найкращим чином підійде SMM просування для вузькоспеціалізованих об'єктів - наприклад, хімічні добрива, буріння свердловин, пристрій зливової каналізації, виробництво промислового устаткування і т.п. А ось різний розважальний або інформативний контент буде до речі. Соцмережі і блоги влаштовані таким чином, що розважальна та пізнавальна інформація у користувачів викликає більший інтерес. Серед переваг SMM виділяють:

  • велика цільова аудиторія, велике охоплення і високий відсоток залучення відвідувачів незалежно від регіонального місцезнаходження;
  • точна спрямованість на користувачів;
  • більший ресурс довіри до інформації, оскільки, вона в соціальних мережах не сприймається користувачами, як реклама;
  • застосування таргетингу (сегментування відвідувачів по групах), що передбачає високу ступінь точності у виборі конкретної цільової аудиторії;digital-marketing-seo-smm-smo-ppc-etc-500x500
  • рекламні контакти широкого охоплення аудиторії обходяться набагато дешевше, ніж в пресі або на телебаченні;
  • зворотний зв'язок з відвідувачами, що сприяє швидкому реагуванню на їх пропозиції або зауваження;
  • висока швидкість обміну інформацією, завдяки оперативній реакції на рекламу;
  • фактор «ланцюгової реакції», в соцмережах новини поширюються дуже швидко, люди охоче розповідають один одному про новий бренд або цікаві новини;
  • збільшення корисності відвідуваності сайту і, як наслідок, зростання продажів, впізнаваності, довіри споживачів;
  • ефект лідогенераціі, в результаті чого бренд обзаводиться потенційними клієнтами з їх персональними контактами.

При використанні соцмереж цікаві факти про бренд або послуги відразу стають надбанням гласності не тільки всередині спільноти, а й далеко за його межами. Правильно обрана стратегія SMM просування, дозволяє зробити це швидко і ефективно. Від оперативності такого типу просування сайту залежить ступінь охоплення користувачів, які дізнаються більше про ваш бізнес.

Як підвищити впізнаваність бренду

Просування можливо завдяки ретельно продуманій і спланованій рекламній акції. Вибір каналів соціального маркетингу (SMM) є доступним і основним методом заявити про послуги або продукцію, що реалізується. Послуги SMM-просування фахівцями, як правило, починаються з детального аналізу ніші бізнесу клієнта, і тільки після вивчення створюється план просування. Імовірність максимальної результативності зростає за умови вибору соціальної платформи з найбільш підходящим функціоналом. Для комплексного просування SMM використовуються соціальні мережі:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Pinterest;
  • Twitter;
  • Вконтакте.
  • інші.
159815_original

SMM передбачає комплекс заходів:

  • створення таргетованої рекламної кампанії;
  • створення груп і сторінок;
  • ведення паблік з використанням контенту, спрямованого на цільову аудиторію;
  • проведення конкурсів та заходів.

Подібні заходи допоможуть придбати бренду популярність, істотно збільшити продажі і лояльність до бренду в цілому. Крім того SMM може використовуватися як додатковий інструмент залучення трафіку на сайт, збільшуючи активність на сайті і рейтинг ресурсу в пошукових системах.

Переваги таргетованої реклами

Досить перспективним каналом для просування товарів і сервісів є таргетована реклама в соціальних мережах. Подібна реклама ненав'язлива і має в своєму розпорядженні аудиторію. Крім того вона є досить гнучким інструментом інтернет-маркетингу. Завдяки своїм численним налаштуванням ви можете абсолютно точно підібрати сегмент аудиторії, яка вам необхідна. Ми вже писали про те, як важливо правильно визначити цільову аудиторію в нашій статті. До числа головних особливостей таргетованої реклами в соціальних мережах відносяться:

  • Хороші перспективи для малого бізнесу, що передбачають можливість розміщення реклами на товар без відкриття сайту. Ви можете створювати групу фірми в соцмережах, повний опис продукції, своїх послуг, що сприяє активному залученню клієнтів.
  • Гнучкість налаштувань. Передбачає можливість вибору декількох цільових груп за різними параметрами (за інтересами, регіоном, віком, статевою приналежністю, хобі).
  • Диференційований підхід до роботи з кожною з груп, створення сприятливих оголошень для різної аудиторії.
SMM

Виходячи з середньостатистичних даних, більше 80% користувачів щомісяця відвідують соціальні мережі. Власною сторінкою в Facebook обзавівся сьогодні кожен шостий житель планети. В активній взаємодії з різними брендами в соціальних мережах задіяно понад 70% відвідувачів. Тому не варто недооцінювати соціальні мережі, як канал просування! Використовуйте SMM-просування в соціальних мережах для розвитку свого бізнесу вже зараз! І ви переконаєтеся, наскільки це ефективно. Читайте також:

Завжди з вами на зв'язку
Приходьте в гості м. Дніпро, вул. Робоча, 23К
Напишіть листа office@emis.ua
X